Drankje erbij?quote:
Het is magnetronkoffie!quote:
Hoe is het leven?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is magnetronkoffie!
Ook hallo
In levenquote:
Genoeg koffie naar binnen dirigeren en je blijft wel wakkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg straks bezoek dus ik blijf ook niet lang
Ben net een uurtje op
Ow, ik ben wel lekker uitgeslapen hoor. Kan ook niet anders nu!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Genoeg koffie naar binnen dirigeren en je blijft wel wakker
Heeft je bezoek ook wat aan je
Dat zou ik ook nog wel eens willen proberen, paardrijdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Twee paarden gereden. Nou ja, een paard en een pony. Jottem.
Doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog wel eens willen proberen, paardrijden
Ik stap niet op een pony. Laatste keer kon ik meestappen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Twee paarden gereden. Nou ja, een paard en een pony. Jottem.
Ik ben kleinquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stap niet op een pony. Laatste keer kon ik meestappen.
*Even FoBo checkt*quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben klein. Dat probleem heb ik niet snel
.
Paard is 1.75 op de schoft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Even FoBo checkt*
Yup, of dat paard is immens groot.
Hoe lang ben jij?quote:
Nee, ik ben een dwergjequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ben jij maar een lief klein meisje?![]()
Ik dacht dat je zo'n reuzin was van minstens 1,80
quote:
Als ik al niet over je heen kijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |