De assistent bondscoach verleert niet zomaar zijn vies gedragquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dit baseer je op wat? Werk je toevallig bij PSV?
Vertel eens..quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De assistent bondscoach verleert niet zomaar zijn vies gedrag
quote:
Hij denkt dat hij veel is en niemand neemt hem serieusquote:Het Nederlands elftal was volledig verdeeld tijdens het EK in Polen en Oekraïne. De verstoorde verhoudingen lagen aan de basis van de zeer matige prestaties van Oranje op het eindtoernooi.
Het grootste probleem lag bij Ibrahim Afellay en Robin van Persie, meldde VI-hoofdredacteur Johan Derksen donderdag. Beide spelers zouden zich uitermate arrogant opgesteld hebben en op de andere spelers neergekeken te hebben. Daarmee plaatsten zij zich volledig buiten de groep. Afellay zou zelfs gehaat worden door de andere spelers, zei de doorgaans goed ingevoerde journalist.
Ook Gregory van der Wiel lag bepaald niet lekker binnen de groep. De rechtsback van Ajax presteerde matig en zou totaal niet bezig geweest zijn met het voetbal. Hij had geen contact met zijn medespelers en was alleen bezig met zijn kledinglijn, zijn kapsel en het produceren van rapmuziek.
Aanvoerder Mark van Bommel werd tot overmaat van ramp totaal niet serieus genomen door zijn medespelers. De ervaren middenvelder werd 'assistent-bondscoach' genoemd gezien zijn relatie met bondscoach Bert van Marwijk, die zijn schoonvader is. Daardoor had de controleur geen moment overwicht op de rest van de groep, zoals hij dit twee jaar geleden op het WK juist wel had.
Rafael van der Vaart en Klaas-Jan Huntelaar zorgden ook voor irritatie door continu hun onvrede te laten blijken over hun plek op de reservebank. Arjen Robben had vooral kritiek op zijn ploeggenoten, maar wuifde alle kritiek op zijn eigen presteren weg. Ook irriteren diverse internationals zich aan de uitspraken van Robben over Van Marwijk. De Bayern München-ster schaart zich in de media achter de bondscoach, terwijl hij intern heeft laten blijken niet onder de indruk te zijn van de trainer.
http://www.voetbalprimeur(...)ainer-afellay-gehaat
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Hij denkt dat hij veel is en niemand neemt hem serieus!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dus zal weer geen CL voor PSV financieel een ramp zijn. Er is teveel geinvesteerd om geen goede resultaten te halen. Psv zal Feyenoord2 worden en dat zonder trouwe supporters zal einde verhaal zijn denk ik.
Waarneer stoppen jullie eens met deze onzin?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ze toch sowieso als er WEER geen CL wordt gehaald?
Opeens komt er een hoogbejaarde man die op het WK keihard gefaald heeft en jij denkt dat mensen hem serieus gaan nemen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Hij was de schoonzoon, en de egootjes van de andere spelers konden hun dingetjes niet verwerken.. Wat een vervelende vent die van Bommel ja.. gaat zeker zo verder bij PSV
Jij moet in een kerk werken..daar kom je wel tot je rechtquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Opeens komt er een hoogbejaarde man die op het WK keihard gefaald heeft en jij denkt dat mensen hem serieus gaan nemen?![]()
Zoals ik al voor het seizoen zei: Een leider die koop je niet, die moet vanzelf opstaan.
Waar slaat dat nou weer op??!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij moet in een kerk werken..daar kom je wel tot je recht
v.Bommel is gewoon de natuurlijke leider bij psv.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Opeens komt er een hoogbejaarde man die op het WK keihard gefaald heeft en jij denkt dat mensen hem serieus gaan nemen?![]()
Zoals ik al voor het seizoen zei: Een leider die koop je niet, die moet vanzelf opstaan.
Van Bommel moest de leider zijn op het EK. Daar faalde hij gewoon in en niet alleen dat maar het werd gewoon pijnlijk duidelijk dat hij weg moest bij het Nederlands elftal omdat hij het gewoon niet meer aan kon. Dat is een stuk erger dan falen op een EK.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
v.Bommel is gewoon de natuurlijke leider bij psv.
Ennuhh wie heeft er niet gefaald op het ek? Iedereen. Maar natuurlijk is alleen v.Bommel de schuldige en heeft hij gezichtsverlies geleden en neemt niemand hem meer serieus...![]()
Tegen Portugal liep het ook voor geen meter op het middenveld. Was zeker ook v.Bommel zijn schuld???
Schuld lag voornamelijk bij Heintinga en Matthijssen.
Als je dit verhaaltje nou had verteld over Matthijssen dan had ik je wel geloofd, die is gehaald als leider, maar is geen leider, en zal het ook nooit worden...
Op jouw loze kreten.. Je raakt kant noch wal.. Egootjes konden de positie van vanBommel niet hebben en daarom is vBommel een grote faalhaas.. Een leider koop je niet, maar die ontstaat... Nee vriend, een leider kan je ook aantrekken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op??!!![]()
Onzinquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op jouw loze kreten.. Je raakt kant noch wal.. Egootjes konden de positie van vanBommel niet hebben en daarom is vBommel een grote faalhaas.. Een leider koop je niet, maar die ontstaat... Nee vriend, een leider kan je ook aantrekken.
Hij had voor het ek al aangegven dat hij ging stoppen. En daarnaast was Sneijder de natuurlijke leider.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van Bommel moest de leider zijn op het EK. Daar faalde hij gewoon in en niet alleen dat maar het werd gewoon pijnlijk duidelijk dat hij weg moest bij het Nederlands elftal omdat hij het gewoon niet meer aan kon. Dat is een stuk erger dan falen op een EK.
Bij van Bommel is het dus extra pijnlijk omdat hij de leider was, ja dan komt dat harder aan.
Helaas voor van Bommel stopte zijn interland carrière al tijdens het EK. Sneijder kwam later pas om de hoek kijken, toen het fout ging.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij had voor het ek al aangegven dat hij ging stoppen. En daarnaast was Sneijder de natuurlijke leider.
Dat jij het niet leuk vindt dat v.Bommel de leider van psv is en aanzien heeft van iedereen binnen psv wil niet zeggen dat het ineens niet zo is...quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
OnzinBij PSV zullen ze net zo arrogant zijn. Neem Toivonen nou eens. Denk je nou echt dat die shit gaat pikken van van Bommel? Nee.
Leuk voor van Bommel dat hij veel successen heeft gehad maar daar trekt niemand zich iets van aan bij PSV. Althans daar lijkt het er niet echt op.
toevallig? Hij komt steeds te laat. Hij is verdedigend dus gewoon zwak.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hetzelfde als ajacieden roepen dat v.Bommel niet goed speelt omdat hij toevallig gele kaarten pakt. v.Bommel speelt gewoon goed en sterk.
Het ging al fout tegen zweden. Sneijder was de baas in de groep.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Helaas voor van Bommel stopte zijn interland carrière al tijdens het EK. Sneijder kwam later pas om de hoek kijken, toen het fout ging.
Als je de gele kaarten bekijkt valt dat best mee, maar dat is moeilijk toe te geven schijnbaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
toevallig? Hij komt steeds te laat. Hij is verdedigend dus gewoon zwak.
Aan de bal is hij sterkt, maar over het algemeen vind ik hem zeker niet goed en sterk spelen.
Bommel speelt op kracht en dat ziet er in balbezicht vrij indrukwekkend uit, maar verdedigend is het gewoon heel erg matig hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat jij het niet leuk vindt dat v.Bommel de leider van psv is en aanzien heeft van iedereen binnen psv wil niet zeggen dat het ineens niet zo is...
Hetzelfde als ajacieden roepen dat v.Bommel niet goed speelt omdat hij toevallig gele kaarten pakt. v.Bommel speelt gewoon goed en sterk.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
OnzinBij PSV zullen ze net zo arrogant zijn. Neem Toivonen nou eens. Denk je nou echt dat die shit gaat pikken van van Bommel? Nee.
Leuk voor van Bommel dat hij veel successen heeft gehad maar daar trekt niemand zich iets van aan bij PSV. Althans daar lijkt het er niet echt op.
Nee hoor, als ik dat echt dacht had ik dat wel toegegeven. Snap niet waarom dat moeilijk zou zijn, maar misschien bedoel je te zeggen dat het voor jou heel moeilijk is om toe te geven dat hij het niet goed doet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je de gele kaarten bekijkt valt dat best mee, maar dat is moeilijk toe te geven schijnbaar.
Ik kijk hele wedstrijden van PSV, bij elke gele kaart op die tegen Groningen na is het gewoon terecht en is hij te laat of doet hij iets raars. Zo raar tegen RKC zelfs dat hij daar ook direct rood voor had kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:33 schreef RubenSosa het volgende:Daarnaast is hij verdedigend nog steeds goed hoor. Moet je toch beter opletten tijdens de wedstrijd.
Of kijk je alleen samenvattingen?
Om te weten hoe arrogant ze zijn hoef je niet dagelijks in de kleedkamer te zijn. Een ploeg die het vertrouwen in Tyton opzegt zegt mij genoeg. Nu lekker verder aankloten met Waterman, hopelijk hebben ze daar meer plezier mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Man wat heb jij er een verstand van, je komt zeker dagelijks in de kleedkamer?
Dit dus. Maar Bommel is verdedigend nooit sterk geweest, bij zijn vorige PSV periode had hij een Vogel nodig om te kunnen schitteren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik dat echt dacht had ik dat wel toegegeven. Snap niet waarom dat moeilijk zou zijn, maar misschien bedoel je te zeggen dat het voor jou heel moeilijk is om toe te geven dat hij het niet goed doet.
[..]
Ik kijk hele wedstrijden van PSV, bij elke gele kaart op die tegen Groningen na is het gewoon terecht en is hij te laat of doet hij iets raars. Zo raar tegen RKC zelfs dat hij daar ook direct rood voor had kunnen krijgen.
Dan kan je het tempo niet meer bijhouden en ben je mijn inziens niet goed.
Tegen rkc was inderdaad rood ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik dat echt dacht had ik dat wel toegegeven. Snap niet waarom dat moeilijk zou zijn, maar misschien bedoel je te zeggen dat het voor jou heel moeilijk is om toe te geven dat hij het niet goed doet.
[..]
Ik kijk hele wedstrijden van PSV, bij elke gele kaart op die tegen Groningen na is het gewoon terecht en is hij te laat of doet hij iets raars. Zo raar tegen RKC zelfs dat hij daar ook direct rood voor had kunnen krijgen.
Dan kan je het tempo niet meer bijhouden en ben je mijn inziens niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |