Slecht? Klinkt best interessantquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:32 schreef Copycat het volgende:
Een stagiaire die in rare posities wordt gezet en wordt gechanteerd? Je kijkt te veel slechte films.
Dat lijkt wel zo ja, maar ik heb van een van mijn goeie vriendinnen anders ook genoeg drama gehoord in een soortgelijke situatie. Misschien dat ik daarom zo denk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:32 schreef Copycat het volgende:
Een stagiaire die in rare posities wordt gezet en wordt gechanteerd? Je kijkt te veel slechte films.
Ja. Jouw brein zit idd. vol met stof.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:48 schreef dustbrain het volgende:
Zit je terug te giechelen of zo? Als je gewoon NEE zegt met een serieus hoofd houd hij zijn bek er wel over dicht.
Owja vergeten, autisten kunnen geen emoties uitdrukken of zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Jouw brein zit idd. vol met stof.
Je zal jezelf bedoelen, want ik ben niet autistisch hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Owja vergeten, autisten kunnen geen emoties uitdrukken of zo.Sorry.
Open er je topic overquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:03 schreef Copycat het volgende:
Hoe kom jij toch zo bozig en verzuurd, Robijn?
Hele topic doorlezen? Sinds wanneer is dat essentieel bij het reageren op een klacht? Je neemt het wel achterlijk serieus zeg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je zal jezelf bedoelen, want ik ben niet autistisch hoor.
En misschien had je het hele topic moeten lezen voordat je reageert.
Luister maar naar haar TS, ze is ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
TS zal er wel goedkoop uitzien, anders vraagt die man niet of ie aan haar theezakjes mag zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |