En hoe heeft dit dan betrekking op mij? Ik claim nergens dat KoL een 'ontdekking' van mij is, ik claim zelfs nergens dat ik een fan van hen ben. Pure raaskal dus.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar is niets ironisch aan, hipsters kunnen het vaak niet hebben als hun "ontdekking" afgezeken word.![]()
Popmuziek/ kunst is iets subjectiefs, en sommige mensen trekken KOL niet nou big deal zou ik dan zeggen ik trek ook sommige bands niet, maar het zal me worst wezen als ze mijn favorieten gaan afkraken.
Ach, wat moeten fans van Bieber of One Direction wel niet denken? Mijn smaak is het totaal niet en ik laat me biet echt weerhouden om mijn mening te zeggen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:19 schreef Nicson het volgende:
[..]
En hoe heeft dit dan betrekking op mij? Ik claim nergens dat KoL een 'ontdekking' van mij is, ik claim zelfs nergens dat ik een fan van hen ben. Pure raaskal dus.
Verder maakt het me geen flikker uit als mensen mijn muziek niet mooi vinden, maar in het geval van KoL is een bepaalde groepering er wel elke keer als de kippen bij om te verkondigen hoe kut het allemaal wel niet is. Misschien was het bij jou (of moet ik u zeggen) niet het geval Bloodymary, maar dit irriteert mij nogal.
Creditcard kan ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje: is overschrijving via een per e-mail ontvangen acceptgiro de enige mogelijkheid om vanuit NL tickets te bestellen?
Campingtickets gaan per persoonquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:45 schreef Joszwa het volgende:
Staat een campingticket gelijk aan een plek of aan een persoon? Ofwel moet iedereen in bezit zijn van een campingticket of maar één per tent?
Eerste keer Werchter ja
Geen blik ook?quote:Verboden zijn: huisdieren, open vuren, barbecues, gasinstallaties, glas, kaarsen, tapinstallaties, blikjes, generatoren, muziekinstallaties, scherpe voorwerpen en wapens.
Alvast 1 tip: niet naar de regeltjes kijken, je wordt amper gecontroleerd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
Werkt de iDeal-optie ook met Nederlandse banken?
Ja, dat werkt!
Wait... what? Uit de campingregels:
[..]
Geen blik ook?
Dank je.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Alvast 1 tip: niet naar de regeltjes kijken, je wordt amper gecontroleerd.
Ligt eraan hoe je betaald. Met een creditcard kun je alleen voor etickets kiezen en met een overschrijving kun je ook voor gewone tickets kiezenquote:Op zondag 4 november 2012 18:05 schreef Sajou het volgende:
Klopt het dat je alleen voor een eTicket kan kiezen? In 2010 heb ik hardcopy tickets geselecteerd.
Wat raar dan. Ik krijg bij proximusgoformusic alleen maar de optie eticket. Zowel bij iDeal als overschrijven.quote:Op zondag 4 november 2012 18:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je betaald. Met een creditcard kun je alleen voor etickets kiezen en met een overschrijving kun je ook voor gewone tickets kiezen
Heb jij wel voor hardcopy ticket kunnen selecteren op proximusgoformusic?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:04 schreef Timo20 het volgende:
Ticket voor 4 dagen + camping ticket is binnen!![]()
![]()
![]()
gelijk ook maar wat bonnen aangeschaft
En dus kan de voorpret beginnen, met het hoogtepunt van Werchter van dit jaar:
Nope, kon alleen e-ticket kiezenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef Sajou het volgende:
[..]
Heb jij wel voor hardcopy ticket kunnen selecteren op proximusgoformusic?
Ook alleen eTicket. Het zij zo, wel jammer want ik heb toch liever een hardcopy ticket voor bij de verzameling.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nope, kon alleen e-ticket kiezen
jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |