Mwah, hij heeft meer weg van een theemuts.quote:Op maandag 24 september 2012 18:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt dat er destijds een andere koffiejongen was:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft meer weg van een theemuts.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft meer weg van een theemuts.
Ze hebben nog een zoon.quote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
En weer klappen bij de familie Bouwhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodzieker van hem worden dan dat ik nu ben kan nietquote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef fotostarter het volgende:
Nog meer die doodziek van Mike worden? Jezus
Die gaat voor Sjors, Nina heeft ie ergens anders voor nodig, daarom staat Sjors nu op een zijspoorquote:
Maar dan gaat Sjors weer voor Bing, en bladibladiblaquote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die gaat voor Sjors, Nina heeft ie ergens anders voor nodig, daarom staat Sjors nu op een zijspoor
jaaaaaaaaaa... nogal... ik ben benieuwd wanneer Sjors weer in the picture komt....quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef fotostarter het volgende:
Nog meer die doodziek van Mike worden? Jezus
Ik mag toch hopen dat ze niet wederkeert naar dat vreselijke personagequote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dan gaat Sjors weer voor Bing, en bladibladibla![]()
Oh, nou volgens de spoilers voor volgende weekquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze niet wederkeert naar dat vreselijke personage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je begrijpt, dit houdt dus nooit op, tenzij die twee preventief geruimd worden (oftewel uit de serie verbannen worden).
quote:Op maandag 24 september 2012 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, nou volgens de spoilers voor volgende weekDe relatie van die twee in de serie is onderhand toch wel compleet uitgemolken lijkt me, pfff, je wordt er toch onderhand hondsmoe van om die twee weer bij elkaar te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je begrijpt, dit houdt dus nooit op, tenzij die twee preventief geruimd worden (oftewel uit de serie verbannen worden).Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
Je weet wel dat je hiermee de Robert en Laura van 2000 ernstig beledigd, hè?quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Sjors en Bing zijn de Robert en Laura van 2000; Irritant, overbodig, gestoord en totaal niet hoe ze ooit waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |