idd. Beetje van bobber zijn niveau.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef maurisioo het volgende:
Die reacties naast die livestream alleen. Allemaal 12 ofzo?![]()
twitter:ranomikromo twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:17:46On my way to Groningen.. Schijnt een mooi feest'je te zijn in de buurt vanavond reageer retweet
Nee, echt juist helemaal niet..quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
idd. Beetje van bobber zijn niveau.
Nee diegene die de laatste post had had dat niet door, of snapte niet dat hij een nieuw topic moest openen denk ik. Dus opende ik maar een nieuwequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee, echt juist helemaal niet..
En mender meteen weer kapen
I'm Jellyquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA MIJN BORDERLANDS 2 STICKERS ZIJN ER
EN DE GAME ZELF OOK
HAR HAR HAR
Zit een paar honderd meter tussen; volgens mij was het 32.000 euro ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Echt he en dan vragen ze jouw zeker 1000 euro om het 2 deuren verder aan te leggen.
(Bij ons vroegen ze er 18000 voor.)
Was een betere investering geweest dan die facebook aandelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zit een paar honderd meter tussen; volgens mij was het 32.000 euro ofzo.
Mij boei het niks, dat je nog leeft ik wil weten hoe het is in haren. Aandachtshoer!quote:
Check de snelheid eens, kan goed dat hij van de DVD wordt "gedownload"quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
ik doe de cd er in
ik tik de key
steam floept aan
spel wordt gedownload
![]()
![]()
Moet je even stoppen met downloaden, delete local content doen en dan windowstoets-R drukken enquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
ik doe de cd er in
ik tik de key
steam floept aan
spel wordt gedownload
![]()
![]()
| 1 | "C:\Program Files\Steam\steam.exe" -install E: |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |