SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
TheFast0ne (TheFastOne)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef Roypsv het volgende:
Fuck lavezzi! Morgen voor 25 euro paketten halen
hoeveel is lavezzi waard roy?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef Roypsv het volgende:
Bij een waarde van 200k of meer wil ik graag 10k, waarom? PSVquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef Roypsv het volgende:
Nee. Maar het gaat er meer om hoe dom hij is geweest met Lavezzi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Jij haalt toch ook wel pakketjes?
Ja is goed. Genoeg ruimte want ik heb GJE er even uitgehaald.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef TheFastOne het volgende:
Mag ik ook in de OP? TheFast0ne (TheFastOne)
Wel met fifa pointsquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Maver24 het volgende:
je kan geen packs met MS points halen he tijdens de early release, this dat je het weet
Ik heb ps3 als dat niet kan maakt niet uit dan wacht ik wel ekkesquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Maver24 het volgende:
je kan geen packs met MS points halen he tijdens de early release, this dat je het weet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
Haal mij er ook maar uit, gamertag is toch dood
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
Haal mij er ook maar uit, gamertag PSN is toch dood
\quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Which part of no didn't you understand?
Kan je hem ook uitsluiten van deze reeks? Ik weet dat het al een keer gedaan is, maar als het voorgoed kan gebeuren dan hoef ik niks meer te vragen aan sinterklaas of de kerstman.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
de oquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Autobuyer alleen voor Stoereboi!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je hem ook uitsluiten van deze reeks?
Leest er een medewerker van EA mee?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha kent, lekker rondschreeuwen dat je main account niet geband isjammer dat Rikkert meeleest he
Maar ik ben wel geband.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha kent, lekker rondschreeuwen dat je main account niet geband isjammer dat Rikkert meeleest he
SchapieNeukieAllahInArsiequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
Toffe gamertag gezocht. Ik maak nu een account.
Lindgr0n.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:02 schreef TheFastOne het volgende:
Zal ik even een topic openen in FB met de vraag of we geen afgeschermd forum kunnen krijgen?
Een onderbetaalde modquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mod. Ik ben zeer teleurgesteld in FOK!.
gamertag?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
Puntquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
Dat is minder,.....quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:03 schreef Confetti het volgende:
Mijn account had de 1e banwave ook overleefd tot ik hier riep dat die niet gebanned was
quote:
Rikkert fapt zich op jouw avatarquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:04 schreef stoereboii het volgende:
He Rikkert als je dit leest vraag ff of ze de leaderboards fixen he thx he gr gr
Gewoon: Lindgren.quote:
IK IK IK IK IK!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:04 schreef Thorb het volgende:
Wat is dat met EA en meelezen
Iemand die wil clubben, heb al 1 iemand!
Confetti had een mail gestuurd naar de klantenservice en toen kreeg hij een mail terug met een link naar een paar topics van hier en de mededeling dat zij ook "forums" kunnen lezenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:04 schreef Thorb het volgende:
Rare gedachtengang daar in Breda :s :squote:Op vrijdag 21 september 2012 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rikkert fapt zich op jouw avatar
Ik kom wel in de party hangen , heb geen online passquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:04 schreef Thorb het volgende:
Niets uitleggenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Even alles uitleggen wat er gebeurd is, of zal Danny dan boos worden?
Ah heb dat bericht gevonden en die DAquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Confetti had een mail gestuurd naar de klantenservice en toen kreeg hij een mail terug met een link naar een paar topics van hier en de mededeling dat zij ook "forums" kunnen lezen
Ik probeer me alleen maar in te leven in die autisten van EAquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Rare gedachtengang daar in Breda :s :s
PingPingLekkerdingquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
BaasRasmus is beschikbaar. Toch maar een ander.
Nog niet gehoordquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Confetti had een mail gestuurd naar de klantenservice en toen kreeg hij een mail terug met een link naar een paar topics van hier en de mededeling dat zij ook "forums" kunnen lezen
Nee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gamertag is op xbox, dus ik dacht hee, heeft lindgren een xbox, nee toch?
Joost may know itquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef Luukiee09 het volgende:
Hoeveel gigabyte wordt fifa 13 morgen dan?
7,8 ongquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef Luukiee09 het volgende:
EA heeft bevestigd dat de download 16GB zal zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef Luukiee09 het volgende:
Je moet Rik ook niet belangrijker maken dan hij is. Eerlijk is eerlijk, die gast heeft gewoon een hondenbaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh shit![]()
Ik dacht dat Rik gewoon een medewerker was die je niet had geholpen![]()
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef Longcat. het volgende:
Godver de kenker mijn ouders gaan nu echt boos worden als ze horen wat ik gedaan heb
Je kan gewoon 1 week vroeger spelen en dan moet je de game fysiek kopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef fetss het volgende:
Heb je geen online pas meer nodig dan als je al season ticket hebt?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef Longcat. het volgende:
Godver de kenker mijn ouders gaan nu echt boos worden als ze horen wat ik gedaan heb
ja ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:04 schreef Thorb het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef Longcat. het volgende:
Niet doen koop een xbox.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
BaasRasmus is beschikbaar. Toch maar een ander.
uhm is toch 3 dagen eerder?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je kan gewoon 1 week vroeger spelen en dan moet je de game fysiek kopen
Hij is er wel goed in blijktquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet Rik ook niet belangrijker maken dan hij is. Eerlijk is eerlijk, die gast heeft gewoon een hondenbaan
Ik zat dus in huis mijn hoge paas technieken te oefenen. Schiet ik per ongeluk fucking hard tegen de ruit aan waardoor de ruit breektquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:13 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik zat dus in huis mijn hoge paas technieken te oefenen. Schiet ik per ongeluk fucking hard tegen de ruit aan waardoor de ruit breekt
Nahh, sommig zijn te lui om een stok terug te halenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een hond is altijd goed in een hondenbaan
[..]
Schiet ik per ongeluk fucking hard
Pinoragequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef Longcat. het volgende:
fucking hard tegen de ruit he.. misschien wou hij gewoon fucking hard tegen de muur schieten.quote:
[..]
Ik zat dus in huis mijn hoge paas technieken te oefenen. Schiet ik per ongeluk fucking hard tegen de ruit aan waardoor de ruit breekt
Dat is namelijk wel normaal als je binnen voetbalt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fucking hard tegen de ruit he.. misschien wou hij gewoon fucking hard tegen de muur schieten.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:16 schreef Kvdijk het volgende:
Krijg je nou elke dag een cadeau als je inlogt?
bijna elke dag. soms word je gestraft met 250 coins of een bronze mini pack.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:16 schreef Kvdijk het volgende:
Krijg je nou elke dag een cadeau als je inlogt?
Ik heb er wel 5 kapotgeschoten denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:16 schreef Maver24 het volgende:
ik heb ooit vroeger ook een ruit ingeschopt,
Ik woonde toen ik een jaar of 8 was in een flat op de eerste verdieping, achter was een veldje waar ik dus wel eens voetbalde, ik dacht een keer, laat ik de bal op het balkon schieten, ja dat ging fout, vol door de keukenraam waar me ma bezig was met eten maken, haha, ik keihard wegrennen, durfde niet meer naar huis te komen, hahahaha
Opzich best nice toch, ik had vandaag een mini pack met niks erinquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bijna elke dag. soms word je gestraft met 250 coins of een bronze mini pack.
Dan ben je helemaal afgezetquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:17 schreef Kvdijk het volgende:
[..]
Opzich best nice toch, ik had vandaag een mini pack met niks erin
Haha, ja echt zo triest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:18 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Een stel 35+'ers die naar een tienerparty gaan.
http://www.dumpert.nl/med(...)eel_ergs_gedaan.htmlquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef Longcat. het volgende:
1kquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:21 schreef Maver24 het volgende:
ff Milito maar gekocht voor 3k,
hoe duur gaat deze knakker worden denken jullie ?
Lekker kotsenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eel_ergs_gedaan.html
waarom Tipeligaen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:20 schreef baswijchen het volgende:
best netjes toch met heel laag budget? klaar voor fifa 13?[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:23 schreef stoereboii het volgende:
Echt continu
[ afbeelding ]
[..]
Mooie ruit! Heel modern enzo
ohquote:
Ja idd, ik dacht eerst dat het aan het filteren van spelers lag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh. Ik wil BLASiewiskowskie ofzo kopen, maar hij hangt elke keer. Heb het gevoel dat het gebeurd, wanneer je teveel spelers in een keer wil laden.
Hé gaat ie...quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eel_ergs_gedaan.html
Twitterzzzquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:27 schreef Jay_Snake het volgende:
Hoe komt men eigenlijk op de tijd van 19u morgen voor de season pass mensen? Op de EA site kan ik die tijd niet terugvinden
@easportsfifa twitterquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:27 schreef Jay_Snake het volgende:
Hoe komt men eigenlijk op de tijd van 19u morgen voor de season pass mensen? Op de EA site kan ik die tijd niet terugvinden
Singh van Feyenoord?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef baswijchen het volgende:
iemand nog "goedkope" verbeteringen aan mijn squad (tijdelijk) [ afbeelding ]
Koevermansquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef baswijchen het volgende:
Ik zie ze nog hoorquote:
spelers in goede formaties en Elyounoussi of Nevland ST.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef baswijchen het volgende:
ik heb niet veel coins eh... tja elyounoussi had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
spelers in goede formaties en Elyounoussi of Nevland ST.
Denk je naar een vet feest te gaan, staat het vol met zulke IT'ersquote:
Nevland is hard gedowngrade hoor..quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
spelers in goede formaties en Elyounoussi of Nevland ST.
Wel een mooie Lacostequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk je naar een vet feest te gaan, staat het vol met zulke IT'ers
komt nog wel danquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ik heb niet veel coins eh... tja elyounoussi had ik nog niet aan gedacht
Vrienden van mij zijn er heenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik net op mijn werk praten met een andere fifa speler, en die was ook gebannen zonder dat ie ook maar iets had gedaan!!!!!
En ik ken iemand die in Haren is en er schijnt geen fuck te doen te zijn, alleen maar nerds
Die brilquote:
Ja maar ook Roze met zwart?quote:
Oranje met zwart is wel geniaal trouwensquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar ook Roze met zwart?
Zwart met een beetje rood op de pootjes. Van Ralph lauren zoals de eckte G beaamdquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar ook Roze met zwart?
Je hoeft 'm trouwens niet in te vullen. Werkt ook zonder invullen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef stoereboii het volgende:
Humor op zijn best![]()
[ afbeelding ]
De eckte G met een hipster bril heeft natuurlijk een raybanquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zwart met een beetje rood op de pootjes. Van Ralph lauren zoals de eckte G beaamd
heb ik als zonnebrilquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De eckte G met een hipster bril heeft natuurlijk een rayban
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hoeft 'm trouwens niet in te vullen. Werkt ook zonder invullen.
betaamtquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zwart met een beetje rood op de pootjes. Van Ralph lauren zoals de eckte G beaamd
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hoeft 'm trouwens niet in te vullen. Werkt ook zonder invullen.
Niks aan de hand hierquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:44 schreef stoereboii het volgende:
Ik wacht gewoon met verder traden tot die kutbug weg is hoor, dit is niet te doen
rickert geef dat ff door thx
Heb nog wel 5k voor je als je wil?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:44 schreef stoereboii het volgende:
Ik wacht gewoon met verder traden tot die kutbug weg is hoor, dit is niet te doen
rickert geef dat ff door thx
serieus? thxquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb nog wel 5k voor je als je wil?
macbook airquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand nog een leuke netbook voor mijn moeder? Het liefst 13 inch.
Heb ik nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zet er maar een Messi voor 5k op.
12 uur voor ons volgens mij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:47 schreef Maver24 het volgende:
hoelaat gaat de usa vanavond online voor Fifa 13 ???? 9 uur toch ofzo
Ja. Niet kopen. Grgr. 0:00quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:47 schreef Maver24 het volgende:
hoelaat gaat de usa vanavond online voor Fifa 13 ???? 9 uur toch ofzo
Is goed, ben even de situatie aan het inspecteren ivm een nieuwe computer, zometeen wil ik zeker wetenquote:
Omdat je dan bij de USA release niet meer kunt spelen, terwijl hij hier nog niet in de winkels ligt.quote:
Omdat gij uit Europa komt jonge kut,quote:
H2H?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is goed, ben even de situatie aan het inspecteren ivm een nieuwe computer, zometeen wil ik zeker weten
gij kopt toch alleen scooterts, geen chicksquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:49 schreef marcie216 het volgende:
Als er in Haren net zo zieke chicks zijn en pool party als in de film Project X, heb ik spijt dat ik er niet naar toe ben gegaan
Dan ga ik toch gewoon weer over op mijn al bestaande EU Early Access, dat kan toch gewoon ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat je dan bij de USA release niet meer kunt spelen, terwijl hij hier nog niet in de winkels ligt.
Met chicks ga ik liev omquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
gij kopt toch alleen scooterts, geen chicks
Waarom zou je dan 25 euro betalen voor 1 dag? Nog niet eens? morgen krijg je de EU early accesquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch gewoon weer over op mijn al bestaande EU Early Access, dat kan toch gewoon ?
Wees maar nie bangquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:49 schreef marcie216 het volgende:
Als er in Haren net zo zieke chicks zijn en pool party als in de film Project X, heb ik spijt dat ik er niet naar toe ben gegaan
Hoezo?quote:
Lolquote:
Ik prefereer FUT, maar anders H2H, wel op snelquote:
Tis een sausage festquote:
Voor nog 24 extra packsquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom zou je dan 25 euro betalen voor 1 dag? Nog niet eens? morgen krijg je de EU early acces
Heb alleen nog maar kutteams bij FUT, bijna alles weggegeven aan een vriend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik prefereer FUT, maar anders H2H, wel op snel
Wat voor een feest?quote:
Ik weet niet wat voor prijsklasse, maar een Asus eeepc is altijd wel goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
graag een goede netbook, niet een stuk aids.
Je bent gewoon gebannen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar kutteams bij FUT, bijna alles weggegeven aan een vriend.
Sausage fest, staat er tochquote:
En wat is dat dan ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sausage fest, staat er toch
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sausage fest, staat er toch
Heb ik gehad. Mijn zus gebruikt 'm nu. Topdingetje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor prijsklasse, maar een Asus eeepc is altijd wel goed
http://www.wehkamp.nl/com(...)/C31_6F4_6F4_745648/
Mooi, doen we FUT, easy win.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar kutteams bij FUT, bijna alles weggegeven aan een vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ik edit nietsquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En wat is dat dan ?
En edit je post, je hebt triple..
Nee dat is te zien jaquote:
HAH! GAY!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:55 schreef stoereboii het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
Heb ik ook continu, kut webappquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:55 schreef stoereboii het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi, doen we FUT, easy win.Heb alleen een bronzen A-league team, en nog een Mexicanen-451 probeersel dat kut is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud is die Merthe?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een feest wat een feestverjaardagsliedjes zingen met een paar 100 man
16 geworden, maar ze is er zelf nietquote:
En dan Verjaardagsliedjes zingen en hoedjes opquote:
Ze is zelf gevlucht met haar familie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En dan Verjaardagsliedjes zingen en hoedjes op?
Is het wel een biens?
Lees de spoilertquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:56 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb alleen een bronzen A-league team, en nog een Mexicanen-451 probeersel dat kut is.
Wtf, haar verjaardag, maar ze is zelf wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
16 geworden, maar ze is er zelf niet
Dude lees je eerst ff in ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wtf, haar verjaardag, maar ze is zelf weg? Wtffff
Nee, ik lees me niet in.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude lees je eerst ff in ofzo
Wat denk je nou zelf. Er zijn 25k man uitgenodigd, terwijl ze het niet zo extreem wilde. Ze wilde het stopzetten, maar het is een hype geworden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wtf, haar verjaardag, maar ze is zelf weg? Wtffff
Ja dat is kut, maar nu staan ze allemaal bij haar huis. Kan je net zo goed naar toe gaan, en een leuk feest van makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf. Er zijn 25k man uitgenodigd, terwijl ze het niet zo extreem wilde. Ze wilde het stopzetten, maar het is een hype geworden.
Kosten etc betaal jij??quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat is kut, maar nu staan ze allemaal bij haar huis. Kan je net zo goed naar toe gaan, en een leuk feest van maken
Let's party hardyyy
Noodverordening door de gemeente. Politie heeft de straat afgesloten, voetbalvelden zijn beschikbaar gemaakt om grote groepen op te vangen etc.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat is kut, maar nu staan ze allemaal bij haar huis. Kan je net zo goed naar toe gaan, en een leuk feest van maken
Let's party hardyyy
Die schade verandert niet of zij er nu wel of niet is? De mensen zijn er en die gaan los.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Noodverordening door de gemeente. Politie heeft de straat afgesloten, voetbalvelden zijn beschikbaar gemaakt om grote groepen op te vangen etc.
Niet gaan, het feest laten cancelen door politie en dan uiteindelijk met vrienden een feestje hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die schade verandert niet of zij er nu wel of niet is? De mensen zijn er en die gaan los.
Niet alleen nederlanders. Ook opgepikt in het buitenland en de wereldpers schrijft eroverquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat een gekke mensen in Nederland toch, naar een feest gaan met zijn alle
Ja oke, toch haar eigen schuld..quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Niet gaan, het feest laten cancelen door politie en dan uiteindelijk met vrienden een feestje hebben.
Serieusquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet alleen nederlanders. Ook opgepikt in het buitenland en de wereldpers schrijft erover.
Regel feestje ik kom ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou er opzich ook best naar toe willen gaan, als het hier in de buurt was, ga geen uren rijden voor een feest
quote:
Boeequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Binnenkort wel een feest van 3 meisjes. Maar ga ik hier maar niet rond bezuilen, anders staat ook heel haar tuin vol
Ik zou maandag eens vragen of ze het goed vinden of er wat mensen komen, like Project X. Vinden ze dit goed, ben je van harte welkom!quote:
Tuurlijk!!!!!!!!!quote:
Ok, wel doen hequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou maandag eens vragen of ze het goed vinden of er wat mensen komen, like Project X. Vinden ze dit goed, ben je van harte welkom!
Kans is 99% op nee. 2 zijn er heel bescheiden, 1 is wel een party animal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |