Dat niet alleen, hoop ook dat m`n e-ticket 4 dagen overleefdquote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Sajou het volgende:
[..]
Ook alleen eTicket. Het zij zo, wel jammer want ik heb toch liever een hardcopy ticket voor bij de verzameling.
Ah ok. Ging daar vanuit dat `t net zoals was als op Pinkpop dat je alle dagen je kaartje nodig hebt om te laten zien bij de ingangquote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef triesvan het volgende:
Eticket heb je geen 4 dagen nodig? lever je op dag 1 in, en dan krijg je polsbandje. Zo ging het op Rock Werchter 2012 toen ik er was.
Ik kon vorig jaar gewoon elke dag doorlopen met hetzelfde bandje.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Timo20 het volgende:
heb je geen 4 dagen nodig? lever je op dag 1 in, en dan krijg je polsbandje. Zo ging het op Rock Werchter 2012 toen ik er was.
ok. Bij PP is t toch zo dat je altijd als je t terrein op gaat je én je bandje én je kaartje moet laten zien. Is alleen maar fijn als dat bij Werchter niet hoeftquote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef triesvan het volgende:
[..]
Ik kon vorig jaar gewoon elke dag doorlopen met hetzelfde bandje.
Nee, dat van Pinkpop is raar. Zoals op Werchter is de standaard.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah ok. Ging daar vanuit dat `t net zoals was als op Pinkpop dat je alle dagen je kaartje nodig hebt om te laten zien bij de ingang
Ja dat moet je ze daar eens vertellenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef F_JD het volgende:
[..]
Nee, dat van Pinkpop is raar. Zoals op Werchter is de standaard.
Als ik dingen roep, ga er vanuit dat ze bevestigd zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef wc-eend het volgende:
Waar wordt dat allemaal bevestigd? Ik krijg de Werchter-site niet open op mijn werk...
hoe kom je dan aan Carly Rae heb die naam eigenlijk nergens voorbij zien komen behalve als vaag gerucht op Last.FMquote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als ik dingen roep, ga er vanuit dat ze bevestigd zijn
Ik zal van de week even een bron zoeken, veel wordt ook door labels bevestigd mondeling maar komt pas later via sites ed. naar buiten. Let you knowquote:Op donderdag 8 november 2012 12:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan Carly Rae heb die naam eigenlijk nergens voorbij zien komen behalve als vaag gerucht op Last.FM
Duurt even, don't worry.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje: ik heb dus een acceptgiro-overschrijving gekregen, dus meteen betaald vorige week vrijdag. Alle info die nodig was in t bankblokje vermeld. Echter: nog steeds geen tickets binnen. Duurt dat altijd zo lang of zou ik me zorgen moeten gaan maken?
Werchter had het inderdaad ook al aangekondigd, maar 2 jaar terug gezien en erg indrukwekkendquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:16 schreef Mandéra het volgende:
Roger Waters komt ook naar Werchter 2013! Begin van zijn nieuwe Europese leg volgend jaar. Staat op zijn website.
Heb The Wall ook 1,5 jaar geleden gezien, was erg goed inderdaad! Hij komt ook in de Amsterdam ArenA, dat is natuurlijk wel weer een belediging voor zo'n voorstelling.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Werchter had het inderdaad ook al aangekondigd, maar 2 jaar terug gezien en erg indrukwekkend
Ow dat klopt echt niet hoor! Meestal liggen die kaarten een dag later op de mat. Ik zou me wel heel erg zorgen gaan maken nu als ik jou was. In ieder geval direct bellen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje: ik heb dus een acceptgiro-overschrijving gekregen, dus meteen betaald vorige week vrijdag. Alle info die nodig was in t bankblokje vermeld. Echter: nog steeds geen tickets binnen. Duurt dat altijd zo lang of zou ik me zorgen moeten gaan maken?
In 2010 heb ik ook via acceptgiro gekocht en duurde het ook een behoorlijk aantal maanden voor ik mijn kaartjes had.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ow dat klopt echt niet hoor! Meestal liggen die kaarten een dag later op de mat. Ik zou me wel heel erg zorgen gaan maken nu als ik jou was. In ieder geval direct bellen!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:18 schreef Sajou het volgende:
[..]
In 2010 heb ik ook via acceptgiro gekocht en duurde het ook een behoorlijk aantal maanden voor ik mijn kaartjes had.
Ik keur het niet goed of fout maar dit was mijn ervaring.
Met Werchter Boutique dit jaar had ik ze wel binnen 2 weken binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |