abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117223342
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo en Janine zijn van af morgen dus net als Laura en Jeff afgezakt naar bemoeizuchtig meubilair.
Dat waren ze al een langere periode, maar nu is ook hun kledingstijl er naar aangepast :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_117223401
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 01:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op zich valt enige verandering in Ludo's kledingpatroon ook wel te begrijpen, maar het is wel weer een definitieve ontwikkeling: zijn driedelig pak was nodig voor zijn rol als zakenman. Dit is al afwezig sinds 2010. Eerdere veranderingen zag je ook bij Robert die ineens hippe truien en spijkerbroeken ging dragen na een decenium in pak. Bij Janine die in seizoen 3 ook spijkerbroeken en T-shirts aan had, maar sinds ze geassocieerd werd met Ludo ineens stuk meer chique gekleed ging en zelfs bij Laura die begin seizoen 1 echt een hooghartige, licht bekakte vrouw-van was, maar hoewel ze netjes bleef het bekakte er toch af ging.

Een heel verhaal, maar het moge duidelijk zijn, vanaf nu is Ludo officieel huisvader. Als ie ooit weer tot iets crimineels overgaat dan zal het om zijn gezin gaan en niet om maffia, een concurrent of iets zakelijks. En da's best balen ja. :{w
Ik moet eerlijk zijn; Ludo lijkt in het vrijetijdsoutfit wat-ie vanavond aanheeft haast tien jaar ouder :o Alsof-ie al gepensioneerd is en iedere winter naar Spanje vertrekt omdat het hier te koud is :')
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:13:17 #203
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_117225180
Waarom maken de scriptschrijvers vaak de fout om de gescheiden vrouw de naam van de ex-man opeens te behouden.

Gister was de volledige naam van Yvon, Yvon Dorothee Terstal, ze was toch getrouwd met Peter Terstal?
Maar dit is vaker zo, de moeder van Nuran en Aysen heet Elif Baydar, terwijl die gescheiden is. Kan me niet voorstellen dat Nuran en Aysen de naam van de moeder hebben aangenomen. En al helemaal niet dat Elif de naam van haar ex-man blijft dragen.
Meike Griffioen was bij aanvang getrouwd met Jan Griffioen en die naam bleef ze maar houden.
Zelfde geval was ook jaren in ONM, daar was Aafke jaren getrouwd met Jan Reitsema. Tijdens haar huwelijk met Ed Couwenberg was opeens Reitsema haar meisjesnaam 8)7

En dan hebben we het hele Rosa Gonzalez verhaal nog niet gehad. :')
pi_117225475
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:13 schreef Woelli het volgende:
Waarom maken de scriptschrijvers vaak de fout om de gescheiden vrouw de naam van de ex-man opeens te behouden.

Gister was de volledige naam van Yvon, Yvon Dorothee Terstal, ze was toch getrouwd met Peter Terstal?
Maar dit is vaker zo, de moeder van Nuran en Aysen heet Elif Baydar, terwijl die gescheiden is. Kan me niet voorstellen dat Nuran en Aysen de naam van de moeder hebben aangenomen. En al helemaal niet dat Elif de naam van haar ex-man blijft dragen.
Meike Griffioen was bij aanvang getrouwd met Jan Griffioen en die naam bleef ze maar houden.
Zelfde geval was ook jaren in ONM, daar was Aafke jaren getrouwd met Jan Reitsema. Tijdens haar huwelijk met Ed Couwenberg was opeens Reitsema haar meisjesnaam 8)7

En dan hebben we het hele Rosa Gonzalez verhaal nog niet gehad. :')
Was hetzelfde bij Laura rond seizoen 2 en 3; toen was ze gescheiden, maar bleef op de aftiteling Laura Alberts heten en volgens mij noemde ze zichzelf ook nog zo. Pas tijdens het tweede huwelijk van Robert en Laura kregen we de naam Selmhorst te horen.

En laten we het in godsnaam niet over Aafke Ligthart-Lansink-Zwart-Couwenberg-Reitsema hebben :{
pi_117225635
Goh dat is een gouwe ouwe..
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:47:11 #206
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117226054
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 08:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat waren ze al een langere periode, maar nu is ook hun kledingstijl er naar aangepast :{
In de aflevering van vanavond zit hij in z'n paardrijdkloffie.

Ik versta Mike echt minstens de helft van de tijd niet ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 25 september 2012 @ 11:26:43 #207
109180 Woelli
pi_117227192
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Was hetzelfde bij Laura rond seizoen 2 en 3; toen was ze gescheiden, maar bleef op de aftiteling Laura Alberts heten en volgens mij noemde ze zichzelf ook nog zo. Pas tijdens het tweede huwelijk van Robert en Laura kregen we de naam Selmhorst te horen.

En laten we het in godsnaam niet over Aafke Ligthart-Lansink-Zwart-Couwenberg-Reitsema hebben :{
Laura Alberts, maar dat werd niet opeens haar meisjesnaam. Ze gebruikte deze alleen en ze stond zo op de aftiteling. Dat vind ik opzich nog niet zo heel raar.
Bij Yvon en Meike lijkt het opeens alsof het hun eigen meisjesnaam is. Bij Aafke al helemaal _O-

Bij gtst is het sowieso een raare aftiteling vind ik. Barbara was al een jaar gescheiden van Jef en stond toen nog steeds als Barbara Alberts op de aftiteling. Anita stond ook nog een paar weken als Anita de Jong op de aftiteling. Tijdens haar huwelijk met Rik stond ze gewoon als Dendermonde op de aftiteling en Rik was er geloof ik toen al uit en ze stond op punt te trouwen met Micky, waarom ze toen opeens op de credits ook moest worden veranderen geen idee! Zelfde geld voor Sjors, ook zij heeft een tijdje als Sjors Mauricius op de aftiteling gestaan. Binnen no-time was ze alweer gescheiden.

Of dat Dian een tijdje als Dian van Houten-Alberts op de aftiteling stond _O- , Terwijl Roos als Roos Alberts stond vermeld.
pi_117227687
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 11:26 schreef Woelli het volgende:

[..]

Laura Alberts, maar dat werd niet opeens haar meisjesnaam. Ze gebruikte deze alleen en ze stond zo op de aftiteling. Dat vind ik opzich nog niet zo heel raar.
Bij Yvon en Meike lijkt het opeens alsof het hun eigen meisjesnaam is. Bij Aafke al helemaal _O-

Bij gtst is het sowieso een raare aftiteling vind ik. Barbara was al een jaar gescheiden van Jef en stond toen nog steeds als Barbara Alberts op de aftiteling. Anita stond ook nog een paar weken als Anita de Jong op de aftiteling. Tijdens haar huwelijk met Rik stond ze gewoon als Dendermonde op de aftiteling en Rik was er geloof ik toen al uit en ze stond op punt te trouwen met Micky, waarom ze toen opeens op de credits ook moest worden veranderen geen idee! Zelfde geld voor Sjors, ook zij heeft een tijdje als Sjors Mauricius op de aftiteling gestaan. Binnen no-time was ze alweer gescheiden.

Of dat Dian een tijdje als Dian van Houten-Alberts op de aftiteling stond _O- , Terwijl Roos als Roos Alberts stond vermeld.
Bij Dian was het zo dat ze ook in de serie Dian van Houten werd genoemd, eind seizoen 6. Waarom Roos tot aan het einde vermeld bleef staan als Roos Alberts is mij ook een raadsel, alhoewel ze zich ook gewoon bleef noemen naar mijn weten.

Trouwens, Janine behoudt ook gewoon haar achternaam Elschot op de aftiteling, terwijl ze nu in feite Janine Sanders heet. Overigens werd ze aan het begin van vorig seizoen door Anton Janine Sanders genoemd, terwijl ze geeneens getrouwd was met Ludo :')
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:02:13 #209
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_117228279
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom Roos tot aan het einde vermeld bleef staan als Roos Alberts is mij ook een raadsel, alhoewel ze zich ook gewoon bleef noemen naar mijn weten.
Ze is dan ook getrouwd gebleven met Arnie, tot ze met Gijs ging trouwen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:54:40 #210
109180 Woelli
pi_117233498
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 11:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Bij Dian was het zo dat ze ook in de serie Dian van Houten werd genoemd, eind seizoen 6. Waarom Roos tot aan het einde vermeld bleef staan als Roos Alberts is mij ook een raadsel, alhoewel ze zich ook gewoon bleef noemen naar mijn weten.

Trouwens, Janine behoudt ook gewoon haar achternaam Elschot op de aftiteling, terwijl ze nu in feite Janine Sanders heet. Overigens werd ze aan het begin van vorig seizoen door Anton Janine Sanders genoemd, terwijl ze geeneens getrouwd was met Ludo :')
Had dan Dian gewoon als Dian van Houten op de aftiteling gezet, of Roos als Roos Alberts-de Jager. Net als bij the bold, staat ook de een met zowel haar meisjesnaam als getrouwde naam op de credits en de ander alleen met de getrouwde naam. Ik houd toch meer van constantie. Dat trouwens Roos tot het einde Roos Alberts op de aftiteling stond vond ik helemaal niet zo raar. Roos was immers nog steeds getrouwd met Arnie.

Ik had eigenlijk ook verwacht dat Janine na de zomerstop als Janine Sanders op de aftiteling zou komen, want ze word inderdaad al een tijdje door mensen mevrouw Sanders genoemd.
pi_117238244
Misschien had de man van Yvon de naam zijn vrouw aangenomen. :+
pi_117238283
En misschien hadden de moeder en de vader van Nuran en Aysen dezelfde achternaam.
OF misschien werkt het bij Turken wel anders met de achternaam?

(even googlen leert me dat turkse vrouwen verplicht de naam van de man krijgen, het zou zomaar kunnen dat een vrouw dat dus niet meer ongedaan kan maken, ook niet na een scheiding)

[ Bericht 38% gewijzigd door amaranta op 25-09-2012 17:02:23 ]
pi_117239456
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:54 schreef Woelli het volgende:

[..]

Had dan Dian gewoon als Dian van Houten op de aftiteling gezet, of Roos als Roos Alberts-de Jager. Net als bij the bold, staat ook de een met zowel haar meisjesnaam als getrouwde naam op de credits en de ander alleen met de getrouwde naam. Ik houd toch meer van constantie. Dat trouwens Roos tot het einde Roos Alberts op de aftiteling stond vond ik helemaal niet zo raar. Roos was immers nog steeds getrouwd met Arnie.

Ik had eigenlijk ook verwacht dat Janine na de zomerstop als Janine Sanders op de aftiteling zou komen, want ze word inderdaad al een tijdje door mensen mevrouw Sanders genoemd.
Janine heeft bij haar vorige huwelijken ook nooit met de achternaam van het personage waarmee ze getrouwd was (Ludo, Jack) op de aftiteling gestaan.

Echt superbelangrijk is het natuurlijk ook niet, maar wat meer constantie zou inderdaad handiger zijn.
pi_117241489
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Formeel gezien hoef je geen afstand te doen van je getrouwde naam, in seizoen 10 heeft Laura er bewust voor gekozen dit wel te doen (Officieel zijn Robert en zijn overigens in 1998 gescheiden toen ze naar de VS vertrok, ze kwamen daarna wel weer tot seizoen 10 bij elkaar, maar gingen niet opnieuw trouwen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 25-09-2012 18:20:24 ]
Een heer met stijl
pi_117241702
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Janine heeft bij haar vorige huwelijken ook nooit met de achternaam van het personage waarmee ze getrouwd was (Ludo, Jack) op de aftiteling gestaan.

Echt superbelangrijk is het natuurlijk ook niet, maar wat meer constantie zou inderdaad handiger zijn.
Klopt, vroeger was het overigens wel zo dat je de naam van je man mòest voeren. Tegenwoordig mag je kiezen. Evenals na een scheiding.

Waar ik een stel feministen nog eens mee op de kast heb gejaagd overigens is dat kinderen binnen een huwelijk standaard de naam van de vader krijgen. Tenzij beide ouders unaniem besloten dat ze de naam van de moeder zouden krijgen. Verschilden ze van mening dan zou het kind toch de naam van de vader krijgen. Geloofden ze niet, sommigen werden bijna hysterisch, wetboek erbij gesleept, bleek het toch zo te zijn zoals ik zei. Ik kon het niet laten ze de hele avond glimlachend aan te kijken. _O-
Een heer met stijl
pi_117244242

Hier zit trouwens ook weer een mooie versie van de GTST-tune onder _O_
pi_117244687
Vanavond weer het Rik - Nuran geneuzel :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat Tim erin zit.
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:28:49 #218
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_117244808
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef PeterKelder het volgende:

Hier zit trouwens ook weer een mooie versie van de GTST-tune onder _O_
Toen was een huwelijk in de Rozenboom nog bijzonder. _O_
En die cast nog. _O_
pi_117245014

Deze aflevering blijf ik gewoon het allermooist vinden _O_

Zelfs de aangekochte muziek is prachtig _O_ En de speciale tune van Schilperoort is subliem _O_
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:36:56 #220
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_117245166
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:33 schreef PeterKelder het volgende:

Deze aflevering blijf ik gewoon het allermooist vinden _O_

Zelfs de aangekochte muziek is prachtig _O_ En de speciale tune van Schilperoort is subliem _O_
Welke vrouw je nu ook bij Rik zou plaatsen, het zal niet meer kloppen. ;(
pi_117245467
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:36 schreef Frey het volgende:

[..]

Welke vrouw je nu ook bij Rik zou plaatsen, het zal niet meer kloppen. ;(
Nee ;(

En wéér zit ik bijna te huilen :'( En dat terwijl ik de aflevering nu al meer dan 10 keer heb gezien. Dat kan alleen als het écht mooi is, zoals hier ;(
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:48:25 #222
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_117245664
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee ;(

En wéér zit ik bijna te huilen :'( En dat terwijl ik de aflevering nu al meer dan 10 keer heb gezien. Dat kan alleen als het écht mooi is, zoals hier ;(
Waar denk je dat ik straks doorheen ga in seizoen 7. :'(
pi_117245812
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef Frey het volgende:

[..]

Waar denk je dat ik straks doorheen ga in seizoen 7. :'(
Dat geloof ik graag ja :{
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:54:05 #224
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_117245971
Op dit moment vind ik alleen de familie Bouwhuis boeiend.
pi_117245972
Mike is perfect te verstaan en ik vind het nog steeds een intrigerend personage. Maar niet lang meer, er mag nu wel wat tempo in komen.Dat glimlachje van hem toen hij Nina hoorde huilen was al een leuk teken dat hij iets van plan is, maar er moet echt meer tempo in.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')