Ja, leuke pogingquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:52 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Jij snapt niks van de echte wereld volgens mij. Zit je de hele dag in world of warcraft ofzo?
Oh ja, want in de "echte wereld" wordt er over men heen gelopen en wordt dit als normaal beschouwdquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Oh ik snap het wel degelijk. Wil niet alles kwijt raken door deze onzin.
En nee, dit is niet chill maar ikkan hier nog mee omgaan omdat ik niet de enige ben.
Als ik er zelf wat van zeg zul je zien dat de rest zich koest houd en alles en iedereen over mij heen valt.
[..]
Ja, nog niet gehoord. Doei.
Niets geks aan, maar ik kan begrijpen dat het onprettig is als een collega dat doet, ik wil het ook wel doen. Dan mag jij voelen of ik iets aan mijn ballen heb.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:03 schreef GobSmacked- het volgende:
Hallootjes
Mijn klacht gaat over een collega die meermalen aanbiedt om mijn borsten te voelen op knobbeltjes.
En het is geen behulpzame vriendin hoor, maar een beetje een wat oudere vent
Hij lijkt ook nog serieus.
Hebben meer vrouwen dit wel eens? ik vind het maar een rare vraag.
Ik kan het zelf ook wel, maar hij zegt dat er een bepaalde techniek voor nodig is.
Bij andere vrouwelijke collega's doet hij dit ook wel eens. Vragen dan, en volgens mij gaat niemand er op in natuurlijk.
Is dit ook iets want onder seksuele intimidatie valt?
echt weer die vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Oh ik snap het wel degelijk. Wil niet alles kwijt raken door deze onzin.
En nee, dit is niet chill maar ikkan hier nog mee omgaan omdat ik niet de enige ben.
Als ik er zelf wat van zeg zul je zien dat de rest zich koest houd en alles en iedereen over mij heen valt.
[..]
Ja, nog niet gehoord. Doei.
Oh dus het is mijn schuld?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
echt weer die vrouwenlogica... en het maar gek/vervelend vinden dat het steeds weer gebeurd, dat jullie seksueel geïntimideerd worden. Jullie laten het maar gebeuren, want ja stel je voor dat ....
Ik laat niet over mij heen lopen. Misschien in dit geval een beetje, maar nogmaals als je alles leest heeft dat zijn redenen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh ja, want in de "echte wereld" wordt er over men heen gelopen en wordt dit als normaal beschouwdhoud toch op.
als je bij de eerste keer meteen had gereageerd van dat je daar niet van gediend bent, had je daar nu geen last meer van gehad. Voor jezelf opkomen .. dus ja ik vind van welquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:47 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Oh dus het is mijn schuld?
[..]
Ik laat niet over mij heen lopen. Misschien in dit geval een beetje, maar nogmaals als je alles leest heeft dat zijn redenen.
Ik heb nog geen moed gekregen om hem te confronteren.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je bij de eerste keer meteen had gereageerd van dat je daar niet van gediend bent, had je daar nu geen last meer van gehad. Voor jezelf opkomen .. dus ja ik vind van wel
Oké, ik kom nu langs om je borsten te bevoelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Doe normaal mens, is heel normaal waarom ben je zo paranoide?
Ja, zoals remi zegt, het is jouw schuld. Als iemand iets ongepast tegen mij zegt, zeg ik daar zeker wel wat van. Ongeacht zijn functiequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:47 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Oh dus het is mijn schuld?
[..]
Ik laat niet over mij heen lopen. Misschien in dit geval een beetje, maar nogmaals als je alles leest heeft dat zijn redenen.
Ik heb nog geen moed gekregen om hem te confronteren.
ja wat, die seksistische collega zoekt de grens op van TS en haar collega's... gewoon duidelijk de grens trekken. Als je dit aankaart bij directie kan het hem zijn baan kostenquote:
precies hij is degene die met zijn baan speelt ... niet TSquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, zoals sinepedraap zegt, het is jouw schuld. Als iemand iets ongepast tegen mij zegt, zeg ik daar zeker wel wat van. Ongeacht zijn functie![]()
En ik heb alles gelezen hoor meid, maak jij je daar maar niet druk om. Jij bent bang dat je je baantje kwijt gaat raken, maar waarom zouden ze JOU ontslaan omdat JIJ seksueel geïntimideerd wordt? Welke logica is dat?
alsjeblieft, ga terug naar Spanjequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja je kan ook naar de dokter (eigen risico betalen).
Jouw keuze hoor, ik wou dat ik zulke collega's had, hier op mijn werk is het roddel en nog eens roddelen. Wil je kanker ofzo? Hij heeft een expertise en biedt het aan dus ga er verdorie op in
wat een wereldquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja wat, die seksistische collega zoekt de grens op van TS en haar collega's... gewoon duidelijk de grens trekken. Als je dit aankaart bij directie kan het hem zijn baan kosten
Nee jij dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:52 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Jij snapt niks van de echte wereld volgens mij. Zit je de hele dag in world of warcraft ofzo?
En wat voor werk doe jij?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Doe normaal mens, is heel normaal waarom ben je zo paranoide?
Ja tegen mij en tegen collega's. Hij doet het dus nog bij een paar dames maar die lijken er geen last van te hebben... althans dat dacht ik tot dat ik vanochtend nog iemand vroeg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, zoals remi zegt, het is jouw schuld. Als iemand iets ongepast tegen mij zegt, zeg ik daar zeker wel wat van. Ongeacht zijn functie![]()
En ik heb alles gelezen hoor meid, maak jij je daar maar niet druk om. Jij bent bang dat je je baantje kwijt gaat raken, maar waarom zouden ze JOU ontslaan omdat JIJ seksueel geïntimideerd wordt? Welke logica is dat?
Naief en de slachtofferrol, gevaarlijke combi meid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:06 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
En wat voor werk doe jij?
[..]
Ja tegen mij en tegen collega's. Hij doet het dus nog bij een paar dames maar die lijken er geen last van te hebben... althans dat dacht ik tot dat ik vanochtend nog iemand vroeg.
Het is ook niet dat het dagelijks voor komt, maar als de gelegenheid zich voor doet dan pakt hij die kans wel.
Na de 1e keer lachte ik ook maar mee ondanks dat ik het niet echt leuk vond. Maar iedereen vond het grappig dus dan lach ik maar mee.
Nu na meerdere malen lijkt er wel een boodschap in te zitten ofzo.
Maar goed ik zal wel paranoide zijn, het is allemaal mijn schuld, ok hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |