Valt echt wel mee hoor. Voor plusminus 300 euro incl heb je best een leuk appartementje/studiootje voor jezelf. Heb ik van horen zeggen dan hoor, een vriendin van me woont erquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
In wat voor 'n rattenhol kom ik dan terecht?
Bij stadswonen aanmelden, had ik ook moeten doen toen ik de kans hadquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
In wat voor 'n rattenhol kom ik dan terecht?
1 of 2?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik vind Torchlight maar een beetje eentonig, begint te vervelen om constant te onehitten en een boss op te zoeken.
Ja, maar het zijn echt 99% mensen die wel gewoon normaal doen. Alleen een stelletje kankertokkies die het gaan vergallen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als het nieuws er geen aandacht aan had geschoken was het denk ik allang afgelast.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dit is waarom we geen leuke dingen kunnen hebben.
Nee alles moet naar de kanker want ADO en AJAX HOELIGANS en zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef Flodder450 het volgende:
2000 man is er nu, als ze nu gewoon die kans hadden aangepakt om er één groot festijn van te maken
inderdaad, kunnen we nou nieteens gezellig een feestje bouwen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef -Datdus- het volgende:
Zo maar wel triest dat het altijd zo moet.
Dat was mijn punt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee alles moet naar de kanker want ADO en AJAX HOELIGANS en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |