Heeft het Deens zijn daar mee te maken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef golfer het volgende:
Toch ben ik meer een fan van B&O.
Alleen jammer dat die meuk zo duur is.
True, maar soms kan er toch iets geniaals tussen zittenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Leven is te kort voor goedkope wijn
dan zal ik me er maar niet aan wagen.., Ze hebben ook acties met veel wat duurdere wijnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef borisz het volgende:
Het huismerk van G&G werd een beetje afgekraakt in diverse testen. .
heheh, maar dan proef je het al minder..quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
gewoon zelf proeven spenky, kost geen drol en dan weet je het voor de volgende keer
Voor een Mojito-avond wel de G&G witte Rum ooit eens gekocht. Geen probleem aangeschoten mee geworden
Nee, de vormgeving vooral.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft het Deens zijn daar mee te maken?
Vond Project X niet zo'n geslaagde film en ik hou niet van mensenmassa's, dus nee senk you.quote:
Je kunt er weer mee bellen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:17 schreef TAV74 het volgende:
Jeej, eigen telefoon terug en warempel: hij is echt gerepareerd
euhm, geen idee, dat doe ik nooitquote:
En dan schudt je zomaar een les uit je mouw?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Vandaag een geweldige Geschiedenisles gegeven. Leerling van me kwam aan met een grote tas vol 'botjes' zei ze. Had er niet veel van verwacht, maar ik stond vandaag dus met een heuse Mammoetkies in handen. En de kies van een wolharige neushoorn, bot van een sabeltandtijger en nog meer gave dingen
Het lesboek hebben we niet meer open gehad
Oh ja hoor.. gewoon laten kijken, laten raden was het is, uitleggen hoe en wat, vertel er wat omheen en je bent zo een half uur verderquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan schudt je zomaar een les uit je mouw?![]()
Knap hoor
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef borisz het volgende:
Hmm de laatste weken van Bellefleur zijn wel angebroken nu.
Dan nog !quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh ja hoor.. gewoon laten kijken, laten raden was het is, uitleggen hoe en wat, vertel er wat omheen en je bent zo een half uur verderHet sloot natuurlijk ook aan op het onderwerp in het boek he (IJstijd) Dat zijn mijn favo lessen. Maar goed, ik had stiekem ook graag archeoloog of geschiedenisdocent willen worden
![]()
Ik had zelf ook nog wat vuursteen mee genomen en nog wat spullen die bij de natuurles hoorden, dus de 45minuten die we hadden waren zó om!
Ach...quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef borisz het volgende:
Hmm de laatste weken van Bellefleur zijn wel angebroken nu.
Ja erg gaaf, alleen een beetje te ver voor ons. Misschien kijken of we naar hunnebedden kunnen of zo, dat lijkt me ook erg tofquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan nog !![]()
Vorige week bij bezoek aan Future land, stond een opstelling van de wolharige mammoet.
Er waren wat beenderen en bekken en inderdaad een kies opgegraven.
Leuk voor een schoolreisje verder?
http://www.maasvlakte2.com/nl/futureland
Oh leuk Sun! Dat is leuk lesmateriaal zegquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Vandaag een geweldige Geschiedenisles gegeven. Leerling van me kwam aan met een grote tas vol 'botjes' zei ze. Had er niet veel van verwacht, maar ik stond vandaag dus met een heuse Mammoetkies in handen. En de kies van een wolharige neushoorn, bot van een sabeltandtijger en nog meer gave dingen
Het lesboek hebben we niet meer open gehad
Het is mij een raadsel wat de lol is van zoietsquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:12 schreef TAV74 het volgende:
OMG, weer Haren in het nieuws![]()
![]()
Was ws sowieso niets aan de hand geweest als alle media er niet opgedoken waren
easy piecyquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:18 schreef AnneX het volgende:
Eten vanavond: macaroni met vega balletjes in zelfgefabriceerde tomatensaus met verse thijm en rozemarijn plus courgette.
Salade erbij : easy peacy.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
easy piecy![]()
Hier een makkelijke cassoulet zonder worst maar met filet.
Check facebook voor het receptquote:
Aaaawquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam kreeg een cupcake
[ afbeelding ]
![]()
Wat een verrassing na alle media aandachtquote:
Sam kijkt ongelukkigquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam kreeg een cupcake
[ afbeelding ]
![]()
Teigutju kan geen kaarsjes tellen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sam kijkt ongelukkig
Teigutju wil weten hoe oud hij is geworden
Niet op gelet, was ie blij met zijn hoedje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Teigutju kan geen kaarsjes tellen?5 jaar alweer
![]()
En ja, hij vond de kaarsjes een beetje spannendMaar het cakeje en de sperzieboontjes gingen er in als koek
Trek hem van die telefoon vandaan en achter de balie!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Hele groep net te melige dronken jongeren die ik knap vervelend vind en de beveiliger blijft rustig achter zitten babbelen met zijn vriendinnetje. Vervolgens zeg ik tegen hem dat ik het op prijs zou stellen als hij bij mij komt zitten....gaat hij door met bellen!
Jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:09 schreef Isabeau het volgende:
We zitten hier overigens al een tijd op politie te wachten voor iets anders. Maar er zijn geen auto's beschikbaar; die zitten in Haren.
Ik heb het gevraagd: ja dus. Maar ze waren blij hier terecht gekomen te zijn nu ze alles over de rellen hadden gelezen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Het zou me niets verbazen als die onderweg naar Haren waren
wat hadden ze dan in godsnaam verwacht?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd: ja dus. Maar ze waren blij hier terecht gekomen te zijn nu ze alles over de rellen hadden gelezen.
ik ken ze niet, maar ik ga van de week een keer luisterenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
Terug van concert
Ze waren goedProgrock
Ze zijn zo geweldig goed, meerstemmig. Al hun albums staan op Spotify, dus makkelijk te luisterenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken ze niet, maar ik ga van de week een keer luisteren
ga ik zeker doen, en als het tof is draai ik ze op de radioquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zijn zo geweldig goed, meerstemmig. Al hun albums staan op Spotify, dus makkelijk te luisteren
Ik vond ze niet al te snugger overkomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Symphonic het volgende:
wat hadden ze dan in godsnaam verwacht?
Zijn ze echt niet wijzer?
dat is het jammere van dit alles.... Als je alle IQ's bij elkaar optelt komt je nog niet op 0,0001% van het totale schadebedrag... Wat bezielt mensen....quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond ze niet al te snugger overkomen
Carice is tofquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Oh trouwens, vanavond hier een drankje gedaan en aan de tafel naast ons zat Carice van Houten. Ook in het echt is ze best leuk
haar zusje ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Carice is tof
En ze blijkt nog aardig te kunnen zingen ook
Het wordt helemaal erg als ze dan ook nog leuk en aardig zijnquote:
Nou, nou... fijn dat mijn golfballen jou ook zijn opgevallen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Hé de golfbal van golfer vliegt ook door de avatar van Symphonic.
Ik ga slapen. En je moet geenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, nou... fijn dat mijn golfballen jou ook zijn opgevallen.
En hoe nu verder met je?
Ja, leuk! Maar zitten er ook visvrije recepten tussen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Hey Lein, zullen we voor Ross' verjaardag allemaal MoP gerechten klaarmaken?
Ik ben voor de achievements de namen van de gerechten aan het overtypen en daar valt best wat van te maken
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam kreeg een cupcake
[ afbeelding ]
![]()
Wat mij betreft spenderen ze hun hele werkende leven aan terugbetalen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
Persconferentie Haren nu, las laatst dat uiteindelijk de belastingbetaler opdraait voor de meeste kosten in misdrijven, aangezien de aanstichters zelf vaak niet vermogend genoeg zijn om de schade te betalen. Echt slecht.
Heh bah wat rot!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
boehoehoeh! Ik baal echt.. we zouden vanmiddag naar de 18e verjaardag van mijn zusje maar we zijn allebei grieperig. Dusdanig dat ruim 2 uur rijden enkele reis ons echt niet verantwoord lijkt. Maar ik vind het zooooo jammer
![]()
Beterschap voor jullie allebei!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
boehoehoeh! Ik baal echt.. we zouden vanmiddag naar de 18e verjaardag van mijn zusje maar we zijn allebei grieperig. Dusdanig dat ruim 2 uur rijden enkele reis ons echt niet verantwoord lijkt. Maar ik vind het zooooo jammer
![]()
Diegene heeft er niks aan alles is geblokkeerdquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok nou ik hoop dat als iemand em heeft diegene er veel plezier van heeft. Vind dat zo achterlijk![]()
Gefeliciteerd met jullie hondje Sun&Tav.
*gooit Simkaart weg en gaat lekker bellenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Diegene heeft er niks aan alles is geblokkeerd
Met een oudachtig toestelletjequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*gooit Simkaart weg en gaat lekker bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |