Jaquote:
en anders is het? suede/leer?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn er nog wel in lak, maar ik vind lak zo hoerig
.
Nu zalando beroven. roze pumps zijn vereist...maar niet lak. die zijn afgekeurdquote:
ik snap het ook niet maar het gaat nou eenmaal over schoenenquote:
Huilenquote:
Suedequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders is het? suede/leer?
Ik ook niet, ik ga dan wel meehuilenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet huilen, daar kan ik niet tegen
Ik ga ook niet huilenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet huilen, daar kan ik niet tegen
2 huilende vrouwen kan ik helemaal niet tegen hequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga dan wel meehuilen
met een magic mike actie krijg je aan het lachen, zo heb ik vernomenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 huilende vrouwen kan ik helemaal niet tegen he
wist dat ik verkeerde beroep heb gekozen. goddamnquote:
Ja ze zullen me vast wel uit lachen als ik ga strippen jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
met een magic mike actie krijg je aan het lachen, zo heb ik vernomen
tegenwoordig krijg je geen massages meerquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:36 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
wist dat ik verkeerde beroep heb gekozen. goddamn
Ik denk idd niet dat ik het dan droog houdquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ze zullen me vast wel uit lachen als ik ga strippen ja
ze huilen dan tenminste niet. hier heeft iedereen het over de project x hype. collega's gaan er heenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ze zullen me vast wel uit lachen als ik ga strippen ja
Dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk idd niet dat ik het dan droog houd.
ik zou dat anders aanpakkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig krijg je geen massages meer
maar OEFENINGETJES
Dus geen mooie mannen met zachte handen die langzaam je hele rug een beurt geven?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar OEFENINGETJES
Fijnquote:
Nopequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus geen mooie mannen met zachte handen die langzaam je hele rug een beurt geven?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:39 schreef Fera het volgende:
Lekker gewerkt, nu de was van ex ophangen die hij in de machine heeft gelaten.
Oe, dat doet me er aan denken dat mijn was ook al een tijdje klaar is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:39 schreef Fera het volgende:
Lekker gewerkt, nu de was van ex ophangen die hij in de machine heeft gelaten.
Ik had vanmorgen met mn slapende kop al ja gezegd. Hij maakte me er voor wakker. Er zit ook n beetje voor mij bij.quote:
molotov cocktails dit datquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vanavond knallen met die vuurwerk mortieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
molotov cocktails dit datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
molotov cocktails dit datBenzine er over , aansteken en weggooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
molotov cocktails dit datWaar het hart van vol is heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hart vol piemels, dat klinkt niet als een optimale conditie om in te verkeren.quote:
Ligt eraan of die piemels stijf of slap zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een hart vol piemels, dat klinkt niet als een optimale conditie om in te verkeren.
Ja, tafeltennis ook, maar is toch anders hequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook goed, is toch ook met ballen
Ik krijg massage en oefeningenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar OEFENINGETJES
Duh snap ik ook wel, maar idd het is snooker want heel veel kleine balletjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, tafeltennis ook, maar is toch anders he
En we hebben een winnaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duh snap ik ook wel, maar idd het is snooker want heel veel kleine balletjes
poolen is met hele en halve kleuren
en biljart is met 3 (toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duh snap ik ook wel, maar idd het is snooker want heel veel kleine balletjes
poolen is met hele en halve kleuren
en biljart is met 3 (toch?
Ja je hebt wel zin om ff te stotenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
Mwah ik heb wel zin in een potje poolen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 12:57:27 ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja je hebt wel zin om ff te stotenLekker op het verwarmde biljartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja je hebt wel zin om ff te stotenNee niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ja je hebt wel zin om ff te stotenWaarom moest ik hierom lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Pokke duur? Dat valt ook wel mee?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook een tijd niet meer gepoold ... tis ook zo pokkeduur man
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
Bij veel poolcentra kun je een soort van lidmaatschap krijgen. 4 Keer per maand poolen is al genoeg om de kosten eruit te halen. Rest is winst.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
Zonde van 't geld vind ik. Daarbij ben ik een gevaar in het Poolcentrumquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij veel poolcentra kun je een soort van lidmaatschap krijgen. 4 Keer per maand poolen is al genoeg om de kosten eruit te halen. Rest is winst.
Maarja drankjes tikken ook aan natuurlijk...
altijd leukquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pokke duur? Dat valt ook wel mee?
Hier betaal je per uur.. volgens mij was dat best prijzig..quote:
Zodra je een keu in de handen hebt moet iedereen oppassen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde van 't geld vind ik. Daarbij ben ik een gevaar in het Poolcentrum.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
altijd leuk
Ik ben zo melig als de best
[..]
[..]
Hier betaal je per uur.. volgens mij was dat best prijzig..
ff opzoeken
Ik pool nooit dus daarbij, oppas voor de kinderen zorgen en je bent dubbel zoveel geld kwijtquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij veel poolcentra kun je een soort van lidmaatschap krijgen. 4 Keer per maand poolen is al genoeg om de kosten eruit te halen. Rest is winst.
Maarja drankjes tikken ook aan natuurlijk...
Tja als je het niet leuk vindt moet je het niet doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde van 't geld vind ik. Daarbij ben ik een gevaar in het Poolcentrum.
Ja, en dat 20 keer op een avondquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef Faxie het volgende:
Standaard reactie bij een trekbal die veel verder terug komt dan de bedoeling was: 'Vrijgezel zeker?'
Kortom een pooltafel met een verwijderbaar tafelblad halenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pool nooit dus daarbij, oppas voor de kinderen zorgen en je bent dubbel zoveel geld kwijt
Tja dan wordt alles duur....quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pool nooit dus daarbij, oppas voor de kinderen zorgen en je bent dubbel zoveel geld kwijt
Ja, dat klopt wel ongeveer. Ik heb een keer een biljartbal door het glas heen geknaldquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra je een keu in de handen hebt moet iedereen oppassen?
Wut?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel ongeveer. Ik heb een keer een biljartbal door het glas heen geknald.
Nice !quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel ongeveer. Ik heb een keer een biljartbal door het glas heen geknald.
Note to self: Als Samzz ooit langs komt de ballen weg houden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Incl die van jezelf?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self: Als Samzz ooit langs komt de ballen weg houden.
Heee, ik ben heel lief voor dat soort ballenquote:
Just checkin'quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heee, ik ben heel lief voor dat soort ballen.
Waar ik kom is het 7,- per uur. Als je lid wordt voor een maand kost dat je 15,- eenmalig, en dan kost poolen 3,50 per uur.quote:
Nah daarvoor ga ik te weinig uit/wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar ik kom is het 7,- per uur. Als je lid wordt voor een maand kost dat je 15,- eenmalig, en dan kost poolen 3,50 per uur.
Ergens anders is het 75,- per jaar, en dan kan je op dinsdagavond, donderdagavond, en zaterdagmiddag onbeperkt spelen voor 3,50. Normaal 9,- per uur.
Dus als je interesse hebt in zoiets moet je even aan de bar vragen
Kun je beter gaan hardlopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah daarvoor ga ik te weinig uit/weg
Niet boeiend dus
Hier kan het gratisquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah daarvoor ga ik te weinig uit/weg
Niet boeiend dus
Lijkt me nog steeds dat je geen bloed naar je onderdelen kunt pompen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan of die piemels stijf of slap zijn.
Faxie, wat ben je toch ook een prachtige hosselbaas.quote:
Hehe, alleen het werkt nooitquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds dat je geen bloed naar je onderdelen kunt pompen.
[..]
Faxie, wat ben je toch ook een prachtige hosselbaas.
Een penis kan vaak heel goed pompenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds dat je geen bloed naar je onderdelen kunt pompen.
[..]
Faxie, wat ben je toch ook een prachtige hosselbaas.
Eensquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een penis kan vaak heel goed pompen.
Dan mag je er wel mee spelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heee, ik ben heel lief voor dat soort ballen.
Onbegrijpelijk.quote:
Als mijn penis bloed zou pompen, zou ik naar de dokter gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het zuidwestenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik toch
[..]
Waar is hier?
Dan stroomt al het bloed vanuit je hersens naar een andere plaats. Dat wil ik je niet aan doenquote:
Naar het laagste punt toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan stroomt al het bloed vanuit je hersens naar een andere plaats. Dat wil ik je niet aan doen.
Ik heb nog hoopquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
De aanhouder wint.
[..]
Als mijn penis bloed zou pompen, zou ik naar de dokter gaan.
Ik ben zo blij met mijn mooie stappers .. nu nog een horlogequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat weet ik toch skat, daarom juist![]()
Tja mannen hebben maar bloed genoeg voor 1 van de 2 hequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan stroomt al het bloed vanuit je hersens naar een andere plaats. Dat wil ik je niet aan doen.
Daarom wil ik het hem ook niet aan doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja mannen hebben maar bloed genoeg voor 1 van de 2 he
ohh vrouwen zijn neit veel anders in dergelijke situatie is mijn ervaringquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja mannen hebben maar bloed genoeg voor 1 van de 2 he
Nu ben je automatisch homofielquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, dat wilde ik vertellen. Ik heb zojuist 2 blauwe shirts weggegooid (want 1 vaal en 1 gaatje) en nu heb ik meer roze dan blauw.
Echte mannen dragen rozequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, dat wilde ik vertellen. Ik heb zojuist 2 blauwe shirts weggegooid (want 1 vaal en 1 gaatje) en nu heb ik meer roze dan blauw.
Echte mannen dragen roze/paarsquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nu ben je automatisch homofiel
Kak das niet dichtbijquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grensdorp in het zuidwesten van Brabant
Wauw.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ow.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nu ben je automatisch homofiel
Er is niks mis met roze, maar de verhouding is enigszins zoek.quote:
Ik heb maar 3 paarse shirts.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echte mannen dragen roze/paars
Roze, ik heb er niet echt iets mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo Feraquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Roze, ik heb er niet echt iets mee.
Ik ben ineens vanuit het niets heel boos.
ruim 2 uur rijdenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallo Fera![]()
Hoe komt het?
Dus je weet het antwoord al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ben vandaag helemaal in het blauwquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow.
Daten?
[..]
Er is niks mis met roze, maar de verhouding is enigszins zoek.
[..]
Ik heb maar 3 paarse shirts.
Thanks. Ik moest net denken aan wat jij zei, dus ik heb de was die al hing gescheiden en zijn spullen op de bank geflikkerd. Mag hij lekker zelf vouwen en strijken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ruim 2 uur rijden
[..]op je boosheid
Ja maar denk wat je bespaart aan poolkostenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ruim 2 uur rijden
[..]op je boosheid
ja daarover gesproken:D ik dacht dat het over de kleur van tiny chat ging vanmorgenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal in het blauw![]()
Ik weet het wel.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks. Ik moest net denken aan wat jij zei, dus ik heb de was die al hing gescheiden en zijn spullen op de bank geflikkerd. Mag hij lekker zelf vouwen en strijken.
Goedzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks. Ik moest net denken aan wat jij zei, dus ik heb de was die al hing gescheiden en zijn spullen op de bank geflikkerd. Mag hij lekker zelf vouwen en strijken.
Hehequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja daarover gesproken:D ik dacht dat het over de kleur van tiny chat ging vanmorgen
Oh, dan was t dus toch geen domme vraag.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar denk wat je bespaart aan poolkosten
"Bespaart".quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar denk wat je bespaart aan poolkosten
Ik in het wit-bruin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal in het blauw![]()
Ik doe morgen ook iets met roze aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Succesquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de benzine is duur
Ja ik ga er 1 wegbrengen naar partijtje en dan de stad in om een winterjas te scoren
Bruinquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Bespaart".
[..]
Ik in het wit-bruin.
[..]
Ik doe morgen ook iets met roze aan.
[..]
Ik ga zaterdag ook even op zoek, maar dat gaat lastig worden want vorige week hadden ze bij de sting alleen nog maa vuilniszakjassen.quote:
quote:
Stam + t, jaja ik ken m'n taalquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Bespaart".
[..]
Ik in het wit-bruin.
[..]
[..]
Jij mag best roze aan, maar ik hoef het zelf niet te dragen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Bespaart".
[..]
Ik in het wit-bruin.
[..]
[..]
Vuilniszakjassenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag ook even op zoek, maar dat gaat lastig worden want vorige week hadden ze bij de sting alleen nog maa vuilniszakjassen.
Nee doe je nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ook m'n pa nog bellen, want we zouden daar zondag heen gaan en blijven eten, maar dat was 'ie vergeten en heeft 'ie ja gezegd tegen een etentje bij zijn zus, waar ik overigens ineens niet meer voor uitgenodigd ben. Maar nu heb ik dus niks te eten en kan ik niet naar m'n vader toe ...Het is echt een kutafstand met het OV.
(als ik teveel zeik moet jullie 't maar zeggen)
Heldinquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vuilniszakjassen. Mijn zusje heeft er eentje. Bah.
Ik bedoel dat het nooit een besparing is als ze nu al nooit poolt.quote:
En je kunt niet thuis eten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ook m'n pa nog bellen, want we zouden daar zondag heen gaan en blijven eten, maar dat was 'ie vergeten en heeft 'ie ja gezegd tegen een etentje bij zijn zus, waar ik overigens ineens niet meer voor uitgenodigd ben. Maar nu heb ik dus niks te eten en kan ik niet naar m'n vader toe ...Het is echt een kutafstand met het OV.
(als ik teveel zeik moet jullie 't maar zeggen)
Owquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het nooit een besparing is als ze nu al nooit poolt.
[..]
En je kunt niet thuis eten?
Jawel, maar daar was dus niet echt op gerekend ... En we zouden dus daar eten, want het is daar feest. Dan zou hij gezellig met z'n familie aan het eten zijn en ik thuis zitten met m'n prakkie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het nooit een besparing is als ze nu al nooit poolt.
[..]
En je kunt niet thuis eten?
Oh ik kan wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bah.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
Bwehehe
Ik google: "vuilniszakjas", eerste hit =
[ afbeelding ]
En staat op FOK!
Dat is niet echt leuk neequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar daar was dus niet echt op gerekend ... En we zouden dus daar eten, want het is daar feest. Dan zou hij gezellig met z'n familie aan het eten zijn en ik thuis zitten met m'n prakkie.
Sterktequote:
Heldinquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Bah.Vooral met zo'n half dood dier eraan.
Beetje jammerquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar wel van Denzel Washington lookalike, alleen met een monotone stem
Langere trenchcoat met bruin/roze blokjespatroonquote:
oehquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Langere trenchcoat met bruin/roze blokjespatroon.
Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
klinkt tofquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauwquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
Dat is ie ook.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_0946_148R_0.jpg]&set=key[rotate],value[2]&set=key[width],value[2863]&set=key[height],value[3348]&set=key[x],value[621]&set=key[y],value[453]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Lekker warm. Eigenlijk een jas voor de herfst, maar ik ken mezelf en mijn eeuwige warmbloedigheid, ik heb hier met -20 nog genoeg aan.
En dan verder niks er onder aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
Dat is ie ook.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_0946_148R_0.jpg]&set=key[rotate],value[2]&set=key[width],value[2863]&set=key[height],value[3348]&set=key[x],value[621]&set=key[y],value[453]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Lekker warm. Eigenlijk een jas voor de herfst, maar ik ken mezelf en mijn eeuwige warmbloedigheid, ik heb hier met -20 nog genoeg aan.
Zo ben ik laatst wel naar lief gegaan jaquote:
Daar is ie net iets te kort voor denk ikquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou ik kijk eerst well ff in de winkels
Ik heb ook een trenchcoat, ik vind ze echt fijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
Dat is ie ook.
Dacht dat je het nooit zo vragenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow.
Daten?
[..]
Er is niks mis met roze, maar de verhouding is enigszins zoek.
[..]
Ik heb maar 3 paarse shirts.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ben ik laatst wel naar lief gegaan ja. Niemand die het ziet
.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K02%2004597%2049211%2060%200724%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ].
Mooie kleur.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K02%2004597%2049211%2060%200724%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ].
Mooiquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Nog 3 kwartier tot weekendIemand nog boeiende weekend plannen?
Ja hequote:
Misschien naar de rally, misschien lunchen, misschien naar knetterquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Het kan ook onder neutrale/zwarte kleding. Dan springen ze er juist uit, dat is wel leuk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he. Wijnrood. Ik heb bijna niks wat erbij past (ik lieg, uiteraard heb ik dat)
.
Eensquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan ook onder neutrale/zwarte kleding. Dan springen ze er juist uit, dat is wel leuk.
Dat weet ik. Echter mag ik eigenlijk geen schoenen meer kopen van mezelfquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan ook onder neutrale/zwarte kleding. Dan springen ze er juist uit, dat is wel leuk.
Neequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Lucky bastardquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ben ik laatst wel naar lief gegaan ja. Niemand die het ziet
.
Todaysart in Den Haag, en het water opquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Die wil ik ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
Onverwacht leuke schoenen voor de H&M. Die hebben toch altijd wat... Typische schoenenquote:
Ik vind er nu heel veel leuk, normaal nooit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onverwacht leuke schoenen voor de H&M. Die hebben toch altijd wat... Typische schoenen.
Ik vind er veel rare hakken tussen zittenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind er nu heel veel leuk, normaal nooit.
Nja ik wil wel 10 paar schoenen atm.quote:
Dan laat je ze kopen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja ik wil wel 10 paar schoenen atm.
Ik ook. Maar die laarzen van 99 euro.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind er veel rare hakken tussen zitten.
Die bruine?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook. Maar die laarzen van 99 euro.
Hahahaha. Yeah..quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je ze laat kopen kost t je niks
Je moet alleen de gek nog vindenquote:
Ik heb haat aan blokhakkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook. Maar die laarzen van 99 euro.
Goedzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:58 schreef JJH het volgende:
Hallo.
Was hangt, afwas weg. Ik vind t wel weer gescheten.
Wut?quote:
Nicequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Vandaag nog en dan weekend tot en met dinsdag.
gewattust?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:58 schreef JJH het volgende:
Hallo.
Was hangt, afwas weg. Ik vind t wel weer gescheten.
Ik doe dat eigenlijk alleen op het toilet. Roosjes en zulks.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://nshartkloppingen.tumblr.com/
Ah, ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Om de week hoor.
En tot voor mijn vakantie had ik zelfs om de week vijf dagen weekend.
De neus ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J60%2003111%2037122%2014%200162%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Kijk dan. Deze hak KLOPT gewoon niet.
ik ken het ook hoor. En ben pas 3x in zwolle geweest ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is dat iets zwols ofzo?
Nee, dat is mama's.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is dat iets zwols ofzo?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien naar de rally, misschien lunchen, misschien naar knetter
dat je iets ' gescheten ' vindt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ken het ook hoor. En ben pas 3x in zwolle geweest ofzo
Vanmorgen nog, maar het waren geen roosjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk alleen op het toilet. Roosjes en zulks.
Dat is afhankelijk van waar je naar kijkt... Bij die hak hoort niet zo'n neus en bij zo'n neus hoort absoluut niet zo'n soort hakquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ken het ook hoor. En ben pas 3x in zwolle geweest ofzo
Logisch dus, want mijn moeder heeft jaaren in en om Rotterdam gewoont.quote:
Wat JJH zegt, geleerd van mijn moeder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat je iets ' gescheten ' vindt?
ik heb er nog nooit van gehoord
Kan ook alle 3quote:
Zo'n hak bij dat model vind ik sowieso niks, bij laarzen kan 't wel. En zo'n neus kan nevernooitnietquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van waar je naar kijkt... Bij die hak hoort niet zo'n neus en bij zo'n neus hoort absoluut niet zo'n soort hak.
Rotterdamquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Logisch dus, want mijn moeder heeft jaaren in en om Rotterdam gewoont.
Tegen lunchtijd kun je mij uit bed zien komen, inclusief extragratisch slaaphoofd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook alle 3Kom ik JJH misschien ook nog tegen
[..]
Zo'n hak bij dat model vind ik sowieso niks, bij laarzen kan 't wel. En zo'n neus kan nevernooitniet
Louboutin does not agreequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook alle 3Kom ik JJH misschien ook nog tegen
[..]
Zo'n hak bij dat model vind ik sowieso niks, bij laarzen kan 't wel. En zo'n neus kan nevernooitniet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Tegen lunchtijd kun je mij uit bed zien komen, inclusief extragratisch slaaphoofd.
Ik lig er met een beetje mazzel net na vijven in, maar misschien word het ook nog wel later.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was zelf ook eerst van plan een poging tot uitslapen te doen
Nee, ik vind 't niks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Louboutin does not agree:
[ afbeelding ].
Met een beetje pech ben ik dan alweer wakkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lig er met een beetje mazzel net na vijven in, maar misschien word het ook nog wel later.
Natuurlijk wel, gekkiequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik vind 't niks.
Tis toch geen cadeau'tje?
[..]
Met een beetje pech ben ik dan alweer wakkerWas afgelopen zaterdag ook zo geloof ik
Ik vind die wel mooi, ondanks de puntneus ... Liever een ronde neus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J60%2003111%2037122%2014%200162%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Kijk dan. Deze hak KLOPT gewoon niet.
Niet van mij althansquote:
Ik hou van jouquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die wel mooi, ondanks de puntneus ... Liever een ronde neus.
Ik hoor het nog wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik vind 't niks.
Tis toch geen cadeau'tje?
[..]
Met een beetje pech ben ik dan alweer wakkerWas afgelopen zaterdag ook zo geloof ik
Rond is uit, punt is in. Alleen die hakquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die wel mooi, ondanks de puntneus ... Liever een ronde neus.
I forget your boyfriend hakken ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
De huidige stud trend kan ik ook niks mee.
ieuw ik snap niet dat er mensen zijn die daar zoveel aan uitgeven!quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Louboutin does not agree:
[ afbeelding ].
Zeker nooit Louboutins gedragen, in het echt gezien of in de hand gehadquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ieuw ik snap niet dat er mensen zijn die daar zoveel aan uitgeven!
oh en de uitdrukking "iets gescheten vinden" ken ik ook hoor! opgegroeid in t westen
Wat maakt het uit wat in is ...quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rond is uit, punt is in. Alleen die hak.
Dan heeft de punt pech want mijn laarzen met ronde neus zitten heerlijk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rond is uit, punt is in. Alleen die hak.
OMGquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan heeft de punt pech want mijn laarzen met ronde neus zitten heerlijk!
sowieso doe ik niet zo mee met al die trends! anders had ik ook wel vd achterlijke regenlaarzen gehad
Laat mij dan maar mooi een provinciaals meisje zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ieuw ik snap niet dat er mensen zijn die daar zoveel aan uitgeven!
oh en de uitdrukking "iets gescheten vinden" ken ik ook hoor! opgegroeid in t westen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Laat mij dan maar mooi een provinciaals meisje zijn
als iemand dan iets gescheten vindt dan dank ik aan bemesten
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar ook geen behoefte aan!quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker nooit Louboutins gedragen, in het echt gezien of in de hand gehad.
[..]
Je zegt dat je dat soort hakken niks vindt, ik zeg dat zequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Open schoen/neus icm lelijke voeten/nagels
quote:
Doeiquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:17 schreef Toekito het volgende:
Ik ben er weg van, ff mijn nichtjes pesten en mijn kadootjes van werk brengen.
quote:
Ik stelde mijn mening even bijquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zegt dat je dat soort hakken niks vindt, ik zeg dat zezijn en opeens zijn ze leuk mits mooie voeten
?
Mijn Loubies ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee maar ook geen behoefte aan!
nu heb ik sowieso weinig met schoenen,.het moet goed zitten en lekker lopen en mijn duurste paar zijn palladiums van 100 euro! en jezus die dingen lopen als sloffen!!
Nog niet buiten geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
is t eigenlijk koud buiten? moet straks terug naar de huisarts pfft
Vanmorgen om 8 uur was t minder koud dan gisteren om 8 uur. Verder zou ik het niet wetenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
is t eigenlijk koud buiten? moet straks terug naar de huisarts pfft
ik heb gewoon niet zoveel met schoenen, t moet goed zitten en lekker lopen en het liefst ook niet zo duur!quote:
Ik koop ook goedkope schoenen en heb korte nagels.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb gewoon niet zoveel met schoenen, t moet goed zitten en lekker lopen en het liefst ook niet zo duur!
ik koop liever schoenen voor 40 euro die maar 1 seizoen meegaan dan hele dure waar ik volgend jaar op uitgekeken ben, en ik loop ook bijna altijd in een spijkerbroek, heb maar 3 verschillende tassen en korte nagels!
zoals LoLa van de week al zei:.het is dat ik tieten heb maar anders.....
Ja maar welke liedjes... Nieuwe hoef ik niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
trouwens FERA, Rammstein komt naar Nederland hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |