Tyfus, 525kcal voor 1 stukje!! Ik sla ff over.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga deze maken (ook ff patsen)
http://www.ah.nl/allerhan(...)rrot-cake-wortelcake
Maar er zitten wortels in!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tyfus, 525kcal voor 1 stukje!! Ik sla ff over.
Als ik kijk naar de ingrediënten, en dat die voor 8 man zouden zijn, klopt er geen kont van die 525kcal.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
maar ik ga hem veel kleiner snijdenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat we hem zo makkelijk aan Peru konden slijten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:57 schreef Godtje het volgende:
Dan is Q wel flink in waarde gestegen de afgelopen maanden
Eten ze een maand van?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat we hem zo makkelijk aan Peru konden slijten?
Ik ga redelijk vaak uit eten, ook in goede restaurants, maar het gebeurt zelden dat er iets op de kaart staat van meer dan 50e voor één persoon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:11 schreef Litpho het volgende:
Godt, zo belachelijk duur ziet de Harbour Club er nu ook niet uit. Niet alles kan een studentencafé zijn tenslotte.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga deze maken (ook ff patsen)
http://www.ah.nl/allerhan(...)rrot-cake-wortelcake
Dan weet je ook waarom die lama's zo spugen. Gewoon proberen de laatste restjes tussen de tanden weg te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog spullen in huis om weer eens spekkoek maken. Alleen een zooi eieren nodig, maar misschien in het weekend eens doen.
Ik vind het ook niet belachelijk duur. Maar kennelijk is dat flink subjectief.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:11 schreef Litpho het volgende:
Godt, zo belachelijk duur ziet de Harbour Club er nu ook niet uit. Niet alles kan een studentencafé zijn tenslotte.
Oh, die kaviaar ging ik ook niet aan beginnen, maar voor goed (en goed klaargemaakt) rundvlees zag deze prijs er niet vreemd uit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga redelijk vaak uit eten, ook in goede restaurants, maar het gebeurt zelden dat er iets op de kaart staat van meer dan 50e voor één persoon.
Stukjes Q. Kan je weer soep van trekken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan weet je ook waarom die lama's zo spugen. Gewoon proberen de laatste restjes tussen de tanden weg te krijgen.
Het is voor mij wel het duurste segment waar ik zo even ga eten. Voorbij dit prijspunt moet het heel bijzonder zijn (of iemand anders mag de rekening hebben).quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet belachelijk duur. Maar kennelijk is dat flink subjectief.
Gewoon een gemiddeld restaurant wat mij betreft. Niet goedkoop niet duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |