SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ja, hij trainde vandaag weer mee dus hij speelt. Jammer want ik zie liever Tonny Vilhenaquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef over_hedge het volgende:
Voor de feyenoord fans, weten jullie of immers mee doet tegen psv?
Oke tnxs!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, hij trainde vandaag weer mee dus hij speelt. Jammer want ik zie liever Tonny Vilhena
Immers zijn rating is hogerquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, hij trainde vandaag weer mee dus hij speelt. Jammer want ik zie liever Tonny Vilhena
Yups...2 topics terug voor het volledige verhaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf... lezen hier mensen van EA mee?
of ben ik dom.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef psychedelicate het volgende:
Wie zou de snitch zijn die deze TR naar EA heeft gemaild?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef psychedelicate het volgende:
Ik beken. VIEZE CHEATERS HIER! Kielhalen allemaal!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef psychedelicate het volgende:
Dat had ik ook al begrepen ja.. Al zaten er wel veel ingewikkelde berekeningen in mijn vorige studie, veel ondernemerschap en begrotingen enzo!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je houdt van rekenen en ingewikkelde berekeningen dan welbedrijfseconomie is echt makkelijk vergeleken met fiscaal recht. Een voordeel ervan is dat je bakken met geld verdient als je fiscalist wordt
Vraag me af of ze uberhaupt een snitch in dit topic hebben gehad. Google eens op Nederlandse pagina's "FUT" en "forum"quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef psychedelicate het volgende:
Begrotingen en balansen zijn niet zo lastigquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat had ik ook al begrepen ja.. Al zaten er wel veel ingewikkelde berekeningen in mijn vorige studie, veel ondernemerschap en begrotingen enzo!
Fut + Tamper staan wij ook al bovenaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vraag me af of ze uberhaupt een snitch topic hebben gehad. Google eens op Nederlandse pagina's "FUT" en "forum"
Heb je al antwoord of dat nou mag of niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:04 schreef OmniRocket het volgende:
m'n gister aangemaakte account werkt nog. gisteren heb ik wat zand in de ogen gestrooid
Dat hoeven toch niet hele moeilijke berekeningen te zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Begrotingen en balansen zijn niet zo lastigfiscaal ga je vooral kijken naar hoeveel zorgtoeslag iemand krijgt of hoeveel huurtoeslag etc.
Confetti heeft antwoord gehad dat dat mochtquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je al antwoord of dat nou mag of niet?
/heilig boontjequote:Op woensdag 19 september 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Erg slim ook om dit allemaal openbaar te zetten, hier lezen ook niet-posters mee he
En na alle waterboy berichtjes op EA forum van gisteren zou het me niet eens verbazen als ze zelf meelezen (of een Nederlander mee laten lezen).
Ik neem geen risico in elk geval
Ik heb zo even geen voorbeeld maar er zitten vrij lastige dingen tussenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat hoeven toch niet hele moeilijke berekeningen te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |