SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door KrAlex op 21-09-2012 12:16:56 ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:57 schreef Fuszy het volgende:
Als je een season pass koopt he en de ultimate edition hebt. Krijg je dan 48 packs? of iig van beide de packs?
Volgens mij zijn het gewone gold packs.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:58 schreef KrAlex het volgende:
FIFA Ultimate Edition + Season Ticket = 48 packs in totaal. 24 weken lang 2 per week. Maar welke zijn dit? Premium gold packs?
Daar heb je echt geen bal aanquote:
EA waarom doe jij nooit iets goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:59 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewone gold packs.
Zijn nieuwe account heeft geen ban volgens mij. Hij dm'de mij gisterenavond laat dat hij op dat moment gewoon op de console en op easport.com kon inloggen ermee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Toen ik aan het tamperen was, had ik eerlijk gezegd niet verwacht dat ze zó streng zouden opstreden. Als Omni zijn nieuwe account al banned word zijn ze er wel van geschrokken.
Nou ga ik zelfs twijfelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
daar staat premium gold packs dus 7,5k packs.
Dan is een season ticket dus nog 'goedkoper'.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
daar staat premium gold packs dus 7,5k packs.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
hmm zoek functie op webapp verneukt? Kan niemand meer vinden als ik op iets specifieks zoekterwijl er wel aanbod zou moeten zijn
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ligt er app er bij jullie ook weer uit?
holbewonerttttquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:01 schreef Fuszy het volgende:
Oh serieus speelt maicon voor city?Dat heb ik helemaal gemist
Om PSV of om EA?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |