Oh shit!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Op een booreiland in de NoordzeeHij heeft ook gewoon niks meer te doen daar
Ik zou kunnen zeggen 'fuck it, ik ga niet', maar het is een leuke familie, en het voorkomt denk ik dat ik een beetje verdrietig en sip ga zitten zijn hier
Oei, dat kun je te gemakkelijk uit context plaatsenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
Booreiland wist ik ook wel, was weggezakt.
Mja, bedacht ik me ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, dat kun je te gemakkelijk uit context plaatsen
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, bedacht ik me ook.
Is er nog wat te doen op zo'n booreiland? Ze zullen toch wel een ruimte hebben waar je wat kan drinken, tv kan kijken, poolen ofzo?
Je kunt vaak een boek lezen, een film kijken en eten. Dat is het doorgaans wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, bedacht ik me ook.
Is er nog wat te doen op zo'n booreiland? Ze zullen toch wel een ruimte hebben waar je wat kan drinken, tv kan kijken, poolen ofzo?
Yup, en uit veiligheidsoverwegingen mag je ook niet de hele dag een wandelingetje maken op het dek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Maar goed, drie dagen tv kijken gaat ook sterk vervelen
Katten zijn toch net kinderen? Of was het omgekeerd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef B.ertha het volgende:
Vanmorgen had ik echt een schijthekel aan die katten. Rondrennen, overal nagels in, blazen, dingen kapot maken.
Maar de afgelopen paar uur zijn ze heel zoet, ligt Blixem af en toe knorrend op schoot en zijn het echt doetjes. * smelt
Is dit hoe het voelt als je kinderen hebt?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef TradeMarkie het volgende:
3 dagen, dat lijkt me best boring
Kinderen kunnen wel behoorlijk kattig zijn toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Katten zijn toch net kinderen? Of was het omgekeerd?
Nja, heikel puntquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Katten zijn toch net kinderen? Of was het omgekeerd?
Nee, tenminste, ik voel me dan heel anders. Was vanmorgen even snel de telefoon oppakken en toen ik terug liep naar Mattís zag ik hem net grijpen naar de wcborstel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef B.ertha het volgende:
Vanmorgen had ik echt een schijthekel aan die katten. Rondrennen, overal nagels in, blazen, dingen kapot maken.
Maar de afgelopen paar uur zijn ze heel zoet, ligt Blixem af en toe knorrend op schoot en zijn het echt doetjes. * smelt
Is dit hoe het voelt als je kinderen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |