Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ben je nu klaar maria?
je keurt het niet goed, prima maar moet je daar nou zo over door zaniken?
Laten we vooropstellen dat ik helemaal niks heb gedaan. Wellicht bekijk je dan de situatie wat objectiever. Want je klinkt nogal verwijtend nu. Het enige wat ik zeg is dat ik liever heb dat iedereen mat, dan dat ze andermans spul slopen. En het liefst was dit helemaal niet gebeurd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Puik om zo je misdragingen goed te praten! Er is altijd wel iemand die het bonter maakt.
Algemeen 'je', niet boem-dikkie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Laten we vooropstellen dat ik helemaal niks heb gedaan. Wellicht bekijk je dan de situatie wat objectiever. Want je klinkt nogal verwijtend nu. Het enige wat ik zeg is dat ik liever heb dat iedereen mat, dan dat ze andermans spul slopen. En het liefst was dit helemaal niet gebeurd.
Oké.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Algemeen 'je', niet boem-dikkie.
kijk, dat is nou laf.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef MaxMark het volgende:
Bejaarde man in Haren zwaar mishandeld
NSBers gaven Joden en verzetsstrijders aan bij de nazi's. In dit geval hebben we het over het aangeven van een stel opportunistische misdadigers. Ik zou er geen moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Twijfel ik over. Ik heb immers geen NSB op mijn voorhoofd staan.
Wat is het verschil nou dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
NSBers gaven Joden en verzetsstrijders aan bij de nazi's. In dit geval hebben we het over het aangeven van een stel opportunistische misdadigers. Ik zou er geen moeite mee hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Twijfel ik over. Ik heb immers geen NSB op mijn voorhoofd staan.<
hij was weer lekker aan het grabbelen vandaag
♔ KoningenUitGroningen ♔
desnoods anoniem meldenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Twijfel ik over. Ik heb immers geen NSB op mijn voorhoofd staan.
Ik heb veel van je geaccepteerd in dit topic, maar als je FC Emmen gaat dissen ga je te verquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef Gulmez het volgende:
was niet zo goede wedstrijd voor zwolle een goede vriend van mij werkt bij de beveiliging daar maar gefeliciteerd groningen zwolle is gewoon een vereedelde amateurclub die alleen tegen fc emmen enzo kan winnen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
NSBers gaven Joden en verzetsstrijders aan bij de nazi's. In dit geval hebben we het over het aangeven van een stel opportunistische misdadigers. Ik zou er geen moeite mee hebben.
http://religionresearch.o(...)wina-stijl-in-debat/quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat 'rwina' betekent
Want Zwolle en Tilburg liggen in de randstad? O nee, wacht.... Zwolle is zelf ook een boerengat...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
heel zwolle ga man zelfs matties agga zoetermeer tilburg alles je weet zelf die boeren uit groningen vergeten deze dag nooit meer
ja klopt maar vergis je niet ik ben hagenees die sinds 2009 in zwolle woon feun nog bijna elk weekend stadhuisplein rotterdam en slaap vaak bij chimeids of familie ben alleen voor werk in zwolle snapje en tilburg ligt niet in de randstad maar is wel chilling daar man ex woonde daar tijdje zelf ook nog gewoond daaromquote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef BottleAfterBottle het volgende:
[..]
Want Zwolle en Tilburg liggen in de randstad? O nee, wacht.... Zwolle is zelf ook een boerengat...
Een Turkse Hagenees die in Zwolle woont en feunt in Rotterdam? Jij bent nergens welkom of zo?quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja klopt maar vergis je niet ik ben hagenees die sinds 2009 in zwolle woon feun nog bijna elk weekend stadhuisplein rotterdam en slaap vaak bij chimeids of familie ben alleen voor werk in zwolle snapje en tilburg ligt niet in de randstad maar is wel chilling daar man ex woonde daar tijdje zelf ook nog gewoond daarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |