Hahaquote:Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef Frey het volgende:
Die bovenste comment hier.![]()
Zal Bartolhoven ook wel bevallen.
Ik heb die blauwe CD liggen (alleen nooit beluisterd, heb het album pas gehoord toen ik het van internet downloadde en meteen de versie had met "Jimmy, vertel op man!"quote:Op zondag 23 september 2012 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De versie van Nooit Alleen waarin je ook een andere stem hoort van "Jimmy, vertel op man!" oid, die vind ik serieus wel het leuksteDie staat dus niet op de versie die ik heb, maar wél op de 10 jaar RTL-cd
Wat ik wel jammer vind is dat het voornamelijk vrouwen zijn die de liedjes zingen; alleen Bennie, Paul en Jimmy zijn de enige mannen van de cast. Wat mij betreft hadden Ferri of Reinout ook wel een nummer mogen (mee)zingen
Is dat Wiet met de zoon van Mickey?quote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ]
Geef ons Pip Pellens terug!
Bijna wel hèquote:
Wat was dat dan?quote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel jammer dat Arthur de serie verlietAlhoewel het Jimmy's eigen stomme schuld was
Klopt, maar dat speelde volgens mij rond 2005, niet in 1999 (toen hij eruit ging) toch?quote:
Toen was het al aan de gang. In een interview met LEF (een blad over verslavingen/verslaafden/ex-verslaafden) staat het volgende:quote:Op maandag 24 september 2012 01:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, maar dat speelde volgens mij rond 2005, niet in 1999 (toen hij eruit ging) toch?
Het hele interview staat hier: http://intervention-neder(...)rview-Jim-Geduld.pdfquote:Ontslag bij GTST:
‘Na dat gesprek met de regisseur heb ik het gebruik nog tien jaar door laten sluimeren. Ik moest natuurlijk steeds meer gaan gebruiken en ik kwam ook steeds meer in de problemen. Begin jaren 90 ontmoette ik mijn ex-vrouw en ook zij was al vrij snel van mening dat ik hulp moest gaan zoeken. Ik ben toen eenmaal naar de Jellinek geweest in Amsterdam. Ik schaamde me dood dat ik daar naar binnen moest. Ik was toch die soapster? Wat zouden mensen wel niet denken? Het tweede consult was bij mij thuis, dat vond ik al heel wat prettiger. Ik kreeg het advies om de coke te laten staan, maar een drankje op zijn tijd mocht ik best wel hebben. Dat werkte natuurlijk totaal niet. Die lieve man was nog niet weg of ik belde de dealer. Ondertussen ging het op mijn werk ook steeds slechter. Ik heb van 1991 tot 2000 de rol van Arthur Peters gespeeld in Goede tijden, slechte tijden (GTST). Door mijn verslaving kwam dat werk ook steeds meer in de knel. Steeds vaker versliep ik me op maandagen en als ze belden waar ik bleef, nam ik niet op. Op het einde kwam ik gerust twee dagen achter elkaar helemaal niet meer opdagen. Met als gevolg dat de hele verhaallijn stil lag. Dan hoorde ik achteraf dat ze zelfs ongerust aan de deur waren geweest. Hetging allemaal behoorlijk ver. Ik heb twee formele waarschuwingen gehad en toen ik voor de derde keer niet op kwam dagen, hebben ze me uit de serie geschreven. Ik werd ontslagen.’
Ik heb dus ook de blauwe cdquote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb die blauwe CD liggen (alleen nooit beluisterd, heb het album pas gehoord toen ik het van internet downloadde en meteen de versie had met "Jimmy, vertel op man!") en daarop viel me wel altijd op dat de instrumentale tune inderdaad niet instrumentaal was. Beetje vreemd maar ach.
"1 dag alleen" zou echt zo'n typisch Songfestival-liedje zijnquote:Een dag alleen is overigens écht een van mijn favoriete nummers op het album. Lekker 90s-poppig. En eigenlijk was dit hele album gewoon een toonbeeld voor de muziek uit de jaren '90. Hartstikke fout maar wel lekker.
Moet je zeker doen!quote:...Ik moet écht dat stukje van Wijdbeens op die presentatie op YouTube pleuren
Anime Jef en Laura!quote:Op maandag 24 september 2012 13:07 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)erdeschermen-2012-23 mvdw tekeningen/fan tekeningen
Jef en Laura zien er hier wel heel vlot uit
En dat terwijl ze nog maar één keer getrouwd isquote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Anime Jef en Laura!
En een prinses Stampvoetje precies zoals ze is; Puur denkend in zwart/wit en altijd bereid om te trouwen, met wie dan ook.
Hmm, ik verwacht dan een dubbele post.quote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat terwijl ze nog maar één keer getrouwd is
En dit is dan mijn 5000ste post
Nee, dat is pure topicvervuilingquote:Op maandag 24 september 2012 14:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hmm, ik verwacht dan een dubbele post.
Dank jequote:En dit is dan mijn 6322ste postGefelici met je 5000e
Mwah, bij *000ste afleveringen van GTST komt ook altijd een dubbele op vrijdagquote:Op maandag 24 september 2012 14:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat is pure topicvervuiling
Bij de 4500ste anders nietquote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, bij *000ste afleveringen van GTST komt ook altijd een dubbele op vrijdag
"Zolang Ik Dromen Kan" van Guusje is toch wel het mooist, alhoewel ik er niet naar kan luisteren zonder een brok in mijn keel van te krijgen en Guusje als een engel voor me te zienquote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef LetsGame het volgende:
Utopia van Caroline en Hilde vind ik wel een heel mooi lied
Ook heel erg mooi lied!quote:Op maandag 24 september 2012 14:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Zolang Ik Dromen Kan" van Guusje is toch wel het mooist, alhoewel ik er niet naar kan luisteren zonder een brok in mijn keel van te krijgen en Guusje als een engel voor me te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |