als je er niet gediend bent, zeg dat dan ... dat moeilijke gedoe altijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef GobSmacked- het volgende:
Ja dat zeggen jullie wel zo, maar zouden jullie een mannelijke collega aan je ballen willen laten zitten?
Ik ga me toch niet laten bevoelen door een collega zomaar?
Hij doet het altijd af als een soort grapje maar heeft het al meerdere keren gevraagd.
minstens, en die vent van repliek dienen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
ik zou het aankaarten bij een manager / leidinggevende
Ben je echt zo naief?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef GobSmacked- het volgende:
Ja dat zeggen jullie wel zo, maar zouden jullie een mannelijke collega aan je ballen willen laten zitten?
Ik ga me toch niet laten bevoelen door een collega zomaar?
Hij doet het altijd af als een soort grapje maar heeft het al meerdere keren gevraagd.
Trollquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
Ja, maar het is best moeilijk want dan krijg je zo'n rare sfeer en awkward situaties op werk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je er niet gediend bent, zeg dat dan ... dat moeilijke gedoe altijd
Want dit is nog niet awkward, bedoel je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef GobSmacked- het volgende:
Ja, maar het is best moeilijk want dan krijg je zo'n rare sfeer en awkward situaties op werk.
Ik weet even niet of ik er wat mee moet doen of maar weg moet lachen
verder gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ja, maar het is best moeilijk want dan krijg je zo'n rare sfeer en awkward situaties op werk.
Niet weglachen. Sowieso bizar hoe weinig mensen borstkanker nog serieus nemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ja, laat TS een beetje voor gek staan bij d'r managerquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |