Ze lopen daar echt 15 jaar achter he?quote:Om feestgangers op een dwaalspoor te zetten zijn de straatnaamborden op de Stationsweg in Haren verwijderd.
Ios6quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Ze lopen daar echt 15 jaar achter he?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:57 schreef Mordecai het volgende:
A pestilence is devastating our wheat crops, Sire
wat ben jij nou weer aan het spelen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:58 schreef Mordecai het volgende:
Our granary stocks are growing, Sire
Stronghold denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
wat ben jij nou weer aan het spelen?
ceasar 3?
heb ik een haat-liefde verhouding mee: concept is leuk, maar het daadwerkelijk bouwen e.d. vind ik slecht uitgedoktert..quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Stronghold denk ik
Nederlanders kennende komt er niemand, net als bij protest marsen altijd die op facebook worden georganiseerd. 900.000 likes, 90 mensen die komenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)en-livestreamen.html
Hmm, het tempo ligt net wat hoger. Het bevalt mij wel moet ik zeggen, al ga ik de moeilijkheidsgraad wel omhoog schroeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |