Helaas niet nee; Reinout wil niet terug en Antonie kan de rol niet meer op zich nemen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef ZaZoe het volgende:
Het wordt tijd dat Arnie en Peter weer terugkomen,....onee dat gaat niet meer
Daar denken Gottschalk en Van der Meer toch anders over:quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
De relatie van die twee in de serie is onderhand toch wel compleet uitgemolken lijkt me, pfff, je wordt er toch onderhand hondsmoe van om die twee weer bij elkaar te zien.
Tja, hier ga ik niet eens op reagerenquote:Maar welke personages vormen naar jullie mening een zogeheten superkoppel?
‘Ludo Sanders en Janine Elschot natuurlijk. En Bing Mauricius en Sjors Langeveld. Wie weet wat er nog allemaal gaat gebeuren met deze twee superkoppels in de toekomst….’
Arnie heeft erg gelijk. Kunnen jullie nog herinneren wat Laura samen met Cleo fliktequote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je weet wel dat je hiermee de Robert en Laura van 2000 ernstig beledigd, hè?
Maar dan hadden ze nog meer waardigheid en aanzien dan Sjors en Bing nu. Tenminste, zo denk ik er overquote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Arnie heeft erg gelijk. Kunnen jullie nog herinneren wat Laura samen met Cleo flikte![]()
![]()
![]()
Totaal geen Laura, totally on drugs!
Dat is wel waar, al was het voor Laura en Robert wel een dieptepunt voor hun personages. Sjors is overigens niet eens zo erg, maar Bing.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze nog meer waardigheid en aanzien dan Sjors en Bing nu. Tenminste, zo denk ik er over
Inderdaad, Sjors mag van mij nog wel blijven, en Bing exit svpquote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is wel waar, al was het voor Laura en Robert wel een dieptepunt voor hun personages. Sjors is overigens niet eens zo erg, maar Bing.![]()
![]()
!
Sjors is weldegelijk erg; ze gaat constant terug naar Bing!quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is wel waar, al was het voor Laura en Robert wel een dieptepunt voor hun personages. Sjors is overigens niet eens zo erg, maar Bing.![]()
![]()
!
Bing moet gewoon uit de serie worden geschreven, of totaal veranderd worden, maar nee hoor, Everon is het lievertje van de producers.quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors is weldegelijk erg; ze gaat constant terug naar Bing!
Als dat niet al erg genoeg is...
jamaar, prinses Nina...quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Bing moet gewoon uit de serie worden geschreven, of totaal veranderd worden, maar nee hoor, Everon is het lievertje van de producers.![]()
Ik hoop, en denk, dat Mike en Sjors een relatie krijgen, dus dan wordt ze (hopelijk) zoals ze geweest is
quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die mag middels het kopen van een potje wallencrème de serie voorgoed verlaten
Nina ook als dit gebeuren gaatquote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die heeft wel één van de meest geniale exits van de serie
En die muziek er ook bij.quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die heeft wel één van de meest geniale exits van de serie
Bij de exit van Nina zal dat toch anders zijn; of dat eeuwige Merkies-deuntje, of een muziekstuk van Eastriver Collective, óf een Top40-deuntjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar denken Gottschalk en Van der Meer toch anders over:
[..]
Tja, hier ga ik niet eens op reageren
Ab-so-luut niet... Hoe graag ik de Robert en Laura van pre-2000 ook zag, rond 2000 gingen ze zo de foute kant op; Laura die serieus samen met Cleo iemand vermoordde is al één ding, Robert's belachelijke drank- en daarna drugsverslaving was een tweede.quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je weet wel dat je hiermee de Robert en Laura van 2000 ernstig beledigd, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |