SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ja, hij trainde vandaag weer mee dus hij speelt. Jammer want ik zie liever Tonny Vilhenaquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef over_hedge het volgende:
Voor de feyenoord fans, weten jullie of immers mee doet tegen psv?
Oke tnxs!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, hij trainde vandaag weer mee dus hij speelt. Jammer want ik zie liever Tonny Vilhena
Immers zijn rating is hogerquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, hij trainde vandaag weer mee dus hij speelt. Jammer want ik zie liever Tonny Vilhena
Yups...2 topics terug voor het volledige verhaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf... lezen hier mensen van EA mee?
of ben ik dom.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef psychedelicate het volgende:
Wie zou de snitch zijn die deze TR naar EA heeft gemaild?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef psychedelicate het volgende:
Ik beken. VIEZE CHEATERS HIER! Kielhalen allemaal!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef psychedelicate het volgende:
Dat had ik ook al begrepen ja.. Al zaten er wel veel ingewikkelde berekeningen in mijn vorige studie, veel ondernemerschap en begrotingen enzo!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je houdt van rekenen en ingewikkelde berekeningen dan welbedrijfseconomie is echt makkelijk vergeleken met fiscaal recht. Een voordeel ervan is dat je bakken met geld verdient als je fiscalist wordt
Vraag me af of ze uberhaupt een snitch in dit topic hebben gehad. Google eens op Nederlandse pagina's "FUT" en "forum"quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef psychedelicate het volgende:
Begrotingen en balansen zijn niet zo lastigquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat had ik ook al begrepen ja.. Al zaten er wel veel ingewikkelde berekeningen in mijn vorige studie, veel ondernemerschap en begrotingen enzo!
Fut + Tamper staan wij ook al bovenaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vraag me af of ze uberhaupt een snitch topic hebben gehad. Google eens op Nederlandse pagina's "FUT" en "forum"
Heb je al antwoord of dat nou mag of niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:04 schreef OmniRocket het volgende:
m'n gister aangemaakte account werkt nog. gisteren heb ik wat zand in de ogen gestrooid
Dat hoeven toch niet hele moeilijke berekeningen te zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Begrotingen en balansen zijn niet zo lastigfiscaal ga je vooral kijken naar hoeveel zorgtoeslag iemand krijgt of hoeveel huurtoeslag etc.
Confetti heeft antwoord gehad dat dat mochtquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je al antwoord of dat nou mag of niet?
/heilig boontjequote:Op woensdag 19 september 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Erg slim ook om dit allemaal openbaar te zetten, hier lezen ook niet-posters mee he
En na alle waterboy berichtjes op EA forum van gisteren zou het me niet eens verbazen als ze zelf meelezen (of een Nederlander mee laten lezen).
Ik neem geen risico in elk geval
Ik heb zo even geen voorbeeld maar er zitten vrij lastige dingen tussenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat hoeven toch niet hele moeilijke berekeningen te zijn?
Echt? Bron?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Confetti heeft antwoord gehad dat dat mocht
Lol? wat is deze, 48 gratis?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:48 schreef fetss het volgende:
fuck it, ik haal morgen die season pas en dan ga ik knallen, 48 gratis pakketjes!!
gratisquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:48 schreef fetss het volgende:
fuck it, ik haal morgen die season pas en dan ga ik knallen, 48 gratis pakketjes!!
Hoe haal ik die op Xbox?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:48 schreef fetss het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt? Bron?
Dan kan ik mijn PSN tegoed erop zetten.
Als jij geband wordt ligt de hele bronzen markt op zijn gatquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat ik over CE had gepost was niet helemaal serieus bedoeld, ik ga er niet vanuit dat ik word geband maar als ik dan op het EA forum lees dat dat wel gaat gebeuren begin ik wel bang te worden dat ik word geband
Same here, maar hoe werkt dat nou precies dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Fuszy het volgende:
Ik twijfel om die season pass te kopen. Kan ik morgen al wel gamen.
Hopelijk heel duur, want ik had hem in 1 van mijn starter packsquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Maver24 het volgende:
Hoe duur gaat Milito zijn denken jullie, hij is nu maar 5k met een speler met 90 finishing
Vind je het gek dan dat gekke Rik ons gevonden heeftquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Confetti het volgende:
Als je 'FIFA 13 tamper data' googled krijg je ook allemaal FOK!
Ik denk dat je hem koopt, dat je daarmee fifa 13 kan downloaden en dat je hem op releasedatum moet activeren om langer te mogen spelen. Dat is mijn gok.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Same here, maar hoe werkt dat nou precies dan?
hij heeft echt dikke stats hoor,quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk heel duur, want ik had hem in 1 van mijn starter packs
Dan krijg je geen posts meer van dat mensen niet opletten en dat ik een Taylor en een Bradshaw goedkoop heb opgepiktquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als jij geband wordt ligt de hele bronzen markt op zijn gat
En die Season pass kopen kan via de Marktplace? Of in de winkel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem koopt, dat je daarmee fifa 13 kan downloaden en dat je hem op releasedatum moet activeren om langer te mogen spelen. Dat is mijn gok.
Ik wacht nog een weekje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
PSNtegoed gekocht, morgen knallen.
Ik probeerde gister ook even in te loggen op mijn PC account, toen stond er dat die geband was. Een paar uur later kon ik er echter weer gewoon op inloggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
En OmniRocket, hoe kwam jij er dan in godsnaam bij dat je gebanned was? Het was dus niet zo op je nieuwe account?
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Confetti het volgende:
Als ik het openbaar zou maken zou het spel echt helemaal naar de kloten gaan![]()
Dat bespaar ik EA maar. Wat een prutsers.
kun je online toch ook, livecodes.nlquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En die Season pass kopen kan via de Marktplace? Of in de winkel?
Want dat zou beteken dat ik vanavond even wat MP moet gaan aanschaffen...
Ja marketplace of PSN.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En die Season pass kopen kan via de Marktplace? Of in de winkel?
Want dat zou beteken dat ik vanavond even wat MP moet gaan aanschaffen...
Oh jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef DutchSL het volgende:
Die download zelf zal ook wel 10 gb ofzo zijn, dus daar kun je EA downloads kennende wel lang op wachten.
20 minuten hier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja. Ik pas
![]()
Die demo duurde al 5,5 uur
tot de releasequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef fetss het volgende:
maar tot wanneer werkt die download dan? want ik begrijp dat je evengoed de orignele cd een keer moet hebben??
Tot de release denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef fetss het volgende:
maar tot wanneer werkt die download dan? want ik begrijp dat je evengoed de orignele cd een keer moet hebben??
Ik denk tot aan de release datum. Misschien dat je dan nog een paar dagen speling hebt, maar veel langer zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef fetss het volgende:
Moi, zo lang? Ik had hem binnen 10 minuten binnen...quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja. Ik pas
![]()
Die demo duurde al 5,5 uur
Ik denk tot de releasequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef fetss het volgende:
Vorige topic, maar ik zou een dag wachten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt? Bron?
Dan kan ik mijn PSN tegoed erop zetten.
Was om half 6 begonnen met downloaden (EU release) en was rond 11 uur klaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moi, zo lang? Ik had hem binnen 10 minuten binnen...
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Confetti het volgende:
Als ik het openbaar zou maken zou het spel echt helemaal naar de kloten gaan![]()
Dat bespaar ik EA maar. Wat een prutsers.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:09 schreef Confetti het volgende:
Ik zweer het. Ze zouden een reset serieus gaan overwegen
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Confetti is echt zo'n vieze troll
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:11 schreef Confetti het volgende:
Ik twijfel omdat ik weet dat een aantal mensen er ook vanaf weten. Ze maken er alleen te veel misbruik van.
Straks fixed EA het en is het over met de pret.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan gaat de WebApp down. Alles naar de klote.
Tot 3 dagen na de release.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef fetss het volgende:
Schiet niet op ja... Heb je langzame internetverbinding ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was om half 6 begonnen met downloaden (EU release) en was rond 11 uur klaar.
Hoef je niet te proberen,quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef Confetti het volgende:
Ik ga proberen mijn xbox live abonnement over te zetten. Blijkbaar kan dat als je een mooi verhaal hebt.
Alle 24 in een keer van de ticket?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:52 schreef fetss het volgende:
[..]
24 van ultimate edition & 24 van season ticket!
Oh, dan moet ik nog even een Nederlands accountje maken.. Iemand een leuke kemertek?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
US heeft maar 3 dagen early acces. EU heeft meer dagen
Zie het verschil maar. Boven is EU en onder is US
[ afbeelding ]
Maar hoe bestel je die Season Ticket nou dan? Snap er geen klot'n van!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb gister mijn eerste Season Ticket Pakje gekregen, je krijgt er maar 1 per week he
nee elke week 2quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle 24 in een keer van de ticket?
google johnnie:quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar hoe bestel je die Season Ticket nou dan? Snap er geen klot'n van!
Kopuh in de store. Staat ook op de EA site.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar hoe bestel je die Season Ticket nou dan? Snap er geen klot'n van!
Juist geen langzame verbinding.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:58 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Schiet niet op ja... Heb je langzame internetverbinding ofzo?
Livecodes.nl staat geen EA season pass op hoor!
Edit:
Kun je Fifa 13 ook al downloaden met een EU profile dan? Of moet je dan een VS profile hebben?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:01 schreef DutchSL het volgende:
We tikken vandaag al de 50 aan, na vier dagen.
Voor Fifa 12 duurde dat op 1 dag na een volle maand
Rikkert zal in zijn vuistje lachen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef Toefjes het volgende:
Faal EA
EA![]()
Kut EA
Zelfs kk EA voorbij zien komen.
En daarom kopen we maar een Season ticket
Dus 2000 MSPoints bestellen op livecodes en dan die invoeren op Xbox en dan op Xbox seasonticket kopen?:Pquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:01 schreef fetss het volgende:
[..]
google johnnie:
http://www.easports.com/seasonticket#primary_middle
Hij heeft je beroemd gemaakt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef Confetti het volgende:
Godverdomme, mijn buurjongen heeft de afgelopen 2 dagen op mijn account lopen klooien. Wat is er in godsnaam allemaal gebeurd?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef Confetti het volgende:
Godverdomme, mijn buurjongen heeft de afgelopen 2 dagen op mijn account lopen klooien. Wat is er in godsnaam allemaal gebeurd?
en dan voor het werk mij 10K gevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dus 2000 MSPoints bestellen op livecodes en dan die invoeren op Xbox en dan op Xbox seasonticket kopen?:P
Maar, season ticket staat er voor free in de marktplace?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:04 schreef fetss het volgende:
[..]
en dan voor het werk mij 10K geven
Sign in to your Xbox LIVE accountquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, season ticket staat er voor free in de marktplace?
ja die moet je dan downloaden en dan opstarten, in het programma zelf kan je dat je subscribenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, season ticket staat er voor free in de marktplace?
haha had het net gezien jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:06 schreef fetss het volgende:
[..]
Sign in to your Xbox LIVE account
Scroll to the bing section of the dashboard and enter ‘EA SPORTS’
Download the free ‘EA SPORTS™’ application and launch it from your Game Library
Purchase EA SPORTS Season Ticket for 2000 Microsoft points
Early release games can be downloaded through the EA SPORTS app
Waarom niet dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk moet je achter Riks' gegevens komen en zijn familie terroriseren.
Oké, toch niet.
dan krijg je nooit een messi!quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
Ik ga niet zo'n pass kopen. Ik ga dit jaar ook geen packs kopen, tenzij ik werk hebwat ik niet verwacht
Jawel, vorig jaar ook heel veel getradequote:
Zo is dat! Eerst een kleine tegenprestatie voor je jezelf kieteltquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
Ik ga niet zo'n pass kopen. Ik ga dit jaar ook geen packs kopen, tenzij ik werk hebwat ik niet verwacht
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Eigenlijk verdient Rik een promotie. Misschien kan hij aan de slag bij de NS?
Kloptquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat! Eerst een kleine tegenprestatie voor je jezelf kietelt
Toen lag ik met een fikse kater de wasbak vol te brokkelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb in zowel Fifa 11 als Fifa 12 een Messi in een pakje gekregen.
Voor Fifa 12 weet ik de datum zelfs nog1 januari.
Of bij IB-groep. Nog zo'n klantvriendelijke clubquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Eigenlijk verdient Rik een promotie. Misschien kan hij aan de slag bij de NS?
Ik zit er nog in.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Hmz, EA server van de xbox eraf (webapp)
Achja, wat moet je met Messi als je Clasie kunt krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen lag ik met een fikse kater de wasbak vol te brokkelen
EN die heb ik alquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Achja, wat moet je met Messi als je Clasie kunt krijgen.
MESSI, MESSI! CLASIE KOMT ERAANquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Achja, wat moet je met Messi als je Clasie kunt krijgen.
Wel aardig dat ze hebben bekend. Nu kunnen we bij de volgende glitch met een gerust hart een private chat starten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf... lezen hier mensen van EA mee?
of ben ik dom.
Oh ja, dat is ook waarquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:15 schreef GuRBuH het volgende:
Als ik die Season Pass wil halen moet ik dus een 40¤ kaartje kopen, dan weet ik nu al dat ik de rest aan packs ga uitgeven
Hoezo 40 euro kaartje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:15 schreef GuRBuH het volgende:
Als ik die Season Pass wil halen moet ik dus een 40¤ kaartje kopen, dan weet ik nu al dat ik de rest aan packs ga uitgeven
Jij hebt wel heel veel pech jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
Mijn beste speler ooit IF Palacio op dag 1 toen voor 60K weg ofzo, de rest alles onder de 20K en ik heb voor wel 1,5 miljoen aan pakjes geopendnooit moeten doen maar vond het zo leuk
Nu ga ik geen pakjes meer halen tot ik weer werk heb!
2x 20 euro aan psn tegoed. Anders moet je een creditcard hebben, want dat kreng kost 25 euroquote:
Dat is t m. Plus Fifa voor 45 a 50 euro. Wordt dan toch een duur spelletje. Ik heb van fifa 13 tot nu toe vooral ergernis, dus ik verwacht niet dat de eerste dagen een optimale ervaring gaan worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:15 schreef GuRBuH het volgende:
Ik had een Koreaanse CB op de laatste dag die voor 20K ging ongeveerquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel veel pech jaVorig jaar had je wel een paar bronze IFs die wat waard waren. Als de consumables weer verkopen ga ik hopelijk weer makkelijk winst maken met bronze packs
Rik maakt dingen alleen maar erger.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
EA, let's make things better
![]()
![]()
![]()
PS: Rik, mocht je dit lezen...natuurlijk niet persoonlijk bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |