abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117192748
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 14:53 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ook heel erg mooi lied! ;(
En "Alles (Wat Ik Ben)" van Paul Groot is ook mooi _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 24 september 2012 @ 15:33:02 #127
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_117193782
En dit is mijn 11770e post, het aantal afleveringen wat volgens Rohan Gottschalk tot nu toe is uitgezonden.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_117194173
Vanochtend heb ik de preview van GTST gezien. Maar in de aankondiging voor morgen heeft Ludo wel heel iets aparts aan :D :X

Casual kleding, i.p.v. een net pak :? :? :?
Heeft de kleedster op van set iets teveel gezopen ofzo :? :?
  maandag 24 september 2012 @ 16:05:03 #129
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_117194943
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:33 schreef Frey het volgende:
En dit is mijn 11770e post, het aantal afleveringen wat volgens Rohan Gottschalk tot nu toe is uitgezonden.
_O-
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 24 september 2012 @ 16:05:27 #130
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_117194962
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En "Alles (Wat Ik Ben)" van Paul Groot is ook mooi _O_
en "Valerie" van onze Jetje _O_
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 24 september 2012 @ 16:28:39 #131
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_117195905
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

"Zolang Ik Dromen Kan" van Guusje is toch wel het mooist, alhoewel ik er niet naar kan luisteren zonder een brok in mijn keel van te krijgen en Guusje als een engel voor me te zien :{
Heb ik eerlijk gezegd nog niet beluisterd... Eens opzetten.

Jeutje...
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 24 september 2012 @ 16:29:39 #132
328189 ArnieAlberts
pi_117195946
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:44 schreef GSMboy het volgende:
Vanochtend heb ik de preview van GTST gezien. Maar in de aankondiging voor morgen heeft Ludo wel heel iets aparts aan :D :X

Ooh god nee, na de gedragsswitch nu ook kledingsswitch.

Ik zeg het nu alvast; Dit seizoen nog zullen we Ludo in tuinpak mogen aanschouwen.
  maandag 24 september 2012 @ 16:45:19 #133
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_117196599

Ludo en Jef in betere tijden. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 24 september 2012 @ 16:46:31 #134
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_117196644
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:29 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ooh god nee, na de gedragsswitch nu ook kledingsswitch.

Ik zeg het nu alvast; Dit seizoen nog zullen we Ludo in tuinpak mogen aanschouwen.
:'(
Helemaal super.
pi_117198602
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:33 schreef Frey het volgende:

"Eerlijk gezegd zijn we gestopt met tellen; het zijn natuurlijk ook veel afleveringen.

We zijn gestopt met tellen rond aflevering 10945... Of was het nou 65281...? Naja, in ieder geval hebben we al ruim 45000 afleveringen gehad."
pi_117198641
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Heb ik eerlijk gezegd nog niet beluisterd... Eens opzetten.

Jeutje...
Het allermooiste nummer op het album _O_ Daarom luister ik het ook niet heel vaak, dan blijft het mooi om te horen :)
pi_117198905
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:44 schreef GSMboy het volgende:

Hij heeft wel vaker casual kleding aangehad; sowieso in afl. 1500 en later rond seizoen 13 had-ie ook nog een "gewone" trui aan.

En afgelopen seizoen had-ie op de ochtend van zijn bruiloft (met de explosie) ook zijn nachtkleding aan, en dat was ook casual. Dus echt vreemd is het niet, maar wel opmerkelijk :P
pi_117198911
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef Frey het volgende:

Die bovenste comment hier. _O-
Zal Bartolhoven ook wel bevallen. :P
Dat comment klopt zeker, het debiele van deze verhaallijn was nog wel dat ze haar man Nick ¤100.000,- liet betalen voor Milan met wie uiteindelijk stevig van bil ging die bewuste date, een echte slet in hart en nieren. :')

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 08:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Toen was het al aan de gang. In een interview met LEF (een blad over verslavingen/verslaafden/ex-verslaafden) staat het volgende:

[..]

Het hele interview staat hier: http://intervention-neder(...)rview-Jim-Geduld.pdf
Ah okee, bedankt nooit geweten dat het zolang heeft gespeeld.. ;)
Een heer met stijl
pi_117199105
quote:
6s.gif Op maandag 24 september 2012 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ah okee, bedankt nooit geweten dat het zolang heeft gespeeld.. ;)
Nee, ik eerst ook niet, ik denk velen (behalve de directe betrokkenen) niet. Volgens mij werd destijds ook gecommuniceerd dat Jimmy op eigen verzoek de serie verliet.

Eigenlijk hetzelfde dus als bij Bruni Heinke een paar jaar ervoor; ze werd ontslagen maar tegen de buitenwereld werd verteld dat ze op eigen initatief de serie verliet (stond zelfs in het 12,5 jaar-boek). Al lag het bij Jimmy toch wel wat gecompliceerder.
  maandag 24 september 2012 @ 17:51:45 #140
328189 ArnieAlberts
pi_117199108
quote:
6s.gif Op maandag 24 september 2012 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat comment klopt zeker, het debiele van deze verhaallijn was nog wel dat ze haar man Nick ¤100.000,- liet betalen voor Milan met wie uiteindelijk stevig van bil ging die bewuste date, een echte slet in hart en nieren. :')
De tering... :')

Dan had ik liever gehad dat Jessica was binnengestapt en had geroepen dat ze nog oorbellen van 'n ton voor hem wou geven. :P
  maandag 24 september 2012 @ 17:53:03 #141
328189 ArnieAlberts
pi_117199160
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Eigenlijk hetzelfde dus als bij Bruni Heinke een paar jaar ervoor; ze werd ontslagen maar tegen de buitenwereld werd verteld dat ze op eigen initatief de serie verliet (stond zelfs in het 12,5 jaar-boek). Al lag het bij Jimmy toch wel wat gecompliceerder.
Bij Laat de Leeuw is ze één dag voor haar vertrek in de serie mede-presentatrice geweest, waar ook Johan Nijenhuis (dacht ik) en Harry Klooster aanwezig waren als gasten die werden geïnterviewd. Ook daar werd dat verhaal hoog opgehouden en leek er geen wolkje aan de lucht.

Wél was het de vraag of Helen vertrok of werd vermoord. :P
pi_117199325
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:53 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Bij Laat de Leeuw is ze één dag voor haar vertrek in de serie mede-presentatrice geweest, waar ook Johan Nijenhuis (dacht ik) en Harry Klooster aanwezig waren als gasten die werden geïnterviewd. Ook daar werd dat verhaal hoog opgehouden en leek er geen wolkje aan de lucht.
Johan Nijenhuis :r :r :r Blijf het altijd een schijnheilig, zielig en triest ventje vinden :r :r :r

quote:
Wél was het de vraag of Helen vertrok of werd vermoord. :P
Ach, ik moet eerlijk zeggen dat ze ook steeds minder te doen kreeg in de serie, ze bleef constant in dezelfde verhalensfeer hangen (dus werd ze weer belazerd, of werd er weer een aanslag op haar leven gepleegd).

In Duitsland hebben ze véél meer uit die rol weten te halen; hetzelfde geld voor Daniël en (in mindere mate) Robert.
pi_117199445
Hoewel ik het personage Helen Helmink duidelijk reken tot de gloriejaren en de beginperiode, vind ik het toch jammer dat Bruni de rol een stuk zeurderiger en opdringeriger neerzette dan Marlous Fluitsma. Die Marlous-Helen wist precies wanneer ze d'r mond moest houden, mensen met rust moest laten en wanneer niet, koud en afstandelijk vond ik haar evenmin, beheerster en redelijker was ze des te meer. ^O^

Vooral na seizoen 4/begin 5 (Martines exit) ergerde ik me zelfs af en toe kapot aan Helen. :P
Een heer met stijl
pi_117199661
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:57 schreef PeterKelder het volgende:

In Duitsland hebben ze véél meer uit die rol weten te halen; hetzelfde geld voor Daniël en (in mindere mate) Robert.
Bij Daniël is het me pas een beetje opgevallen na Cilia's dood in seizoen 6, toen zag ik pas echt: wat beleeft die vent nu eigenlijk nog vergeleken bij seizoen 1/2/3? Toen was het een man van de wereld, een held, iemand voor wie geen tegenstander te machtig was die ondanks tegenslag bleef staan als een rots in de branding. In seizoen 7 wordt het alleen maar erger en in seizoen 8 en 9 als ie hele perioden wegblijft is hij nauwelijks meer serieus te nemen als stabiel vast personage.

Robert en Laura waren na Arnie's dood al niet meer helemaal zo als daarvoor, maar Julian wist heel wat te redden. Na de grote verandering gingen Robert en Laura er allebei aan, maar om de een of andere manier herstelden ze Laura wel in oude staat, Robert daarentegen bleef maar doorgaan als een op hol geslagen trein in een midlife crisis. :{w
Een heer met stijl
pi_117199736
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel ik het personage Helen Helmink duidelijk reken tot de gloriejaren en de beginperiode, vind ik het toch jammer dat Bruni de rol een stuk zeurderiger en opdringeriger neerzette dan Marlous Fluitsma. Die Marlous-Helen wist precies wanneer ze d'r mond moest houden, mensen met rust moest laten en wanneer niet, koud en afstandelijk vond ik haar evenmin, beheerster en redelijker was ze des te meer. ^O^

Vooral na seizoen 4/begin 5 (Martines exit) ergerde ik me zelfs af en toe kapot aan Helen. :P
Maar, en dat moet wel gezegd, Marlous speelde dan ook de rol van Helen toen de Australische scripts nog voor ruim 80% gebruikt werden. De Australische Helen was al aangepast olv Olga (ze vond Helen daar echt een onmogelijke tut, dat móést anders), maar voor de rest konden ze er weinig mee.

Toen Bruni de rol overnam, was dat eigenlijk nog hetzelfde; de verhaallijnen kwamen nog grotendeels uit Australië dus daar was weinig aan te verkloten. Pas toen het supertrio Proper, Peelen en Madsen écht invloed kregen op het verhaal, veranderde Helen in een ontzettende zeurkous en bleven haar belevenissen ook continu hetzelfde.
  maandag 24 september 2012 @ 18:10:05 #146
328189 ArnieAlberts
pi_117199808
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Pas toen het supertrio Proper, Peelen en Madsen écht invloed kregen op het verhaal, veranderde Helen in een ontzettende zeurkous en bleven haar belevenissen ook continu hetzelfde.
...Dat is toch helemaal geen werk voor het supertrio?

Of zouden ze de koffiejongen van destijds, ene R. Gottschalk, dat karaktertje zo hebben laten evolueren?
pi_117199813
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar, en dat moet wel gezegd, Marlous speelde dan ook de rol van Helen toen de Australische scripts nog voor ruim 80% gebruikt werden. De Australische Helen was al aangepast olv Olga (ze vond Helen daar echt een onmogelijke tut, dat móést anders), maar voor de rest konden ze er weinig mee.

Toen Bruni de rol overnam, was dat eigenlijk nog hetzelfde; de verhaallijnen kwamen nog grotendeels uit Australië dus daar was weinig aan te verkloten. Pas toen het supertrio Proper, Peelen en Madsen écht invloed kregen op het verhaal, veranderde Helen in een ontzettende zeurkous en bleven haar belevenissen ook continu hetzelfde.
Ik vond haar ook in het tweede deel van seizoen 3 nog wel meevallen evenals in seizoen 4 toen die spanning tussen haar en Martine tot een hoogtepunt kwam. Daarna leek ze geen tegenwicht meer te hebben en zou ik soms bijna willen dat Martine d'r zin had gekregen en was gebleven in plaats van Helen. :P
Een heer met stijl
  maandag 24 september 2012 @ 18:11:06 #148
328189 ArnieAlberts
pi_117199853
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

...en zou ik soms bijna willen dat Martine d'r zin had gekregen en was gebleven in plaats van Helen. :P
Ergens begrijp ik je standpunt... Maar dan hadden we nooit die meesterlijke exit-monoloog van Martine Hafkamp gehad _O_
pi_117199896
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Bij Daniël is het me pas een beetje opgevallen na Cilia's dood in seizoen 6, toen zag ik pas echt: wat beleeft die vent nu eigenlijk nog vergeleken bij seizoen 1/2/3? Toen was het een man van de wereld, een held, iemand voor wie geen tegenstander te machtig was die ondanks tegenslag bleef staan als een rots in de branding. In seizoen 7 wordt het alleen maar erger en in seizoen 8 en 9 als ie hele perioden wegblijft is hij nauwelijks meer serieus te nemen als stabiel vast personage.

Robert en Laura waren na Arnie's dood al niet meer helemaal zo als daarvoor, maar Julian wist heel wat te redden. Na de grote verandering gingen Robert en Laura er allebei aan, maar om de een of andere manier herstelden ze Laura wel in oude staat, Robert daarentegen bleef maar doorgaan als een op hol geslagen trein in een midlife crisis. :{w
Daar heb je ook groot gelijk in; Daniël beleefde ook continu hetzelfde op een gegeven moment; zijn geliefde ging dood en hij kreeg een depressie.

Eigenlijk werden karakters als Daniël, Helen en Robert meer karikaturen van zichzelf en dat is erg jammer.
pi_117199963
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

...Dat is toch helemaal geen werk voor het supertrio?

Of zouden ze de koffiejongen van destijds, ene R. Gottschalk, dat karaktertje zo hebben laten evolueren?
Het schijnt dat er destijds een andere koffiejongen was:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')