SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
Succes joh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:50 schreef Gulmez het volgende:
Vannacht HAReN leip maken al die groningers weten niet wzt ze overtkomt die boeren hopelijk plunderingen alle winkels daar toch geen cameras in die boerendorp![]()
![]()
heel zwolle ga man zelfs matties agga zoetermeer tilburg alles je weet zelf die boeren uit groningen vergeten deze dag nooit meerquote:
Godver, ben je er weerquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:50 schreef Gulmez het volgende:
Vannacht HAReN leip maken al die groningers weten niet wzt ze overtkomt die boeren hopelijk plunderingen alle winkels daar toch geen cameras in die boerendorp![]()
![]()
no manquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Godver, ben je er weer? Ga je daarna nog even naar de hoertjes?
Doen alsof ze elders betere feesten hebben dan in Groningen Stadquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
heel zwolle ga man zelfs matties agga zoetermeer tilburg alles je weet zelf die boeren uit groningen vergeten deze dag nooit meer
Ja man groningen is wel te doen maar voor de rest in die dorpen wonen alleen wereldvreemde boeren dus daarom is het mooier man hahaha zijn toch geen betere feesten vannacht in de rest van het landquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doen alsof ze elders betere feesten hebben dan in Groningen Stad
geef je nummer gaan we zien pussyquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef RickoKun het volgende:
Gulmez heb je zusje genakt haha was lkkr die hOertje kga nu je moeder pak ltr bakra
Hoe is het met je ex?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
geef je nummer gaan we zien pussy
was net een "relletje" , iemand gooide z'n peuk op de grond ofzoquote:
Stationweg 36 kom maar aankloppe heb blauwe pet op km mar stek je lek mangquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
geef je nummer gaan we zien pussy
oei, maar dat kan niet ...quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
was net een "relletje" , iemand gooide z'n peuk op de grond ofzo
stel je voor he, als dat al een rel isquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oei, maar dat kan niet ...
Opflikkeren ik wil geen rel in mijn wijk. Ik moet morgen weer werken en wil zo slapen. Flikker die gast gewoon in het oosterhamrikkanaal opgelost staat netjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
stel je voor he, als dat al een rel is
als Gulmez trouwens in de stad is en wil matten wil ik m'n adres wel ff DM'en
eerste biertjes zitten er al in en heb wel zin in een rel, dan wordt oosterpark groter nieuws dan haren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |