downloadT. En hij heeft hem op disc dus het is nogal onzinnig om hem dan te downloaden hequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef shaderon het volgende:
Wat is er zo bijzonder dan dat die download lol..
Dan moet je hem echt spelen. De eerste vond ik niks aan, maar heb nu ong 12 uur in deel 2 zitten en hij is echt heerlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat ik nu van borderlands 2 heb gezien is het wel meer van hetzelfde, zie niet heel veel verbetering.
Ik ga em wel halen hoor denk, maar met wie* ik Borderlands 1 heb gedaan is aan het verhuizen, dus daar wacht ik nog maar ff op danquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dan moet je hem echt spelen. De eerste vond ik niks aan, maar heb nu ong 12 uur in deel 2 zitten en hij is echt heerlijken dan heb ik alleen nog maar solo gespeeld.
Yupquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef drumstickNL het volgende:
die livestream van "project x"
faith in humanity -1000
oh boy..quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Was een betere investering geweest dan die facebook aandelen
:\quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
http://h.ulpv.nl/QIiSND
Een paar mongolen verpesten het in Haren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:11 schreef Ame_thyst het volgende:
IK HOOR EEN HELIKOPTER RELLEN PROJECT X 2012 !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Sorry maar die heb ik nu al 3000 keer gehoord.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:15 schreef Lorrelies het volgende:
"Er was eens een meisje uit #Haren. Die wilde opvallend verjaren. Ze plaatste een linkje maar miste 1 vinkje, nu zit heel Haren op de blaren! "![]()
![]()
Aan het fappen, doe je mee mam?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef -Datdus- het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb.Als dan één van me ouders mijn kamer binnenkomt en.. "Wat ben je aan het doen.." Niets boeiends.. GTFO.
![]()
Do want.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Lorrelies het volgende:
Dat had ik ook altijd, en dan was ik dus ook inderdaad geen reet aan het doen
"Beetje internetten"
"Heb je geen huiswerk of zo?"
Maar ja daarom woon ik op mezelf. Moeders........
Voor een student niet. andersquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doen!Kamers in Rotterdam zijn niet zo duur
hier wel verdomme
In wat voor 'n rattenhol kom ik dan terecht?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doen!Kamers in Rotterdam zijn niet zo duur
hier wel verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |