Alsof borstkanker ook maar IETS met dit topic te maken heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Alsof borstkanker niets is
Sukkeltje? Je pappa wellicht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:20 schreef Bierpufje het volgende:
[..]
Zeg dan nietsHet lijkt me duidelijk dat TS onzeker is en een grote stap heeft gezet? Sukkeltje.
Wellicht, van jou weet ik het zeker.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Sukkeltje? Je pappa wellicht.
No shit!quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Alsof borstkanker ook maar IETS met dit topic te maken heeft.
Niet!quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:22 schreef Bierpufje het volgende:
[..]
Wellicht, van jou weet ik het zeker.
Theoretisch niet, maar mannen met een hogere functie worden eerder beschermd dan een medewerker met bijbaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij zou zich eerder druk moeten maken over de gevolgen, niet jij.
En in de praktijk wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:23 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Theoretisch niet, maar mannen met een hogere functie worden eerer beschermd dan een medewerker met bijbaan.
Als je nou uitgaat van jouw vermogen om anderen te raken in plaats van alleen te vrezen hoe een ander jou kan raken, dan zul je merken dat je met meer vertrouwen in dit soort situaties staat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:23 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Theoretisch niet, maar mannen met een hogere functie worden eerer beschermd dan een medewerker met bijbaan.
Nou dan weet ik niet waar jij werktquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:23 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Zie je welquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:24 schreef Bierpufje het volgende:
[..]
Nee ok, ik ken je helemaal niet
Ja, sorry dat ik niet zo'n geweldige sterke vrouw ben zoals jij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou dan weet ik niet waar jij werktals hier zoiets zou gebeuren en ik zou "aangifte" doen bij de manager zou diegene gelijk op het matje worden geroepen, stagiaire of psychiater!
In mijn perceptie dus niet.quote:
Ah wat lief van je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:25 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik niet zo'n geweldige sterke vrouw ben zoals jij.
[..]
In mijn perceptie dus niet.
Wat denk je nou zelf? Als jij je geïntimideerd of lastig gevallen voelt door een collega maakt het niet uit of je in vaste dienst bent of parttime.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als je nou uitgaat van jouw vermogen om anderen te raken in plaats van alleen te vrezen hoe een ander jou kan raken, dan zul je merken dat je met meer vertrouwen in dit soort situaties staat.
Misschien kijk ik dan te veel tv en lees ik te veel magazines e.d. maar hoevaak hoor je wel niet dat een stagiaire in rare posities word gezet of te maken krijgt met chantage? ik wil dat ten koste vermijden dus had gewoon tijd nodig om er over na te denken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Als jij je geïntimideerd of lastig gevallen voelt door een collega maakt het niet uit of je in vaste dienst bent of parttime.
Ik weet niet waar het aan ligt, maar dit zijn wel echt doemscenario's.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:30 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Misschien kijk ik dan te veel tv en lees ik te veel magazines e.d. maar hoevaak hoor je wel niet dat een stagiaire in rare posities word gezet of te maken krijgt met chantage? ik wil dat ten koste vermijden dus had gewoon tijd nodig om er over na te denken.
Gelukkig wel veel helden hier die alles maar zo even doen. Ik betwijfel het echter.
Ik denk dat de volgende keer het al wat makkelijker gaat. Ik zit nog steeds te shaken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan ligt, maar dit zijn wel echt doemscenario's.En nee, het heeft niks met helden of stoerdoenerij te maken, een collega doet iets waar jij last van hebt en dan moet jij het aangeven bij een leidinggevende, zo werkt dat.
Gewoon rustig blijven en als je de collega zelf niet wil confronteren ga je naar een leidinggevende. Je hoeft zulk soort onzin niet te pikken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:32 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgende keer het al wat makkelijker gaat. Ik zit nog steeds te shaken.
De laatste tijd? Wel al veel langer hoor. En nee, het is gewoon een smoes van die kerel. En hij denkt dat hij leuk is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, dat is geen normale vraag. Hij zal vast het niet doen uit altruïstische redenen gezien borstkanker de laatste tijd in de belangstelling staat.
Daar zijn best goeie films over anders.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:32 schreef Copycat het volgende:
Een stagiaire die in rare posities wordt gezet gefilmd en wordt gechanteerd? Je kijkt te veel slechte films.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |