SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door KrAlex op 21-09-2012 12:16:56 ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:57 schreef Fuszy het volgende:
Als je een season pass koopt he en de ultimate edition hebt. Krijg je dan 48 packs? of iig van beide de packs?
Volgens mij zijn het gewone gold packs.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:58 schreef KrAlex het volgende:
FIFA Ultimate Edition + Season Ticket = 48 packs in totaal. 24 weken lang 2 per week. Maar welke zijn dit? Premium gold packs?
Daar heb je echt geen bal aanquote:
EA waarom doe jij nooit iets goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:59 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewone gold packs.
Zijn nieuwe account heeft geen ban volgens mij. Hij dm'de mij gisterenavond laat dat hij op dat moment gewoon op de console en op easport.com kon inloggen ermee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Toen ik aan het tamperen was, had ik eerlijk gezegd niet verwacht dat ze zó streng zouden opstreden. Als Omni zijn nieuwe account al banned word zijn ze er wel van geschrokken.
Nou ga ik zelfs twijfelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
daar staat premium gold packs dus 7,5k packs.
Dan is een season ticket dus nog 'goedkoper'.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
hmm zoek functie op webapp verneukt? Kan niemand meer vinden als ik op iets specifieks zoekterwijl er wel aanbod zou moeten zijn
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ligt er app er bij jullie ook weer uit?
holbewonerttttquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:01 schreef Fuszy het volgende:
Oh serieus speelt maicon voor city?Dat heb ik helemaal gemist
Om PSV of om EA?quote:
Dat is zéér geil! EN welke krijg je met de Ultimate Edition? Ook die van 7.5K hoop ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze winnen is het "wij", als ze verliezen is het "hun"quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja psv natuurlijk. Wat mogen hun zich gaan schamen zeg.
Daar denk ik de 5k packs net als vorig jaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat is zéér geil! EN welke krijg je met de Ultimate Edition? Ook die van 7.5K hoop ik.
Wij/hun ik schaamde mezelf ook maargoed ik kan er weinig aan doen. Het gaat gewoon te ver. zo ongeinspireerd echt sickquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ze winnen is het "wij", als ze verliezen is het "hun"
Moet kunnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:05 schreef poker4lifee het volgende:
Ik heb opzich al 20 euro tegoed op 1 account...:D
Kan ik die seasons ticket ook op ander psn account gebruiken? DOwnload ik hem dus waar het tegoed op staat en installeer ik het op main account?
Goed is anders ja...quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Wij/hun ik schaamde mezelf ook maargoed ik kan er weinig aan doen. Het gaat gewoon te ver. zo ongeinspireerd echt sick
Ik heb nog nooit zon afstand tussen mij en het team gevoeld jonge, normaal als ze verloren ben ik er het hele weekend ziek van, maar ik ga vanaf nu uitwedstrijden niet eens meer kijken. Het is sowieso geen genot, 3x een hartaanval per wedstrijd zo kut dat het gaatquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja psv natuurlijk. Wat mogen hun zich gaan schamen zeg.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Niet lachen jonge kut anders stamp ik jou
Dat is wel minder, maar ach voor 25¤ is het niet erg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef Fuszy het volgende:
24 FIFA Ultimate Team Gold Packs—one per week for 24 weeks with a total value of over £15
Dus ik denk dat dat normale packs zijn, want bij het season ticket wordt expliciet premium packs vermeld.
ja het was echt te erg voor woorden. Haal die mertens er sowieso maar vanaf voortaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zon afstand tussen mij en het team gevoeld jonge, normaal als ze verloren ben ik er het hele weekend ziek van, maar ik ga vanaf nu uitwedstrijden niet eens meer kijken. Het is sowieso geen genot, 3x een hartaanval per wedstrijd zo kut dat het gaat
verleidelijk, thx.quote:
Zouden wij dan 1 pack minder krijgen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb al mijn season ticket pack gehad voor week 1, het is een premium pack. (zat wel bagger in
)
Torres kopen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:01 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet of iedereen hier 9 heeft, als Hulk en Witsel bij hun nieuwe club spelen, dit lijkt mij namelijk wel een bazige hybrid om naar toe te werken in de eerste weken van FUT13.
het zijn de homo's jaja. het zijn de homo's jaja. HET ZIJN DE HOMOS JAJA DE HOMOOOOOOOOOOS UIT ....quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zou eerst maar eens kijken of je geen ban krijgt met het maken van een nieuw account voordat je zo'n ticket haalt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ga een account aanmaken en dan een paar potjes FUT12 doen en kijken of ik niet word geband
Ben ik ook bang voor. Koop je season ticket, en dan opeens wordt je afgetikt omdat je toevallig 4 goede voetballers in je TP hebt staan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zou eerst maar eens kijken of je geen ban krijgt met het maken van een nieuw account voordat je zo'n ticket haalt.
Is dat niet van vorig jaar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb al mijn season ticket pack gehad voor week 1, het is een premium pack. (zat wel bagger in
)
And proud of itquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
het zijn de homo's jaja. het zijn de homo's jaja. HET ZIJN DE HOMOS JAJA DE HOMOOOOOOOOOOS UIT ....
dat kunnen ze echt niet maken. dan rij ik zelf naar EA toequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Koop je season ticket, en dan opeens wordt je afgetikt omdat je toevallig 4 goede voetballers in je TP hebt staan.
Denk dat als je het deze week besteld dat je het pack van week 1 tot donderdag kan krijgen.quote:Op§vrijdag 21 september 2012 11:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zouden wij dan 1 pack minder krijgen?
dat is echt een zurequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:13 schreef Terrestra het volgende:
Damnet , heb season ticket op mijn gebande account. Dus als ik het goed begrijp weggegooid geld.
Want ik begrijp is dat ik nu een nieuw ps3 account moet aanmaken en een ea account om fifa13 weer tekunnen spelen.
Gvd en dat alleen maar omdat je 1x de hack heb gebruikt omdat ik het niet geloofde dat het zou werken.( Terecht dat ik geband ben trouwens is mijn eigen schuld.... )
join the clubquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:13 schreef Terrestra het volgende:
Damnet , heb season ticket op mijn gebande account. Dus als ik het goed begrijp weggegooid geld.
Want ik begrijp is dat ik nu een nieuw ps3 account moet aanmaken en een ea account om fifa13 weer tekunnen spelen.
Gvd en dat alleen maar omdat je 1x de hack heb gebruikt omdat ik het niet geloofde dat het zou werken.( Terecht dat ik geband ben trouwens is mijn eigen schuld.... )
tja, 1 keer de trekker van een pistool overhalen om te kijken of die werkt kan ook gevolgen hebben. Gewoon een nieuwe account aanmaken, en kut van die 25 euro. Maar 4 kilometer te hard rijden kost net zo veel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:13 schreef Terrestra het volgende:
Kost 44¤quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tja, 1 keer de trekker van een pistool overhalen om te kijken of die werkt kan ook gevolgen hebben. Gewoon een nieuwe account aanmaken, en kut van die 25 euro. Maar 4 kilometer te hard rijden kost net zo veel.
Ben ik nou nog niet wakker of mis ik iets..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:01 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet of iedereen hier 9 heeft, als Hulk en Witsel bij hun nieuwe club spelen, dit lijkt mij namelijk wel een bazige hybrid om naar toe te werken in de eerste weken van FUT13.
roykkbal@gmail.comquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
Tips voor mn nieuwe email adres? Moet onopvallend zijn
ikhebnooittapergebruiktechtniet@gmail.comquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
ididntdoanythingEA@gmail.comquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
Waarom onopvallend? Denk je echt dat ze elk nieuw adres controleren en vergelijken of zo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
vraag dat maar aan Omniquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Waarom onopvallend? Denk je echt dat ze elk nieuw adres controleren en vergelijken of zo?
Je nieuwe GT @outlook.comquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
quote:
En dat heb ik hier pas 3 keer gepost..Selectief lezen van mensen hierquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn nieuwe account heeft geen ban volgens mij. Hij dm'de mij gisterenavond laat dat hij op dat moment gewoon op de console en op easport.com kon inloggen ermee.
Je kunt met je Oude PSN de season ticket downloaden en vervolgens met je nieuwe PSN+EA account als nog spelen volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:13 schreef Terrestra het volgende:
De Omni wiens account achteraf toch niet gebanned blijkt te zijn?quote:
Dat klinkt raar, want hoe zit het dan met die packs..die horen maar bij 1 account en die is toch verbonden aan je PSN lijkt me..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:19 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Je kunt met je Oude PSN de season ticket downloaden en vervolgens met je nieuwe PSN+EA account als nog spelen volgens mij
gurbuh_fut@live.nlquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
Dat is waar...quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat klinkt raar, want hoe zit het dan met die packs..die horen maar bij 1 account en die is toch verbonden aan je PSN lijkt me..
Issut voor Xbox of PS3? Voor xbox moet je outlook/hotmail/live hebbonquote:
Same here. Maar als je toch een nieuwe gaat maken kan je beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:22 schreef KrAlex het volgende:
Hoeft helemaal niet onopvallend, ik heb precies hetzelfde email adres gebruikt maar dan met 1 letter extra.
Wat triestquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Issut voor Xbox of PS3? Voor xbox moet je outlook/hotmail/live hebbon
quote:
Schobbejak, reageer eens op mijn post over je teamquote:
CDMquote:
CDMquote:
Spijt me inderdaad dat Lavezzi weg is... Maar gelukkig heb je David Silva nog.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:33 schreef Roypsv het volgende:
Leef anders ff met mij mee man sjonge jonge
Ik zou het zielig vinden, maar je UI maakt me telkens aan het lachen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:33 schreef Roypsv het volgende:
Leef anders ff met mij mee man sjonge jonge
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:33 schreef KrAlex het volgende:
[..]
CDM, voor de CAM liever een creatiever iemand.
quote:
Die komt btw ook zeker in mijn teamquote:
Kompany heeft 9.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben ik nou nog niet wakker of mis ik iets..
Honda heeft 4 mogelijke links..dode link naar Chiellini, geen compensatielink en dus 7 chem. Chiellini heeft 5 mogelijke links. Ik tel er 3 met Buffon, 1 met Nagatomo en dus kom ik op 4 = 7 chem. Kompany heeft ook 5 mogelijke links. Ik tel een dubbele met Maicon en een enkele met Ramires en Witsel = 4 is 7 chem..
edit: Kompany klopt misschien wel als clublink weer 0,5 extra geeft..dan zit hij met die 0,5 extra van Witsel op 9
Geen Boateng? Dat is een allround beast.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die komt btw ook zeker in mijn team
Guarin-Vidal-Marchisio
Ik kon daar op Fut 12 niet mee omgaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geen Boateng? Dat is een allround beast.
Ik begin dit jaar met Colombiaans teamquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die komt btw ook zeker in mijn team
Guarin-Vidal-Marchisio
Ik een Colombiaanse aanvalsdriehoek, en erachter Serie A. Op Perea na hebben ze geen goede CB en volgens mij ook niet echt een goede RB.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik begin dit jaar met Colombiaans team
WIST IK VEEL DAT HIJ DIE COINS HAD GECHEAT.quote:Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de Electronic Arts klantenservice.
Het spijt ons dat u problemen heeft met het spelen van FIFA Ultimate Team.
Door de coins aan te nemen hebt u ook misbruik gemaakt van de lek in de beveiliging en is uw account afgesloten.
Ga beginnen met een 3-5-2 opstelling.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik een Colombiaanse aanvalsdriehoek, en erachter Serie A. Op Perea na hebben ze geen goede CB en volgens mij ook niet echt een goede RB.
En 3 CM's wordt ook lastig
Meest bizarre is nog dat het voor meer dan 90% over FUT ging. Als ik het gelul over bans en glitches meerekenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:37 schreef psychedelicate het volgende:
In een weekje ook gewoon al 50 topics. Nu al bijna 1/20ste van wat we vorig jaar hadden.
Olave CBquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik een Colombiaanse aanvalsdriehoek, en erachter Serie A. Op Perea na hebben ze geen goede CB en volgens mij ook niet echt een goede RB.
En 3 CM's wordt ook lastig
Ik denk dat we nu zo langzaam aan in het ritme gaan komen van vorig jaar. Met die glitch ging het echt tering hardquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:37 schreef psychedelicate het volgende:
In een weekje ook gewoon al 50 topics. Nu al bijna 1/20ste van wat we vorig jaar hadden.
Je hebt toch ook geen coins aangenomen..iemand heeft iets gekocht van jou op een open markt..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
WIST IK VEEL DAT HIJ DIE COINS HAD GECHEAT.
Kun je ook zeggen, Nee ik wil die coins niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
de lek?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
toen kreeg iedereen een boner van confettiquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu zo langzaam aan in het ritme gaan komen van vorig jaar. Met die glitch ging het echt tering hard
Ja ik 4-3-1-2quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ga beginnen met een 3-5-2 opstelling.
Als je dat niet meerekent blijft er weinig overquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meest bizarre is nog dat het voor meer dan 90% over FUT ging. Als ik het gelul over bans en glitches meereken
pff daar kon ik afgelopen jaren echt niet mee spelen, wat een trechterquote:
Mijn plan nu is Armero-Ogbonna-Chiellini-Cacaresquote:
Ik speelde altijd 3-4-1-2 omdat er voor mijn hybrids geen geschikte backs waren. Maar dat zorgde voor allemaal 7-5 uitslagen enzo, dus nu met wat meer rem eropquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
pff daar kon ik afgelopen jaren echt niet mee spelen, wat een trechter
Ibarbo word bij mij ST samen met Ramosquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn plan nu is Armero-Ogbonna-Chiellini-Cacares
Miss is Chiellini op het begin te duur en pak ik Barzagli.
En dan voorin Montero-Muriel En op CF Ibarbo
Ik zou Muriel toch ook niet uitsluiten als ik jou wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ibarbo word bij mij ST samen met RamosRamos vervang ik later voor Falcao.
[ afbeelding ]![]()
Oke. Zal ik doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou Muriel toch ook niet uitsluiten als ik jou was
meer van die spelers kopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:50 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft iemand nog leuke handelstips? Ik heb al wat spelers ingeslagen waar ik sowieso winst op ga maken, maar nu weet ik niks meer
Hoeveel heb je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:50 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft iemand nog leuke handelstips? Ik heb al wat spelers ingeslagen waar ik sowieso winst op ga maken, maar nu weet ik niks meer
Meer van de zelfde spelers kopen waar je nu ook sowieso winst op gaat halenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:50 schreef TheFastOne het volgende:
Kijken wat je tegenkomt. Kan heel makkelijk zijn. Ik heb bijvoorbeeld een paar keer een Muriel gekocht voor 1.1k en daarna voor 2.5k verkochtquote:
Die andere alweer dicht?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:51 schreef Confetti het volgende:
Gvd, nog steeds geen account. Hint hint.
Goede tipquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Er staat een IF Altidore op voor 4000, loopt over 40 min af
RTquote:
hmm da's kut. Ik kan je helaas niet helpen, heb er ook nog maar 1.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die gast stopte opeens met reageren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |