Ben jij ook een ambtenaar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wel. Zeker als het over iets debiels als fietsen op de stoep gaat. Kom op zeg. En maar janken dat ze geen boeven vangen. Logisch als ze bezig zijn met elke klacht van elke willekeurige janksnor te onderzoeken.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ben jij ook een ambtenaar?
Of misschien stiekem zelfs een BOA?
Ik kan me helemaal vinden in de post van TS.
Ronduit onbeschoft is het.. Je hebt als BOA een voorbeeldfunctie, klaar.
Nee, asjeblieft zeg, lijkt me een kutbaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ben jij ook een ambtenaar?
Of misschien stiekem zelfs een BOA?
Agenten zijn nooit BOA. Waarschijnlijk bedoel je parkeercontroleurs, dat zijn wel BOA's.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:10 schreef markmarkmark het volgende:
de meeste parkeeragenten zijn geen eens BOA.
niet allemaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Agenten zijn nooit BOA. Waarschijnlijk bedoel je parkeercontroleurs, dat zijn wel BOA's.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef Infinti het volgende:
Ik zou me doodschamen als ik zou moeten werken voor de overheid
yes zijn ze idd verplichtquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:16 schreef Northside het volgende:
BOA om identificatie vragen, volgens mij zijn ze verplicht dit te laten zien.
Jaaa, die superbelangrijke baan van ze. Kleine kinderen bekeuren. Mensen zonder licht als het net begint te schemeren bekeuren. Foutparkeerders bekeuren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je een jankerd bent die het vervelend vindt. "Zij wel en ik niet, boo fucking hoo". Laat die mensen toch gewoon hun werk doen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:16 schreef Northside het volgende:
BOA om identificatie vragen, volgens mij zijn ze verplicht dit te laten zien. Vervolgens de BOA niet zelf ter plaatse aanspreken op zijn gedrag en een rel veroorzaken maar rustig zeggen dat je een klacht in gaat dienen bij zijn/haar leidinggevenden.
Welke soorten Buitengewoon OpsporingsAmbtenaren er zijn kun je vinden in de domeinlijst opquote:Agenten zijn nooit BOA. Waarschijnlijk bedoel je parkeercontroleurs, dat zijn wel BOA's.
Die doen geen vriendendiensten meerquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:00 schreef penny-wise het volgende:
BOA`s. Wat een irritant, laaggeschoold, door de overheid gesubsidieerde josties zijn dat.
Verhaal;
Bel gaat.
Vrouw doet open, ik zit boven achter de pc(geen FOK!)
Hoor allemaal gepraat dus ik ga ff kijken.
Kom ik beneden, staan er 2 BOA`s voor de deur.
"Is die auto op de oprit van u?"
Ja hoezo?
"U mag hem daar niet neerzetten want dat is de openbare weg"
Pardon? Dat is mijn oprit hoor en ik kan er 2 auto`s achter elkaar neerzetten.
"Nee meneertje, u haalt hem weg anders geef ik u een boete.Mensen hebben geklaagd dat uw auto hier staat"
Kijk eens goed naar de bestrating van de oprit. Die loopt tot aan de straat dus die oprit hoort bij mijn grond.
"Meneer, het kan goedschiks of kwaadschiks"
Whut?
"Ik kan het voor de rechter brengen"![]()
Dus ik zeg op een gegeven moment tegen die BOA;
Weet jij wel 100% zeker dat die oprit niet bij mijn huis hoort? Hebben jullie dat überhaupt onderzocht voor jullie hier kwamen bléren?
"Uh nee"
Nou, ga dan eerst maar je huiswerk doen en nou optiefen van mijn grond.
Ik bellen naar Kadaster, en uiteraard, gewoon mijn grond.![]()
Ook ff de baas van die BOA`s gebeld, bleek dat die 2 op eigen houtje zijn gekomen en vriendjes zijn met de overbuurman die moeite heeft met parkeren van zijn auto als ik er 2 op mijn oprit heb staan.![]()
Dachten die mislukte subsidieagenten wel ff te regelen
Die snap ik niet! Waarom kan jouw overbuurman niet parkeren als jij op priveterrein staat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:00 schreef penny-wise het volgende:
Ook ff de baas van die BOA`s gebeld, bleek dat die 2 op eigen houtje zijn gekomen en vriendjes zijn met de overbuurman die moeite heeft met parkeren van zijn auto als ik er 2 op mijn oprit heb staan.![]()
Verschrikkelijk filmpje idd. Wat een landquote:
Godverdomme en dan ook nog een scheurende politiewagen op 6:10quote:
Wat ik zeg, hij kan gewoon niet rijden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die snap ik niet! Waarom kan jouw overbuurman niet parkeren als jij op priveterrein staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |