abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117067888
Oh Kwisted, succes meis!! Ik duim voor een vlotte bevalling!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117068585
En en en?
Of wil je je nu even fijn privé terugtrekken, zou ik ook niet heel raar vinden :+
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:14:44 #53
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117068641
Ben ook zo benieuwd!!! Hoop voor je dat het lekker opschiet! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117068644
Kwisted, you go girl!! *O*

Mijn schoonzusje is vandaag bevallen van hun tweede kindje, een dochter *O*
Mijn nieuwe nichtje heet I zzy
pi_117068730
Feli met je nichtje Coco *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117068880
En Kwisted al bevallen? :+

Ik denk dat het bij ons 2 jongetjes worden. Maakt me eigenlijk helemaal niks uit. Al vind ik het wel heel lastig om nog 2 jongensnamen te bedenken.

Klumsy, bij jou konden ze met 16 weken het geslacht niet zien he?

Mango, ik denk ook dat je een meisje krijgt. :Y

Coco, gefeliciteerd met je nichtje!
pi_117068955
Leuk Coco, gefeliciteerd! Lieve naam ook.

Ik vind het wel heel erg leuk om al die namen te bedenken. Het idee dat je het nog zó vaak uit gaat spreken O+
pi_117068958
Nee jammer genoeg niet... Naja woensdag een nieuwe poging, dan ben ik precies 18 weken, dus wie weet :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117069141
Gefeli Coco! *O*

Een jongensnaam hebben we eigenlijk al wel, een meisjesnaam nog geeeeennn idee :')
Ik had eerst ook echt het gevoel dat we een jongen zouden krijgen, nu neig ik weer meer naar een meisje.. Achja, heb geen voorkeur.
pi_117069157
Waaah Kwisted nu gaat het echt gebeuren! En wat fijn dat je idd een aantal cm cadeau hebt gekregen. Hoe is je vent eronder? Ik hoop echt op een voorspoedige bevalling. Zet hem op meis! Ze is er bijna!!
pi_117069202
Kwisted! *O* Yeah! Puffen maar!
Het is je ook echt gegund, zo overtijd sjouwen is ook niks!
pi_117069223
Suiker, en dan de 1e keer dat je die naam ook hardop uitspreekt tegen derden. Toen de gyneacoloog vroeg hoe hij heette toen hij net warm en glibberig op mijn buik lag en mijn man toen zijn volledige naam uitsprak......... *kippenvel* O+ :'( O+

Klums, ik heb woensdag ook controle maar ben dan pas 16+2. Hoop dat er dan iets zichtbaar is maar anders moeten we wachten tot de 20 weken echo. en dat duurt nog zo lang
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:27:06 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_117069250
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:56 schreef papillion het volgende:
Over namen tsja, we hadden direct DE jongens naam
Ik weet nog wel een leuke meisjesnaam :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117069282
Ik heb mezelf net trouwens verwend met een uitgebreide badsessie inclusief allerlwi cremepjes en smeerseltjes. Kreeg mijn kleren daarna alleen wat lastiger aan haha.Oempaloempa in tha house!

Voel me echt niet meer sexy :-$ .. ondanks nu met ruim 34 weken 'maar' 8 kg erbij.
pi_117069387
Bij Roan en Senna konden ze het ook niet zien op die termijn, hoop voor je dat ze het bij jou wel kunnen zien :)
pi_117069499
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:26 schreef Kyara het volgende:
Suiker, en dan de 1e keer dat je die naam ook hardop uitspreekt tegen derden. Toen de gyneacoloog vroeg hoe hij heette toen hij net warm en glibberig op mijn buik lag en mijn man toen zijn volledige naam uitsprak......... *kippenvel* O+ :'( O+
Omdat ik bij de bevalling van de dochter van mijn beste vriendin was heb ik dit soort dingen al live zien gebeuren *; Dat is wel heel erg leuk hoor, ik vind dat echt een voorrecht. En ja, dat moment waarop ze de naam vroegen was echt heel bijzonder!
pi_117069523
Ik hou mijn verwachtingen laag. Maar goed, is belangrijker om antwoord te krijgen op al mijn vragen. En bovendien is mijn man er ook niet bij en het is natuurlijk leuker om het samen te horen.
pi_117069581
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Omdat ik bij de bevalling van de dochter van mijn beste vriendin was heb ik dit soort dingen al live zien gebeuren *; Dat is wel heel erg leuk hoor, ik vind dat echt een voorrecht. En ja, dat moment waarop ze de naam vroegen was echt heel bijzonder!
Wat bijzonder!

dat wil zeggen, het lijkt me zowel bijzonder als afschuwelijk om bij andersmans bevalling te zijn.
pi_117069611
Mocht ze het nou wel kunnen zien dan kan je vragen of ze het voor je wilt opschrijven zodat je thuis samen kan kijken?
Maar denk zelf dat het og iets te vroeg zal zijn
pi_117069702
I.zzy wat een mooie naam O+

Ik was 18dgn na mijn eigen bevalling bij de bevalling van een vriendin, ik vond het bijzonder maar ging bijna van mijn stokje door de geur toen al het bloed/vruchtwater er uitkwam :')
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117069737
Free, dat klinkt niet goed. Sterkte

Kwisted, wat spannend.

Qua namen. Jongensnaam had ik. Was ik ook helemaal verliefd op. En nu krijg ik een meisje. Meisjesnaam heb ik dus nog helemaal niet. Gelukkig nog 18 weken om te verzinnen
pi_117069887
Moet lukken in 18 weken Omentielvo!

Kyara, het was ook heel onverwacht, haar vliezen braken waar ik bij was. En behalve het knippen was het eigenlijk allemaal heel mooi. Daarbij kon ik ze daarna precies vertellen wat er wanneer gebeurd was, want dat waren zij in de rush een beetje vergeten :)
pi_117070098
Kwisted zet hem op meid!!!
pi_117071604
Ja 18 weken *O* Het gaat echt steeds sneller :o die eerste weken was geen doorkomen aan
Ik had vannacht een hele drukke buikbaby :D O+ overdag is het nog gekriebel maar vannacht waren het echt schopjes oid. Geen idee wat ie aan t doen was :P Zooooooooooo gaaf
Ik voel het trouwens heel duidelijk bewegen als ik voorovergebogen zit of met opgetrokken knieën lig. Komt dat doordat er dan minder ruimte is?

Kwisted :% go girl!!!!!!!!!!! *O*
pi_117071675
Eindelijk een beetje puf om te tikken :')
Wat een dag.

Met inimini is alles goed. Een erg bewegelijk kind gezien die tijdens de echo wakker werd en zich uitgebreid ging uitrekken. 9 weken en 4 dagen ben ik zwanger dat betekend dat mijn datum nu op 22 april staat. Na de echo een gesprek met de gynaecoloog en verpleegkundige gehad. Bloed moeten prikken en afspraken gemaakt. Met 24 weken krijg ik een suikertest omdat ik in de vorige zwangerschap nogal begon op te zwellen de laatste weken. En ik blijf onder toezicht van de klinisch verloskundige omdat ik een misvormde baarmoeder heb.
Echo's heb ik meegekregen maar zonder uitleg zie je er niets in dus plaats ik ze maar niet :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')