Dus ook niet vragen naar...quote:Wat is niet toegestaan
- Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
- Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
- Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
- Software(licenties) uitgezonderd spellen.
- Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
- Het aanbieden van dieren
- Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
- Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
- Het aanbieden van, of vragen naar alcohol, medicijnen en drugs.
- Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
Sorry, je zal wel gelijk hebben... Ik heb er vrede mee als hij word gesloten, maar liever niet!quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:45 schreef donroyco het volgende:
Uit de policy: [V&A Policy] Met een vernieuwde policy
[..]
Dus ook niet vragen naar...
Je zou het beter hier kunnen proberen:
Flora & Fauna
Je doet ook niks verkeerd, maar het mag niet in V&A, voor tips kun je beter in Flora & Fauna terecht (Flora & Fauna), daar zitten veel hondenliefhebbers.quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:50 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Sorry, je zal wel gelijk hebben... Ik heb er vrede mee als hij word gesloten, maar liever niet!
PM/DM staat aan![]()
Aan de mod: Verander meteen de policy als deze word gesloten... Heb namelijk niks verkeerd gedaan
Waar baseer jij die conclusie op?quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:45 schreef donroyco het volgende:
Uit de policy: [V&A Policy] Met een vernieuwde policy
[..]
Dus ook niet vragen naar...
Dominant en waaks zijn twee verschillende dingen. Mijn hond is heel waaks maar alles behalve dominantquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:51 schreef TC_Artemis het volgende:
In een stille omgeving aou ik juist graag een dominante hond willen :p
Waaks mag zeker, dominant zeker niet! ivm buurhonden die ik liever niet in een hoek gedreven zie! (buurvrouw d`r hond is aangevallen door een hond die hier even kwam kijken voor mij, dat wil ik niet nog een keer)quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dominant en waaks zijn twee verschillende dingen. Mijn hond is heel waaks maar alles behalve dominant
Voor mij niet echt, maar mijn vriendin ziet liever een kortharige hond ivm schoonmaken... nu weet ik toevallig dat je veel troep krijgt van een kortharige en dat er langharige zijn die hun haar niet verliezen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:53 schreef senesta het volgende:
Klinkt als een prachtig plekje voor een hond
Is er nog een voorkeur voor een bepaald ras hond, een grote of een kleine hond, etc.
Je bent mijn Held!! (maar dat wist je alquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Marv, ik ga je richting F&F schoppen
Ik snap dat ze goed werk doen... Maar hier in het asiel haal je al een pup voor 170 euro (de rest 140 geloof ik)... Wil best betalen voor een hond, geen probleem!! Maar de bedragen die ze hanteren voor een hond op die sitequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:52 schreef Ynske het volgende:
Waar in het land zit je? Ik heb veel contact met de eigenaresse van www.animalsfaith.nl
daar zitten hinden in de opvang die nog een fijn huis zoeken. Zie ook t kopje adoptie
Dit klopt inderdaad!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dominant en waaks zijn twee verschillende dingen. Mijn hond is heel waaks maar alles behalve dominant
Heb je al op ikzoekbaas.nl gekeken?quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef Marvelous het volgende:
As. woensdag een afspraak staan in het asiel... hopelijk hebben ze wat leuks!
Gezien, maar ik kan er niet zo veel mee! Van mij mag hij oud en lelijk zijn... Gevoel kan niet zo veel met plaatjes! Ga liever naar het asiel dat ze daar iets voor me zoeken, Heb vertrouwen in het personeel van het asiel!quote:Op zondag 23 september 2012 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je al op ikzoekbaas.nl gekeken?
Waarom laat ze alle honden castreren?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:52 schreef Ynske het volgende:
Waar in het land zit je? Ik heb veel contact met de eigenaresse van www.animalsfaith.nl
daar zitten hinden in de opvang die nog een fijn huis zoeken. Zie ook t kopje adoptie
Vind het ook een beetje een vreemde website... vooral als ik de prijzen zie. Bij de meeste asiels liggen deze toch veel lager? Alsof alle honden gecastereerd zouden moeten worden. Bij katten vind ik het een ander verhaal vooral als het natuurlijk buitenkatten zijn. Anders heb je een gigantisch overschot... De enige reden waarbij ik een hond zou laten castereren is een medische... gedrags problemen moet je toch ook echt wat meer aan doen als castratie.quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewoon kijken in het asiel kan al helpen. Aanbod genoeg en soms heb je gewoon een klik. Naar welk asiel ga je?
Dominantie is onhandig in jouw situatie, maar ik denk dat er ook heel veel val of staat met training. Ook een onderdanige hond kan vervelend reageren op andere honden. Realiseer je dat je er ook tijd in moet investeren om hem te leren wat je van hem/haar verwacht
[..]
Waarom laat ze alle honden castreren?
Doet nogal wat met het karakter en de sociale omgang![]()
Snap dat ze niet wil dat er mee gefokt wordt, maar er zijn veel goede hondeneigenaren die geen gecastreerde hond willen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |