SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
de Vengaboys??? waren die NL????Wessel Van Diepen_O_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De held. Nakatomi!
Klapte er bij mij ook al uit. Nu via TV Noord luisteren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Damnit, net even de RTV Noord-stream gestopt, en nu zit 'ie vol...
Ook op TV noord te volgenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Damnit, net even de RTV Noord-stream gestopt, en nu zit 'ie vol...
Ja, die heb ik dus ook niet... Ziggo weer met z'n regio-gebaseerde regionale omroepen. Ik heb hier dus wel Fryslan, maar geen Noord...quote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:16:32Radioverslaggever Goos (RTV Noord) wordt door de ME, zonder waarschuwing, de grond op geslagen, wegens doen van liveverslag. #projectXharen reageer retweet
jij bent een Fries??quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus ook niet... Ziggo weer met z'n regio-gebaseerde regionale omroepen. Ik heb hier dus wel Fryslan, maar geen Noord...
Mja, dat is de ME hè. Iedereen die in de weg staat, gewoon omver rammen. Maar goed, rellen bij je huis zijn zo niet tof, zelf ook al meegemaaktquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
zelfs Domien is onder de indruktwitter:Domien twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:16:32Radioverslaggever Goos (RTV Noord) wordt door de ME, zonder waarschuwing, de grond op geslagen, wegens doen van liveverslag. #projectXharen reageer retweet
en daarom vraag ik me af hoe de "party-x-gangers" het zouden vinden als er 2000man op hun huis af zouden stormen.....quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, dat is de ME hè. Iedereen die in de weg staat, gewoon omver rammen. Maar goed, rellen bij je huis zijn zo niet tof, zelf ook al meegemaakt
bweh,stream wil niet en ik heb alleen analoge tvquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
Live danwel recente beelden op TV Noord nu.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit. Er is zelfs al een film van, dus om nu nog zoiets te gaan doen is echt te suf voor woorden.
Het kan iedereen overkomen dat je PER ONGELUK een openbaar event maakt, maar om dan meteen een nieuwe te starten en iedereen te hypen om er heen te gaan..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. ik hoop dat bij al die mensen volgende week de complete woning wordt gesloopt. josties.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bweh,stream wil niet en ik heb alleen analoge tv
Henk Mouwe. KOP HOUWE!quote:
Wat een kutvolkquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
Live danwel recente beelden op TV Noord nu.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me denken aan Oost-Groningers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |