oh boy..quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Was een betere investering geweest dan die facebook aandelen
:\quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
http://h.ulpv.nl/QIiSND
Een paar mongolen verpesten het in Haren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:11 schreef Ame_thyst het volgende:
IK HOOR EEN HELIKOPTER RELLEN PROJECT X 2012 !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Sorry maar die heb ik nu al 3000 keer gehoord.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:15 schreef Lorrelies het volgende:
"Er was eens een meisje uit #Haren. Die wilde opvallend verjaren. Ze plaatste een linkje maar miste 1 vinkje, nu zit heel Haren op de blaren! "![]()
![]()
Aan het fappen, doe je mee mam?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef -Datdus- het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb.Als dan één van me ouders mijn kamer binnenkomt en.. "Wat ben je aan het doen.." Niets boeiends.. GTFO.
![]()
Do want.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Lorrelies het volgende:
Dat had ik ook altijd, en dan was ik dus ook inderdaad geen reet aan het doen
"Beetje internetten"
"Heb je geen huiswerk of zo?"
Maar ja daarom woon ik op mezelf. Moeders........
Voor een student niet. andersquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doen!Kamers in Rotterdam zijn niet zo duur
hier wel verdomme
In wat voor 'n rattenhol kom ik dan terecht?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doen!Kamers in Rotterdam zijn niet zo duur
hier wel verdomme
Valt echt wel mee hoor. Voor plusminus 300 euro incl heb je best een leuk appartementje/studiootje voor jezelf. Heb ik van horen zeggen dan hoor, een vriendin van me woont erquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
In wat voor 'n rattenhol kom ik dan terecht?
Bij stadswonen aanmelden, had ik ook moeten doen toen ik de kans hadquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
In wat voor 'n rattenhol kom ik dan terecht?
1 of 2?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik vind Torchlight maar een beetje eentonig, begint te vervelen om constant te onehitten en een boss op te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |