Sterf met je kutnewbie hoerenposts.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Nu ben je alweer onaardigDoe je altijd zo?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Nu ben je alweer onaardigDoe je altijd zo?
Volgens mij mag je op FOK! niet doodverwensen. Niet aardig van je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sterf met je kutnewbie hoerenposts.
Hahaha, dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry
In het echt valt ie best mee
Kreator mag dat. Echtquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Volgens mij mag je op FOK! niet doodverwensen. Niet aardig van je.
Leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is mijn balkanbroeder, Teun.
Ow, hij is met de jaren anders geworden? Laatste keer dat ik hem zag is echt zo'n 10 jaar terugquote:
Oh okequote:
Volgens mij bevestigde ze je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, hij is met de jaren anders geworden? Laatste keer dat ik hem zag is echt zo'n 10 jaar terug
Nee, ik ben het met je eens, hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, hij is met de jaren anders geworden? Laatste keer dat ik hem zag is echt zo'n 10 jaar terug
Nou, ik heb > 5 jaar met die jongen gewerkt en da's geen pretje kan ik je verzekeren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry
In het echt valt ie best mee
Dan vind je het niet aardig, zit ik niet mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh okeIk vind het niet zo aardig. Ik wens mensen doorgaans niet dood omdat ze me niet aardig vinden.
Ik snap ook niet zo goed waarom jij ermee zo moeten zitten, jij wordt immers niet doodgewenst.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan vind je het niet aardig, zit ik niet mee.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom jij ermee zou moeten zitten, jij wordt immers niet doodgewenst.
Ah okquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben het met je eens, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |