Jaquote:
en anders is het? suede/leer?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn er nog wel in lak, maar ik vind lak zo hoerig
.
Nu zalando beroven. roze pumps zijn vereist...maar niet lak. die zijn afgekeurdquote:
ik snap het ook niet maar het gaat nou eenmaal over schoenenquote:
Huilenquote:
Suedequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders is het? suede/leer?
Ik ook niet, ik ga dan wel meehuilenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet huilen, daar kan ik niet tegen
Ik ga ook niet huilenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet huilen, daar kan ik niet tegen
2 huilende vrouwen kan ik helemaal niet tegen hequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga dan wel meehuilen
met een magic mike actie krijg je aan het lachen, zo heb ik vernomenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 huilende vrouwen kan ik helemaal niet tegen he
wist dat ik verkeerde beroep heb gekozen. goddamnquote:
Ja ze zullen me vast wel uit lachen als ik ga strippen jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
met een magic mike actie krijg je aan het lachen, zo heb ik vernomen
tegenwoordig krijg je geen massages meerquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:36 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
wist dat ik verkeerde beroep heb gekozen. goddamn
Ik denk idd niet dat ik het dan droog houdquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ze zullen me vast wel uit lachen als ik ga strippen ja
ze huilen dan tenminste niet. hier heeft iedereen het over de project x hype. collega's gaan er heenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ze zullen me vast wel uit lachen als ik ga strippen ja
Dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk idd niet dat ik het dan droog houd.
ik zou dat anders aanpakkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig krijg je geen massages meer
maar OEFENINGETJES
Dus geen mooie mannen met zachte handen die langzaam je hele rug een beurt geven?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig krijg je geen massages meer
maar OEFENINGETJES
Fijnquote:
Nopequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus geen mooie mannen met zachte handen die langzaam je hele rug een beurt geven?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:39 schreef Fera het volgende:
Lekker gewerkt, nu de was van ex ophangen die hij in de machine heeft gelaten.
Oe, dat doet me er aan denken dat mijn was ook al een tijdje klaar is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:39 schreef Fera het volgende:
Lekker gewerkt, nu de was van ex ophangen die hij in de machine heeft gelaten.
Ik had vanmorgen met mn slapende kop al ja gezegd. Hij maakte me er voor wakker. Er zit ook n beetje voor mij bij.quote:
molotov cocktails dit datquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vanavond knallen met die vuurwerk mortieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |