Dat is mooi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zoweer terug van de dokter.
Het is toch een virusje in de bovenste luchtwegen (geweest), die dan ook meteen de evenwichtsorganen meepakken, dat verklaart het duizelige en draaierige, iig dat leidde hij af uit de symptomen die ik opnoemde, hij heeft verder niks "getest" of iets dergelijks. Maar goed, hij is de dokter dus hij zal het wel weten. Hij zei dat als het echt 4 weken duurt ofzo dat we dan verder moeten kijken en dat het dan pas nut heeft om echt bloed te prikken. Daar kunnen ze nu toch niks in vinden. Wel even geprikt door de assistente voor hb, en die was 8.2 dus daar was niks mis mee
Wel ideaal dat de apotheek er naast zitBen overgegaan op een andere pil en heb hem nu meteen meegekregen
Gewoon van het weekend nog rustig aan doen en dan hoop ik volgende week weer de oude te zijn
Hè bah, is het weer zo verquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
O nee, ik hoef geen bloed te laten prikken. Ik moet direct naar het ziekenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat de rest niet verkeerd is? Ik moest gelijk aan rosbief denken, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef IrishBastard het volgende:
Gisteren was ik trouwens redelijk verbaasd over de zweedse naam van deze mooie vleesthermometer bij de Marskramer:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef IrishBastard het volgende:
Sterkte IB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarden waren vandaag al iets beter dan gisteren, maar ik moet wel blijven tot ze weer een beetje in orde zijn. Bedankt voor de sterktes!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Kamer alleen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef IrishBastard het volgende:
Balen zegWel een beetje een gezellige zaal?
Neequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kende jullie het nog niet dan?
is op tv lieffie ned 3quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mag ik een linkje? Ik mis alles!
En terecht. Nadenken, dom wicht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zei net ook al, wordt straks allemaal op hen verhaalt
Daar heeft de overheid wel een potje voor hoor!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zei net ook al, wordt straks allemaal op hen verhaalt
I knowquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar heeft de overheid wel een potje voor hoor!
Maar vind eigenlijk wel dat ze het moeten doenquote:
Klopt is overbelastquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die live stream werkt op de site niet.
Daar kan ik goed in komenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze laten nu geen actuele beelden meer zien. De meeste journalisten zijn de huizen ingevlucht
ja kloptquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mis alles! Waar? Ik las dat de patatkraam nog frietjes aan het verkopen was!
Snel, nodig mensen uit op FB voor een feestje in Nijmegen. Nu.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef IrishBastard het volgende:
Maar als er nu vanuit heel Nederland ME op de been gebracht wordt om naar Haren te gaan, wat dan als er nu ergens anders stront aan de knikker is?
Dan worden het leger en/of reservisten ingezet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef IrishBastard het volgende:
Maar als er nu vanuit heel Nederland ME op de been gebracht wordt om naar Haren te gaan, wat dan als er nu ergens anders stront aan de knikker is?
Als de hele media het überhaupt niet zo opgeblazen hadden van tevoren was er zeer waarschijnlijk niks gebeurd.. De macht van de media kan enorm zijn, dat zie je nu maar weer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Timur van 3fm heeft zijn excuses aangeboden om op te roepen om naar haren te gaan. Ik zei toen straks al tegen ib dat het ook de schuld van de media is, die het allemaal een beetje jolig brachten.
Netjes dat hij zijn excuses maakt.
helemaal mee eens, 90% had hier anders niks van af gewetenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als de hele media het überhaupt niet zo opgeblazen hadden van tevoren was er zeer waarschijnlijk niks gebeurd.. De macht van de media kan enorm zijn, dat zie je nu maar weer.
dit idd! jammer dat de media zelf niet weet hoe groot die macht is, of het niet wil weten / erkennen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als de hele media het überhaupt niet zo opgeblazen hadden van tevoren was er zeer waarschijnlijk niks gebeurd.. De macht van de media kan enorm zijn, dat zie je nu maar weer.
Scheelt weer een paar dagen kokenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoop morgen weer naar huis te mogen. Maar dat zal wel weer maandag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |