Tja, dat maken ze nooit bekend héquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar welke liedjes... Nieuwe hoef ik niet.
Nee, stom...quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dat maken ze nooit bekend hé
Nijmegen, Goffertparkquote:
Koffie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pfff ik blijf maar aan het gapen![]()
ja ik ben aan de beurt om te halen.. maar ben te moe om te halenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik ben aan de beurt om te halen.. maar ben te moe om te halen
tis een grote automaat.. not gonna happenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zet 't koffiezetapparaat naast je neer
dus wel dingen om op de bank onder en dekentje in de winter te kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Geen winterjas
Wel seiz 5, 6 en 7 van The Shield....
Ohquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis een grote automaat.. not gonna happen
Dat wel... Maar geen jasquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus wel dingen om op de bank onder en dekentje in de winter te kijken
Fixedquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:39 schreef sararaats het volgende:
Zzzzzzzzzlaaaaap
Straks fysionaar huis om 17u, eten en daarna douchen
OMG. In Nijmegen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nijmegen, Goffertpark1 juni 2013, dan is FortaRock.
En een week later staan ze op Rock Werchter
Daar kan ik voor sparen. Elke maand één tientje opzij en ik kan er naartoe bij wijze van spreken. Wanneer is de kaartverkoop?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawohl
Ik zag volgens mij al wel dat een kaartje 60 euries kost.
Ik heb er die licht gevenquote:
kan t alleen niet meer terugvinden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik voor sparen. Elke maand één tientje opzij en ik kan er naartoe bij wijze van spreken. Wanneer is de kaartverkoop?
I seequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb er die licht gevenZoals je op de foto kan zien.
Straks een foto maken in den donkere
Is goed, tof! Misschien kunnen wij samen met gitaar er naartoe.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
kan t alleen niet meer terugvinden.
Kaartverkoop is nog niet bekend, maar ik zal 't hier wel posten of WA'en. Buurmeisje wilde t ook wetenEn gitaarman ook vast wel.
Wie weetquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed, tof! Misschien kunnen wij samen met gitaar er naartoe.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zeker bij een concert.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie weetAl wilt een vriendin van me ook mee maar dat is vast geen probleem
Preciesquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zeker bij een concert.
Jij niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien wil cryothic ook wel mee
Ik voelde me geroepen. Waar wil ik heen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed, tof! Misschien kunnen wij samen met gitaar er naartoe.
I like your taste, ma'mquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hmm weet nie
Rammstein is niet zo mijn ding
Oomph! daarentegen weer wel
rammsteinquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik voelde me geroepen. Waar wil ik heen?
Samen met mij, Vin, Cry en Vin's vriendinnetje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, die wil ik nog wel eens live zien, gewoon om het mee te maken
1 juni 2013 @ FortaRock in Nijmegenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, die wil ik nog wel eens live zien, gewoon om het mee te maken
Ja, dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Samen met mij, Vin, Cry en Vin's vriendinnetje?
Sinds wanneer heeft vin een vriendinnetje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Samen met mij, Vin, Cry en Vin's vriendinnetje?
Een vriendin, niet de vriendin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft vin een vriendinnetje?
Je weet maar nooitquote:
Ik zit ook wel eens voor de grap te e-hosselen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje misleidend wel
Als ik een vriendin had zat ik hier niet zo te e-hosselen
Supertof.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en ik ben echt even heel trots op mijn broertje die vandaag zijn expositie heeft geopend
Met mooie plaatjes uit INDIA
Zoek maar naar een alternatief meisje op m'n facebookquote:
Nee, dat is die date die niks voor me voeldequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Cryo zei net: mwah nee...
ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens voor de grap te e-hosselen.
Niks mis mee tochquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens voor de grap te e-hosselen.
Ga jij ook?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme, geheugenkaartjes voor de camera kwijt
Net nu de rally vanavond begint
oeh noes!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme, geheugenkaartjes voor de camera kwijt
Net nu de rally vanavond begint
Zet er nog een in een vakje van m'n tas jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh noes!
zit ie niet nog in je card-reader? hoesje van de camera? uh...
Laat het los...quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
Krijg ik commentaar omdat ik een zakelijk mailtje heb gestuurd naar ex. Het is ook nooit goed.
Commentaar van?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
Krijg ik commentaar omdat ik een zakelijk mailtje heb gestuurd naar ex. Het is ook nooit goed.
kan je de reso iets lager zetten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet er nog een in een vakje van m'n tas ja
Wel m'n kleine kaartje, maar 8 GB
Misschien kom ik wel ff buurten danquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel naar Hellendoorn ja. 10 minuten fietsen
Schiet altijd in RAWquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je de reso iets lager zetten?
meer foto's
Sorry ... Maar het is zo moeilijk als hij over alles wat te zeggen heeft.quote:
Van ex.quote:
snap ik... wij ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schiet altijd in RAWDan kan ik er meer mee op de pc
Snap ik wel. maar het is zo dat hij niks meer te zeggen heeft, je hoeft geen verantwoording meer af te leggen, en als hij dat niet begrijpt dan is het jammer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry ... Maar het is zo moeilijk als hij over alles wat te zeggen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ik wel. maar het is zo dat hij niks meer te zeggen heeft, je hoeft geen verantwoording meer af te leggen, en als hij dat niet begrijpt dan is het jammer.
Negatieve aandacht is ook aandacht he?Bedankt. Zal ook wel m'n leeftijd zijn denk ik, dat ik het me nog zo aantrek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een wijs advies Lola.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
/care? het heeft ook wel even geduurd voor we deze camera konden aanschaffen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n Alpha A230
Ik denk het, beide jong.. ik ben oudquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt. Zal ook wel m'n leeftijd zijn denk ik, dat ik het me nog zo aantrek.![]()
Wel een wijs advies Lola.
/care was een favoriet in mijn chat vocabulaire.quote:
maar wel koffiequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb weer koffie! ik ging de bezorger bijna zoenen![]()
btw nog geen laptop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je overleeft het wel meisjequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
precies!
de laptop duurt ws tot na t weekend! mja ik heb weer koffie
Ik gister en dat was lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag erwtensoep gegeten.
Iewwwwwwquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag erwtensoep gegeten.
het liefst maak ik het zelf maar ben de enige die het eetquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was weer lang geleden. Maar was ewrg lekker.
nespresso bezorging?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb weer koffie! ik ging de bezorger bijna zoenen![]()
btw nog geen laptop
Ik vind die van Walk of the Earth leukerderquote:
nee lief wilde gewoon weer n senseo en we hebben toch het idee dat de eerste versie de minste kuren heeft (de laatste ging na 2 jaar dood, dat was toen de nieuwe versie) dus na ff zoeken hebben we m gevonden en besteld bij bol.comquote:
Werk ze Kaneel!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, tot vanavond allemaal. Ik moet wat centjes binnenharken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |