abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117059489
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:52 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Jij snapt niks van de echte wereld volgens mij. Zit je de hele dag in world of warcraft ofzo?
Ja, leuke poging :D

Ik zeg er tenminste wat van als iets me dwarszit :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_117060185
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Oh ik snap het wel degelijk. Wil niet alles kwijt raken door deze onzin.

En nee, dit is niet chill maar ikkan hier nog mee omgaan omdat ik niet de enige ben.
Als ik er zelf wat van zeg zul je zien dat de rest zich koest houd en alles en iedereen over mij heen valt.

[..]

Ja, nog niet gehoord. Doei.
Oh ja, want in de "echte wereld" wordt er over men heen gelopen en wordt dit als normaal beschouwd :') houd toch op.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117060205
stamp hem in z'n ballen
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:45:32 #104
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_117060259
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:03 schreef GobSmacked- het volgende:
Hallootjes :)

Mijn klacht gaat over een collega die meermalen aanbiedt om mijn borsten te voelen op knobbeltjes.
En het is geen behulpzame vriendin hoor, maar een beetje een wat oudere vent :')
Hij lijkt ook nog serieus.

Hebben meer vrouwen dit wel eens? ik vind het maar een rare vraag.
Ik kan het zelf ook wel, maar hij zegt dat er een bepaalde techniek voor nodig is.

Bij andere vrouwelijke collega's doet hij dit ook wel eens. Vragen dan, en volgens mij gaat niemand er op in natuurlijk.

Is dit ook iets want onder seksuele intimidatie valt?
Niets geks aan, maar ik kan begrijpen dat het onprettig is als een collega dat doet, ik wil het ook wel doen. Dan mag jij voelen of ik iets aan mijn ballen heb.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_117060262
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Oh ik snap het wel degelijk. Wil niet alles kwijt raken door deze onzin.

En nee, dit is niet chill maar ikkan hier nog mee omgaan omdat ik niet de enige ben.
Als ik er zelf wat van zeg zul je zien dat de rest zich koest houd en alles en iedereen over mij heen valt.

[..]

Ja, nog niet gehoord. Doei.
echt weer die vrouwenlogica :') ... en het maar gek/vervelend vinden dat het steeds weer gebeurd, dat jullie seksueel geïntimideerd worden. Jullie laten het maar gebeuren, want ja stel je voor dat ....
pi_117060325
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:

[..]

echt weer die vrouwenlogica :') ... en het maar gek/vervelend vinden dat het steeds weer gebeurd, dat jullie seksueel geïntimideerd worden. Jullie laten het maar gebeuren, want ja stel je voor dat ....
Oh dus het is mijn schuld? :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Oh ja, want in de "echte wereld" wordt er over men heen gelopen en wordt dit als normaal beschouwd :') houd toch op.
Ik laat niet over mij heen lopen. Misschien in dit geval een beetje, maar nogmaals als je alles leest heeft dat zijn redenen.
Ik heb nog geen moed gekregen om hem te confronteren.
Geen interesse.
pi_117060368
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:47 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

[..]

Ik laat niet over mij heen lopen. Misschien in dit geval een beetje, maar nogmaals als je alles leest heeft dat zijn redenen.
als je bij de eerste keer meteen had gereageerd van dat je daar niet van gediend bent, had je daar nu geen last meer van gehad. Voor jezelf opkomen .. dus ja ik vind van wel
pi_117060419
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:48 schreef remi1986 het volgende:

[..]

als je bij de eerste keer meteen had gereageerd van dat je daar niet van gediend bent, had je daar nu geen last meer van gehad. Voor jezelf opkomen .. dus ja ik vind van wel
:')
pi_117060423
Doe normaal mens, is heel normaal waarom ben je zo paranoide?
pi_117060450
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Oké, ik kom nu langs om je borsten te bevoelen. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117060466
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:47 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

[..]

Ja, zoals remi zegt, het is jouw schuld. Als iemand iets ongepast tegen mij zegt, zeg ik daar zeker wel wat van. Ongeacht zijn functie :')

En ik heb alles gelezen hoor meid, maak jij je daar maar niet druk om. Jij bent bang dat je je baantje kwijt gaat raken, maar waarom zouden ze JOU ontslaan omdat JIJ seksueel geïntimideerd wordt? Welke logica is dat?
Gewoon normaal doen ja.
pi_117060472
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:50 schreef Loppe het volgende:

[..]

ja wat, die seksistische collega zoekt de grens op van TS en haar collega's... gewoon duidelijk de grens trekken. Als je dit aankaart bij directie kan het hem zijn baan kosten
pi_117060499
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja, zoals sinepedraap zegt, het is jouw schuld. Als iemand iets ongepast tegen mij zegt, zeg ik daar zeker wel wat van. Ongeacht zijn functie :')

En ik heb alles gelezen hoor meid, maak jij je daar maar niet druk om. Jij bent bang dat je je baantje kwijt gaat raken, maar waarom zouden ze JOU ontslaan omdat JIJ seksueel geïntimideerd wordt? Welke logica is dat?
precies hij is degene die met zijn baan speelt ... niet TS
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2012 @ 12:53:41 #114
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117060556
Ja je kan ook naar de dokter (eigen risico betalen).
Jouw keuze hoor, ik wou dat ik zulke collega's had, hier op mijn werk is het roddel en nog eens roddelen. Wil je kanker ofzo? Hij heeft een expertise en biedt het aan dus ga er verdorie op in
pi_117060606
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja je kan ook naar de dokter (eigen risico betalen).
Jouw keuze hoor, ik wou dat ik zulke collega's had, hier op mijn werk is het roddel en nog eens roddelen. Wil je kanker ofzo? Hij heeft een expertise en biedt het aan dus ga er verdorie op in
alsjeblieft, ga terug naar Spanje :')
pi_117060640
Bied hem een prostaatonderzoek aan en knijp de ballen van die nerd fijn met je nagels.
pi_117060646
Smack him
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:58:18 #118
374211 Bierpufje
Wat ruikt het hier vreemd...
pi_117060756
Heb je je baarmoederhals onderzoek al gehad dit jaar? :D
Bah
pi_117060878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:51 schreef remi1986 het volgende:

[..]

ja wat, die seksistische collega zoekt de grens op van TS en haar collega's... gewoon duidelijk de grens trekken. Als je dit aankaart bij directie kan het hem zijn baan kosten
wat een wereld :')
pi_117060904
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:52 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Jij snapt niks van de echte wereld volgens mij. Zit je de hele dag in world of warcraft ofzo?
Nee jij dan. :') In je coconnetje.
pi_117061092
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
En wat voor werk doe jij?

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja, zoals remi zegt, het is jouw schuld. Als iemand iets ongepast tegen mij zegt, zeg ik daar zeker wel wat van. Ongeacht zijn functie :')

Ja tegen mij en tegen collega's. Hij doet het dus nog bij een paar dames maar die lijken er geen last van te hebben... althans dat dacht ik tot dat ik vanochtend nog iemand vroeg.
Het is ook niet dat het dagelijks voor komt, maar als de gelegenheid zich voor doet dan pakt hij die kans wel.

Na de 1e keer lachte ik ook maar mee ondanks dat ik het niet echt leuk vond. Maar iedereen vond het grappig dus dan lach ik maar mee.
Nu na meerdere malen lijkt er wel een boodschap in te zitten ofzo.
Maar goed ik zal wel paranoide zijn, het is allemaal mijn schuld, ok hoor.
Geen interesse.
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:08:07 #122
374211 Bierpufje
Wat ruikt het hier vreemd...
pi_117061155
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:06 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

En wat voor werk doe jij?

[..]

Ja tegen mij en tegen collega's. Hij doet het dus nog bij een paar dames maar die lijken er geen last van te hebben... althans dat dacht ik tot dat ik vanochtend nog iemand vroeg.
Het is ook niet dat het dagelijks voor komt, maar als de gelegenheid zich voor doet dan pakt hij die kans wel.

Na de 1e keer lachte ik ook maar mee ondanks dat ik het niet echt leuk vond. Maar iedereen vond het grappig dus dan lach ik maar mee.
Nu na meerdere malen lijkt er wel een boodschap in te zitten ofzo.
Maar goed ik zal wel paranoide zijn, het is allemaal mijn schuld, ok hoor.
Naief en de slachtofferrol, gevaarlijke combi meid.
Bah
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:18:45 #123
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_117061640
TS, kan me goed voorstellen dat je dit gedrag van je collega niet leuk vind. Is ook moeilijk mee om te gaan denk ik, vooral omdat de anderen het maar wat weglachen. Als jij dat niet (meer) kan en het bij jou opstapelt, kan je beter een gesprekje met hem onder vier ogen voeren waarin je hem vraagt die opmerkingen voor zich te houden. Doe dit dan op een rustige manier.

Lijkt me toch dat een normaal iemand zich hier wel iets van aan zal trekken.
Leef en Laten Leven
pi_117062248
TS, je moet het om gaan draaien.

Als je dit overschrijden van jouw grenzen al zo makkelijk toe laat, wat gaat hij in de toekomst dan wel niet allemaal proberen? Waarschijnlijk nemen de toespelingen toe als jij toch geen grenzen aangeeft. Of andere enge dingen waar jij juist bang voor bent dat ze gebeuren op het moment dat je wel iets zegt. Ik denk dat de kans daarop groter is als je het stilzwijgend blijft toestaan.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 13:34:52 ]
pi_117062350
TS moet haast wel nep zijn.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')