quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[..]
haha zit in dezelfde coupe als jou!
gezellig in de trein met elkaar fokkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[..]
Oeh. Vriendjes maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[..]
quote:
Streampje kijken...quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:07 schreef Eenskijken het volgende:
zitten jullie allemaal in haren ofzo? Of als ware fokkers kritiek te geven vanaf je zolderkamer?
Ik heb wat beters te doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:07 schreef Eenskijken het volgende:
zitten jullie allemaal in haren ofzo? Of als ware fokkers kritiek te geven vanaf je zolderkamer?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef Rodawa het volgende:
"Wie is hier nou de snackbar? Gij of ik?!"
ustream relayt. Maakt niet uit hoeveel mensen kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef Ronados het volgende:
Ze streamen toch ook via mobiel netwerk? Hoe meer volk, hoe zwaarder de stream het dan zal krijgen...
Je kan nogquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja best best. Ik had willen gaan. Maar moet sporten.
Hoe is het met jou?
Klinkt als een Fok! meet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef Erico360 het volgende:
''Tot nu toe lijkt de drukte mee te vallen. Op de hoek bij de afgesloten Stationsweg staan naar schatting 100 à 150 mensen, grotendeels jongeren. Velen van hen staan te bellen of maken foto's met hun mobieltjes.''
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_afgesloten__.html
gaat goed manquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja best best. Ik had willen gaan. Maar moet sporten.
Hoe is het met jou?
Welk feest begint er dan ook om 18:00 oidquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef Erico360 het volgende:
''Tot nu toe lijkt de drukte mee te vallen. Op de hoek bij de afgesloten Stationsweg staan naar schatting 100 à 150 mensen, grotendeels jongeren. Velen van hen staan te bellen of maken foto's met hun mobieltjes.''
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_afgesloten__.html
Tja, maar voor de netwerken in Haren is dit gewoon een overload. Aan de gemiddelde inwoner daar te zien zijn er nooit meer dan 50 mensen die daar tegelijk gebruik maken van een mobiele verbinding.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ustream relayt. Maakt niet uit hoeveel mensen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |