Tja, dat maken ze nooit bekend héquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar welke liedjes... Nieuwe hoef ik niet.
Nee, stom...quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dat maken ze nooit bekend hé
Nijmegen, Goffertparkquote:
Koffie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pfff ik blijf maar aan het gapen![]()
ja ik ben aan de beurt om te halen.. maar ben te moe om te halenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik ben aan de beurt om te halen.. maar ben te moe om te halen
tis een grote automaat.. not gonna happenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zet 't koffiezetapparaat naast je neer
dus wel dingen om op de bank onder en dekentje in de winter te kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Geen winterjas
Wel seiz 5, 6 en 7 van The Shield....
Ohquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis een grote automaat.. not gonna happen
Dat wel... Maar geen jasquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus wel dingen om op de bank onder en dekentje in de winter te kijken
Fixedquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:39 schreef sararaats het volgende:
Zzzzzzzzzlaaaaap
Straks fysionaar huis om 17u, eten en daarna douchen
OMG. In Nijmegen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nijmegen, Goffertpark1 juni 2013, dan is FortaRock.
En een week later staan ze op Rock Werchter
Daar kan ik voor sparen. Elke maand één tientje opzij en ik kan er naartoe bij wijze van spreken. Wanneer is de kaartverkoop?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawohl
Ik zag volgens mij al wel dat een kaartje 60 euries kost.
Ik heb er die licht gevenquote:
kan t alleen niet meer terugvinden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik voor sparen. Elke maand één tientje opzij en ik kan er naartoe bij wijze van spreken. Wanneer is de kaartverkoop?
I seequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb er die licht gevenZoals je op de foto kan zien.
Straks een foto maken in den donkere
Is goed, tof! Misschien kunnen wij samen met gitaar er naartoe.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
kan t alleen niet meer terugvinden.
Kaartverkoop is nog niet bekend, maar ik zal 't hier wel posten of WA'en. Buurmeisje wilde t ook wetenEn gitaarman ook vast wel.
Wie weetquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed, tof! Misschien kunnen wij samen met gitaar er naartoe.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zeker bij een concert.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie weetAl wilt een vriendin van me ook mee maar dat is vast geen probleem
Preciesquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zeker bij een concert.
Jij niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien wil cryothic ook wel mee
Ik voelde me geroepen. Waar wil ik heen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed, tof! Misschien kunnen wij samen met gitaar er naartoe.
I like your taste, ma'mquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hmm weet nie
Rammstein is niet zo mijn ding
Oomph! daarentegen weer wel
rammsteinquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik voelde me geroepen. Waar wil ik heen?
Samen met mij, Vin, Cry en Vin's vriendinnetje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, die wil ik nog wel eens live zien, gewoon om het mee te maken
1 juni 2013 @ FortaRock in Nijmegenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, die wil ik nog wel eens live zien, gewoon om het mee te maken
Ja, dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Samen met mij, Vin, Cry en Vin's vriendinnetje?
Sinds wanneer heeft vin een vriendinnetje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Samen met mij, Vin, Cry en Vin's vriendinnetje?
Een vriendin, niet de vriendin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft vin een vriendinnetje?
Je weet maar nooitquote:
Ik zit ook wel eens voor de grap te e-hosselen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje misleidend wel
Als ik een vriendin had zat ik hier niet zo te e-hosselen
Supertof.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en ik ben echt even heel trots op mijn broertje die vandaag zijn expositie heeft geopend
Met mooie plaatjes uit INDIA
Zoek maar naar een alternatief meisje op m'n facebookquote:
Nee, dat is die date die niks voor me voeldequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Cryo zei net: mwah nee...
ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens voor de grap te e-hosselen.
Niks mis mee tochquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens voor de grap te e-hosselen.
Ga jij ook?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme, geheugenkaartjes voor de camera kwijt
Net nu de rally vanavond begint
oeh noes!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme, geheugenkaartjes voor de camera kwijt
Net nu de rally vanavond begint
Zet er nog een in een vakje van m'n tas jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh noes!
zit ie niet nog in je card-reader? hoesje van de camera? uh...
Laat het los...quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
Krijg ik commentaar omdat ik een zakelijk mailtje heb gestuurd naar ex. Het is ook nooit goed.
Commentaar van?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
Krijg ik commentaar omdat ik een zakelijk mailtje heb gestuurd naar ex. Het is ook nooit goed.
kan je de reso iets lager zetten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet er nog een in een vakje van m'n tas ja
Wel m'n kleine kaartje, maar 8 GB
Misschien kom ik wel ff buurten danquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel naar Hellendoorn ja. 10 minuten fietsen
Schiet altijd in RAWquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je de reso iets lager zetten?
meer foto's
Sorry ... Maar het is zo moeilijk als hij over alles wat te zeggen heeft.quote:
Van ex.quote:
snap ik... wij ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schiet altijd in RAWDan kan ik er meer mee op de pc
Snap ik wel. maar het is zo dat hij niks meer te zeggen heeft, je hoeft geen verantwoording meer af te leggen, en als hij dat niet begrijpt dan is het jammer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry ... Maar het is zo moeilijk als hij over alles wat te zeggen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ik wel. maar het is zo dat hij niks meer te zeggen heeft, je hoeft geen verantwoording meer af te leggen, en als hij dat niet begrijpt dan is het jammer.
Negatieve aandacht is ook aandacht he?Bedankt. Zal ook wel m'n leeftijd zijn denk ik, dat ik het me nog zo aantrek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een wijs advies Lola.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
/care? het heeft ook wel even geduurd voor we deze camera konden aanschaffen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n Alpha A230
Ik denk het, beide jong.. ik ben oudquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt. Zal ook wel m'n leeftijd zijn denk ik, dat ik het me nog zo aantrek.![]()
Wel een wijs advies Lola.
/care was een favoriet in mijn chat vocabulaire.quote:
maar wel koffiequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb weer koffie! ik ging de bezorger bijna zoenen![]()
btw nog geen laptop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je overleeft het wel meisjequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
precies!
de laptop duurt ws tot na t weekend! mja ik heb weer koffie
Ik gister en dat was lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag erwtensoep gegeten.
Iewwwwwwquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag erwtensoep gegeten.
het liefst maak ik het zelf maar ben de enige die het eetquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was weer lang geleden. Maar was ewrg lekker.
nespresso bezorging?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb weer koffie! ik ging de bezorger bijna zoenen![]()
btw nog geen laptop
Ik vind die van Walk of the Earth leukerderquote:
nee lief wilde gewoon weer n senseo en we hebben toch het idee dat de eerste versie de minste kuren heeft (de laatste ging na 2 jaar dood, dat was toen de nieuwe versie) dus na ff zoeken hebben we m gevonden en besteld bij bol.comquote:
Werk ze Kaneel!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, tot vanavond allemaal. Ik moet wat centjes binnenharken.
Even luisteren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die van Walk of the Earth leukerder
Werksequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, tot vanavond allemaal. Ik moet wat centjes binnenharken.
die eerst versie senseo is inderdaad een topper. wat er tegenwordig uit is, wordt steeds minder. ik heb thuis een nespresso sinds een tijdje maar ouders hadden zo'n sensoe cube gekocht. leuk maar ging 2 maanden mee en kapot. veel drinkplezierquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee lief wilde gewoon weer n senseo en we hebben toch het idee dat de eerste versie de minste kuren heeft (de laatste ging na 2 jaar dood, dat was toen de nieuwe versie) dus na ff zoeken hebben we m gevonden en besteld bij bol.com
oh natuurlijk wel! ik hoop alleen dat ie voor dinsdag binnen is want dan kan ik t wel vergeten om af en toe achter lief zn pc te kruipen want dan komt er een expansion van WOW uit en dan woon ik de eerste dagen zo goed als alleenquote:
Wow nerdquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oh natuurlijk wel! ik hoop alleen dat ie voor dinsdag binnen is want dan kan ik t wel vergeten om af en toe achter lief zn pc te kruipen want dan komt er een expansion van WOW uit en dan woon ik de eerste dagen zo goed als alleenx 10000000
Wut?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Onbemand vliegtuig gaat Facebookfeest Haren livestreamen
tha fuq.. vanaf 4 uur
Dat komt wel goed! ik kan veel dingen laten maar pak mn koffie niet afquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
die eerst versie senseo is inderdaad een topper. wat er tegenwordig uit is, wordt steeds minder. ik heb thuis een nespresso sinds een tijdje maar ouders hadden zo'n sensoe cube gekocht. leuk maar ging 2 maanden mee en kapot. veel drinkplezier
Dat .. ik drink niet veel koffie maar geen dag zonderquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed! ik kan veel dingen laten maar pak mn koffie niet af
Die drones waren ook op Appelpop, zijn coole dingen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)en-livestreamen.html
Straks even checkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)en-livestreamen.html
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wow nerdals iemand mij verteld had dat ik zou gaan trouwen met iemand die wow speelt had ik diegene heel hard uitgelachen!! maar goed we hebben er nu duidelijke afspraken over en hij doet maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
begin mijn dag altij met koffie. heerlijk opstaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat .. ik drink niet veel koffie maar geen dag zonder
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als iemand mij verteld had dat ik zou gaan trouwen met iemand die wow speelt had ik diegene heel hard uitgelachen!! maar goed we hebben er nu duidelijke afspraken over en hij doet maar
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had er 1 die was teveel verslaafd...
[ afbeelding ]
Het gebeurdquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef TheClown1 het volgende:
dat vind ik best eng eigenlijk dat iemand zo into spellen is om huwelijk op spel te zetten....
soms moet je keuzes makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef TheClown1 het volgende:
dat vind ik best eng eigenlijk dat iemand zo into spellen is om huwelijk op spel te zetten....
inderdaad. ik hou wel van een spel maar we proberen dingen samen te doen. ik werk full time dus we zien elkaar alleen al in de avonduren. nou dan wil ik zoveel mogelijk tijd met haar doorbrengen. zo is mijn insteek.quote:
Volgens mij nog vaker dan je zou denkenquote:
ik ben ooit zo boos geworden op hem vanwege iets met dat spel en toen heeft ie ook gezegd als jij wil dat ik stop dan doe ik dat!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef TheClown1 het volgende:
Geen idee, denk het wel. Het is een beetje van deze tijd...quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij nog vaker dan je zou denken?
Dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij nog vaker dan je zou denken?
You tell m girlquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik ben ooit zo boos geworden op hem vanwege iets met dat spel en toen heeft ie ook gezegd als jij wil dat ik stop dan doe ik dat!
dat hoefde van mij niet maar hij heeft wel de verplichte ma-woe-vrij raids opgegeven! daarna n paar maanden niet gespeeld en toen hij weer wilde gaan spelen heeft hij eerst overlegd!
afgericht hea
waarom heb ik nu een beeld van een dame in een mooi leren pakje met een zweepje erbij??quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik ben ooit zo boos geworden op hem vanwege iets met dat spel en toen heeft ie ook gezegd als jij wil dat ik stop dan doe ik dat!
dat hoefde van mij niet maar hij heeft wel de verplichte ma-woe-vrij raids opgegeven! daarna n paar maanden niet gespeeld en toen hij weer wilde gaan spelen heeft hij eerst overlegd!
afgericht hea
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het heus niet erg als mijn vriendje gamed.. ik zit tenslotte ook vaak achter de laptop of een spelletje te doen. maar als het zo is dat je niet eens meer met elkaar socialized dan is dat wel ff serious business
[..]
Geen idee, denk het wel. Het is een beetje van deze tijd...WtfockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind het heus niet erg als mijn vriendje gamed.. ik zit tenslotte ook vaak achter de laptop of een spelletje te doen. maar als het zo is dat je niet eens meer met elkaar socialized dan is dat wel ff serious business
[..]
Geen idee, denk het wel. Het is een beetje van deze tijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
Geen idee, denk het wel. Het is een beetje van deze tijd...HOLY SHIT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
mn italiaanse temperament is genoeg! hahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:45 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
waarom heb ik nu een beeld van een dame in een mooi leren pakje met een zweepje erbij??
maar mooi gedaan haah
quote:
quote:
mjaquote:
Vrouwen zijn het moeilijkste/uitdagendste spel dat er bestaatquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
mn italiaanse temperament is genoeg! haha
nee serieus ik vind het echt niet erg dat hij gamed maar ik besta ook nog!
ik snap je best. het moet wel leuk blijven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
mn italiaanse temperament is genoeg! haha
nee serieus ik vind het echt niet erg dat hij gamed maar ik besta ook nog!
En er is geen 1 goede walkthrough te vindenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het moeilijkste/uitdagendste spel dat er bestaat(en het levert het meeste op)
Dat maakt het juist leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En er is geen 1 goede walkthrough te vinden
Nopequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
de ontdekkingsreis is 90% van de lol inderdaadquote:
Dat is vals spelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verder zit het ook belabberd in elkaar, bijna geen savepoints.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verder zit het ook belabberd in elkaar, bijna geen savepoints.
Echt ouderwets trial and error.
En als je denkt de eindbaas verslagen te hebben blijken er nog veel meer levels te zijn.
Oh man lastig he?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als je denkt de eindbaas verslagen te hebben blijken er nog veel meer levels te zijn.
Dat houdt het spannend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel verslavend ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh man lastig he?
Je raakt tenminste niet uitgespeeld
Een eindbaas verslaan is easy. Een eindbaas tevreden houden is vrijwel onmogelijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh man lastig he?
Je raakt tenminste niet uitgespeeld
Mja je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel verslavend ja.
Alleen vinden de meeste het niet leuk als je af en toe een ander spelletje speelt
sommige proberen dat stiekem wel en als iemand daar achter komt gaat het flink misquote:
i second that.....all aboard??quote:
Sorry, hier moet ik toch echt even om lachenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:57 schreef Fera het volgende:
Mijn laatste spel eindigde met GAME OVER, ik was op slag al m'n levens kwijt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, hier moet ik toch echt even om lachen
resetquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was ook een nieuw spelletje gestart, maar ik zit vast in de Friend Zone, ik weet niet hoe ik nu verder moet.
quote:
Friendzones zijn kutquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was ook een nieuw spelletje gestart, maar ik zit vast in de Friend Zone, ik weet niet hoe ik nu verder moet.
Gewoon quit en een ander spelletje pakken.quote:
Ik heb er 2quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op fok wil toch bijna iedereen met bijna iedereen spelen
vraag me alleen af hoeveel het irl ook zouden doen ( ivm genoeg lef/ballen hebben)
genoegquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vraag me alleen af hoeveel het irl ook zouden doen ( ivm genoeg lef/ballen hebben)
Preciesquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon quit en een ander spelletje pakken.
De joystick stevig beetpakken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon quit en een ander spelletje pakken.
quote:
that makes me even more sad.. they don't stand in line at my housequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Niks mis met kleine knopjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:00 schreef Fera het volgende:
Dat is mijn fout, ik zit alleen maar op kleine knopjes te drukken.
Meer dan zat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dat niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
that makes me even more sad.. they don't stand in line at my house
ik kan je pics sturen van niemand die voor mijn huis staatquote:
je bent ook niet thuisquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan je pics sturen van niemand die voor mijn huis staat
Bij mij ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
True story. Geen rij. Ook niet voor mij.
+1quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
True story. Geen rij. Ook niet voor mij.
uhm crap.. nou hier staat ook geen rij hoor !quote:
Ah, je mag hier wel op mijn snes komen spelen met mijn savegames hoorquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
bij mij ook niet
straks wel want dan ineens moeten ze pannenkoeken
Truequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
Bij mij wel, als ik m'n adres zou geven.
Snes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, je mag hier wel op mijn snes komen spelen met mijn savegames hoor
Het heeft internet!quote:
Omnomnom.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
bij mij ook niet
straks wel want dan ineens moeten ze pannenkoeken
Ik vroeg niet wat het betekende ... Ik weet wat een snes is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Super Nintendo Entertainment System
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat het betekende ... Ik weet wat een snes is.
Oh sorry hoor, my badquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat het betekende ... Ik weet wat een snes is.
Maakt niet uit, ik voel me vereerd dat ik met je snes mag spelen.quote:
fixedquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik voel me vereerd dat ik met je snes joystick mag spelen.
Goeie fix.quote:
Dan kruip je op schootquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
Ik heb het koud ... Volgens mij ben ik de thermostaat vergeten.
Ik had net een kat op schoot...quote:
Omdat je een vrouw bentquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarom ben ik toch zo'n eigenwijs pokkemokkel
Dat is kutquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had net een kat op schoot...
Ben licht allergisch voor katten.. Hij heeft over mijn arm gelikt nu heb ik daar bultjes
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nu zijn we wel heel benieuwdquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is kutNIET LIKKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom ben ik toch zo een onweerstaanbare sexy hunk?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik moet voor mn longonsteking en falende antibiotica terug naar de huisarts maar ipv dat ik ff iemand meevraag ga ik alleen en zit ik nu zwaar benauwd en koortsig in de wachtkamer!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Wat is er gebeurt vrouw! Vertel het ons!
Iemand bood aan om mee te gaan maar je zei: ''neejoh meid, ik ga wel alleen'' ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moet voor mn longonsteking en falende antibiotica terug naar de huisarts maar ipv dat ik ff iemand meevraag ga ik alleen en zit ik nu zwaar benauwd en koortsig in de wachtkamer!
Meiske toch ... Vraag anders of iemand je even naar huis kan brengen/op komt halen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moet voor mn longonsteking en falende antibiotica terug naar de huisarts maar ipv dat ik ff iemand meevraag ga ik alleen en zit ik nu zwaar benauwd en koortsig in de wachtkamer!
nou ja eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand bood aan om mee te gaan maar je zei: ''neejoh meid, ik ga wel alleen'' ?
Roep maar wanneer ik aan kan schuiven.quote:
geniet ervan!!quote:
rond half 6quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Roep maar wanneer ik aan kan schuiven.
Meet anders even iets op.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben met een rolmaat aan t spelen om te kijken bij hoeveel cm ie doorknakt
Je eet met ze'n 6en oid?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rond half 6
2 pakken moet ik er doorheen bakken
Whoa, succes! Ik vind het bakken altijd wel leuk, alleen mislukt er af en toe eentje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rond half 6
2 pakken moet ik er doorheen bakken
215cmquote:
Succesquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
Ik ga lekker even strijken ... Oh, the joy.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben met een rolmaat aan t spelen om te kijken bij hoeveel cm ie doorknakt
Dat doet auquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
_O
[..]
en dan het knopje indrukken en dan schiet ie heeeeel hard terug
Wil je er voor mij een stuk of 5 bakken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zoiets ja
vriendje van oudste zoon is er en nahja vriend zelf eet ook veel
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doet auMaar 215cm is het verst
Nu wel ja, normaal gesproken zit de stuff van die piepersnijer er ook bij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
215cm
[..]
SuccesWees blij dat het alleen je eigen kleding
Weet ik, daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu wel ja, normaal gesproken zit de stuff van die piepersnijer er ook bij.
Ik hoop het wel ja, zou anders mooi kut zijn ... Je bent toch al naar school geweest en dergelijke? Heb je al een studentenpas enz?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga denk ik lekker vroeg mijn nest in duiken... Als het lukt...
Morgen werken en studeren denk ik... Zondag dan wat huiswerk maken wat ik moet inleveren verplicht oid
Trouwens kreeg ik het bericht dat ik gedeclided was voor mijn opleiding via studielink... Hoop dat dat nog veranderd kan worden
Heb jij echt zo'n kutbaan?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, zou anders mooi kut zijn ... Je bent toch al naar school geweest en dergelijke? Heb je al een studentenpas enz?
Zal wel goed zitten dan, toch? Zou raar zijn als je alsnog eruit gebonjourd wordt.quote:
Zal dan niet door de uni komen maar door studielink dat moeilijk zal doen oid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal wel goed zitten dan, toch? Zou raar zijn als je alsnog eruit gebonjourd wordt.
Dat zou wel zuur zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal dan niet door de uni komen maar door studielink dat moeilijk zal doen oid.
Nogalquote:
21.30quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis? Beter gezegd: vanaf hoe laat ben ik welkom
e-hossel op zijn finestquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis? Beter gezegd: vanaf hoe laat ben ik welkom
Ik hoop van harte dat je mag blijven. Lijkt me dat ze die moeite niet voor niets doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nogal![]()
Maar ik sta al in de systemen geloof ik en heb gewoon toegang tot een account etc van school....
Zal wellicht problemen veroorzaken met toetsen en dergelijk...
Ik wilde afgelopen zaterdag al bij knetter langsgaan, alleen toen ging mijn motor kapotquote:
Schikt prima, kan ik nog een rondje rijdenquote:
Ik denk het ook, misschien verandert het nog.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal dan niet door de uni komen maar door studielink dat moeilijk zal doen oid.
Go for it. altijd leuk!! hopelijk houdt de motor het nu. wat rij je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde afgelopen zaterdag al bij knetter langsgaan, alleen toen ging mijn motor kapot
[..]
Schikt prima, kan ik nog een rondje rijden
Motor is gefixedquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:40 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Go for it. altijd leuk!! hopelijk houdt de motor het nu. wat rij je?
Zou wel heel zuur zijn in ieder geval, kost gelijk een jaar...quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je mag blijven. Lijkt me dat ze die moeite niet voor niets doen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef sararaats het volgende:
Kingtoppie (Spuit Elf ik weet het)
Yeshquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
Ik heb trouwens wel goed nieuws: mijn moeder krijgt dinsdag de sleutel van haar nieuwe woning!![]()
En ik ga lekker bij d'r wonen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
Ik heb trouwens wel goed nieuws: mijn moeder krijgt dinsdag de sleutel van haar nieuwe woning!![]()
housewarming party??quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yesh![]()
![]()
Mocht je nog een klusser nodig hebben
proficiat en ik wens je alle geluk van de wereld!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
Hoe lang ben je weg? We zijn niet met n week klaar denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yesh![]()
![]()
Mocht je nog een klusser nodig hebben
/edit: fail, dan ben ik op vakantie
Je bent welkom alleen verwacht niet dat ik de deur in lingerie open doe na een dag hard werkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde afgelopen zaterdag al bij knetter langsgaan, alleen toen ging mijn motor kapot
[..]
Schikt prima, kan ik nog een rondje rijden
Vrijdagavond ben ik weer terugquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe lang ben je weg? We zijn niet met n week klaar denk ik.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je bent welkom alleen verwacht niet dat ik de deur in lingerie open doe na een dag hard werken
Eventjes aan m'n moeder vragen ...quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
housewarming party??
and whats a party without a clown??
uhmm ik maakte een grap maar op zich als jij een feest geeft, ben ik erbij....is +one toegestaan....? en waarquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Eventjes aan m'n moeder vragen ...
Dat dan weer wel, maar zo erg is dat ook weer niet.
Dank je wel! Dat is wel veel in één keer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
proficiat en ik wens je alle geluk van de wereld!
Badjas is ook prima hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je bent welkom alleen verwacht niet dat ik de deur in lingerie open doe na een dag hard werken
Ik maakte een grapje terug, maar ik vind een feestje niet erg hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
uhmm ik maakte een grap maar op zich als jij een feest geeft, ben ik erbij....is +one toegestaan....? en waar
oh dat verwacht ik wel altijd van anderen.. is wel vaak teleurstellendquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik sowieso niet hoor
Heeft ik niet alleen een veeeeeeeeeeelste grote doorzichtige kimonoquote:
Ik heb sowieso nog een heel motorpak aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat verwacht ik wel altijd van anderen.. is wel vaak teleurstellend
voor je het weet heb je mini vinnie'squote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog een heel motorpak aan
Ben wel benieuwd naar je reactie mocht het wel zo gebeuren
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heeft ik niet alleen een veeeeeeeeeeelste grote doorzichtige kimono
Nee dankjequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
voor je het weet heb je mini vinnie's
[ afbeelding ]
op allerheiligenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op allerheiligen
ik ben een heilige
Zo zag mijn werkdag er ook uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef TheClown1 het volgende:
het was echt gezellig vandaag. allemaal bedankt dat hiermee mijn werkdag een stuk sneller ging. het is bijna weekend voor mij. Im out. wellicht tot maandag!!
vinnie geniet ervan vanavond en rustig aan op de motor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |