Welk feest begint er dan ook om 18:00 oidquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef Erico360 het volgende:
''Tot nu toe lijkt de drukte mee te vallen. Op de hoek bij de afgesloten Stationsweg staan naar schatting 100 à 150 mensen, grotendeels jongeren. Velen van hen staan te bellen of maken foto's met hun mobieltjes.''
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_afgesloten__.html
Tja, maar voor de netwerken in Haren is dit gewoon een overload. Aan de gemiddelde inwoner daar te zien zijn er nooit meer dan 50 mensen die daar tegelijk gebruik maken van een mobiele verbinding.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ustream relayt. Maakt niet uit hoeveel mensen kijken.
Oh je moet nogquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kan mijn team niet in de steak laten.
Hun uploaden die stream dacht ik via mobiel netwerk, de bottleneck zit dus in Haren zeg maar. Zie het als een festival, waar je met heel veel moeite kan appen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb dat twee weken geleden gedaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik kom fierljeppend naar Friesland toe!
Gaat om alle mobiele telefoons daar in Haren op 1 spot en zij die moeten uploadenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb dat twee weken geleden gedaan.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef Ties02 het volgende:
Jammer die stream, het begon zo veelbelovend
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, maar voor de netwerken in Haren is dit gewoon een overload. Aan de gemiddelde inwoner daar te zien zijn er nooit meer dan 50 mensen die daar tegelijk gebruik maken van een mobiele verbinding.
Maar hoeveel mensen kijken maakt niet uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef Ronados het volgende:
[..]
Hun uploaden die stream dacht ik via mobiel netwerk, de bottleneck zit dus in Haren zeg maar. Zie het als een festival, waar je met heel veel moeite kan appen.
En dan? Alsof die allemaal hun busjes met eigen apparatuur meenemen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef robuust89 het volgende:
Spuit 11 hier: Ik lees allemaal tweets van BN'ers en DJ's die langskomen! Zou het dan toch?
Regilio Tuur heeft iig toegezegd!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef robuust89 het volgende:
Spuit 11 hier: Ik lees allemaal tweets van BN'ers en DJ's die langskomen! Zou het dan toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef Starman89 het volgende:
Is Ricardo trouwens al op het voetbalveld geweest of nog niet?
Hier hangen alleen maar kansloze Facebookende jongeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |