abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117054199
Misschien vreemd, maar sinds kort woon ik in een boerderij woning in een stille omgeving.. En mijn vriendin en ik willen op zoek gaan naar een hond die hier alle ruimte heeft om door het land te rennen en ons gezelschap te houden in huis!

Persoonlijk wil ik dan niet voor een puppy gaan (mijn vriendin natuurlijk wel). Geef mij maar een hond die lekker zijn ouwe dag wil slijten in alle vrijheid!

In onze buurt lopen nog een paar honden van buren vrij rond, dus we willen echt geen dominante hond! Nu zet ik dit topic hier puur omdat ik anders naar een asiel ga, en daar een hond halen.. Maar misschien weten jullie wel iemand die ik help zodat die hond niet eens in een asiel komt!

Ook zijn tips altijd welkom, heb bij mijn ouders meerdere honden gehad.. Heb echt geen voorkeur van ras.
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_117054201
http://www.adopteereenhond.com/baasjegezocht.php

kijk hier eens, dit zijn honden die echt een 2e kans verdienen, plus kun je veel informatie over de hond vinden en eventueel langsgaan om kennis te maken met de hond.
<hr>
  vrijdag 21 september 2012 @ 04:45:42 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_117054202
Uit de policy: [V&A Policy] Met een vernieuwde policy

quote:
Wat is niet toegestaan
- Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
- Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
- Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
- Software(licenties) uitgezonderd spellen.
- Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
- Het aanbieden van dieren
- Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
- Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
- Het aanbieden van, of vragen naar alcohol, medicijnen en drugs.
- Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
Dus ook niet vragen naar...

Je zou het beter hier kunnen proberen:

Flora & Fauna
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_117054211
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 04:45 schreef donroyco het volgende:

[..]

Je zou het beter hier kunnen proberen:

Flora & Fauna
Sorry, je zal wel gelijk hebben... Ik heb er vrede mee als hij word gesloten, maar liever niet!

PM/DM staat aan ;)

Aan de mod: Verander meteen de policy als deze word gesloten... Heb namelijk niks verkeerd gedaan
  vrijdag 21 september 2012 @ 05:01:19 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_117054228
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 04:50 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Sorry, je zal wel gelijk hebben... Ik heb er vrede mee als hij word gesloten, maar liever niet!

PM/DM staat aan ;)

Aan de mod: Verander meteen de policy als deze word gesloten... Heb namelijk niks verkeerd gedaan
Je doet ook niks verkeerd, maar het mag niet in V&A, voor tips kun je beter in Flora & Fauna terecht (Flora & Fauna), daar zitten veel hondenliefhebbers.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_117054653
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 04:45 schreef donroyco het volgende:

[..]

Waar baseer jij die conclusie op?
  Moderator vrijdag 21 september 2012 @ 09:48:28 #7
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_117055001
Niet voor V&A. Ik ben aan het kijken voor een ander plekje voor dit topic. Even geduld aub. Ik zet hem tijdelijk dicht totdat er een ander plekje is
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_117055019
Marv, ik ga je richting F&F schoppen ;)
  Moderator vrijdag 21 september 2012 @ 09:53:32 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_117055137
Klinkt als een prachtig plekje voor een hond :)

Is er nog een voorkeur voor een bepaald ras hond, een grote of een kleine hond, etc.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_117056280
Zou toch mooi zijn als zo'n oudje lekker zijn ouwe dag kan slijten bij jullie <3
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117056604
In een stille omgeving aou ik juist graag een dominante hond willen :p
pi_117057380
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:51 schreef TC_Artemis het volgende:
In een stille omgeving aou ik juist graag een dominante hond willen :p
Dominant en waaks zijn twee verschillende dingen. Mijn hond is heel waaks maar alles behalve dominant :)
pi_117058674
Klinkt als 'n ideaal logeerplekje voor onze Puck, helaas zijn we d'r nog lang niet moe en willen we haar gewoon hier houden :D

Leuk initiatief, hopelijk kun je anderen uit de brand helpen met zoveel vrijheid voor de hond :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_117058796
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dominant en waaks zijn twee verschillende dingen. Mijn hond is heel waaks maar alles behalve dominant :)
Waaks mag zeker, dominant zeker niet! ivm buurhonden die ik liever niet in een hoek gedreven zie! (buurvrouw d`r hond is aangevallen door een hond die hier even kwam kijken voor mij, dat wil ik niet nog een keer)

quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:53 schreef senesta het volgende:
Klinkt als een prachtig plekje voor een hond :)

Is er nog een voorkeur voor een bepaald ras hond, een grote of een kleine hond, etc.
Voor mij niet echt, maar mijn vriendin ziet liever een kortharige hond ivm schoonmaken... nu weet ik toevallig dat je veel troep krijgt van een kortharige en dat er langharige zijn die hun haar niet verliezen!

Een middel hondje zou geweldig zijn, maar ach... we hebben de ruimte (formaat pony is misschien wel te... daar lopen er al 2 van voor de deur, echte pony`s dan)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Marv, ik ga je richting F&F schoppen ;)
Je bent mijn Held!! (maar dat wist je al O-) )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 september 2012 @ 13:52:43 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_117062968
Waar in het land zit je? Ik heb veel contact met de eigenaresse van www.animalsfaith.nl
daar zitten hinden in de opvang die nog een fijn huis zoeken. Zie ook t kopje adoptie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_117063716
Ik woon nabij Delft/Den Haag
pi_117063922
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:52 schreef Ynske het volgende:
Waar in het land zit je? Ik heb veel contact met de eigenaresse van www.animalsfaith.nl
daar zitten hinden in de opvang die nog een fijn huis zoeken. Zie ook t kopje adoptie
Ik snap dat ze goed werk doen... Maar hier in het asiel haal je al een pup voor 170 euro (de rest 140 geloof ik)... Wil best betalen voor een hond, geen probleem!! Maar de bedragen die ze hanteren voor een hond op die site :')

* Marvelous gaat nu ook maar even langs het asiel in de buurt
pi_117089378
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dit klopt inderdaad!
Grappig! Mijne is totaaal niet waaks en wél redelijk dominant.
pi_117160343
As. woensdag een afspraak staan in het asiel... hopelijk hebben ze wat leuks!
pi_117173492
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef Marvelous het volgende:
As. woensdag een afspraak staan in het asiel... hopelijk hebben ze wat leuks!
Heb je al op ikzoekbaas.nl gekeken?
pi_117186015
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb je al op ikzoekbaas.nl gekeken?
Gezien, maar ik kan er niet zo veel mee! Van mij mag hij oud en lelijk zijn... Gevoel kan niet zo veel met plaatjes! Ga liever naar het asiel dat ze daar iets voor me zoeken, Heb vertrouwen in het personeel van het asiel!

Maar bedankt voor de link!
pi_117215319
Gewoon kijken in het asiel kan al helpen. Aanbod genoeg en soms heb je gewoon een klik. Naar welk asiel ga je?

Dominantie is onhandig in jouw situatie, maar ik denk dat er ook heel veel val of staat met training. Ook een onderdanige hond kan vervelend reageren op andere honden. Realiseer je dat je er ook tijd in moet investeren om hem te leren wat je van hem/haar verwacht

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:52 schreef Ynske het volgende:
Waarom laat ze alle honden castreren?
Doet nogal wat met het karakter en de sociale omgang :N
Snap dat ze niet wil dat er mee gefokt wordt, maar er zijn veel goede hondeneigenaren die geen gecastreerde hond willen...
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_117216671
quote:
3s.gif Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewoon kijken in het asiel kan al helpen. Aanbod genoeg en soms heb je gewoon een klik. Naar welk asiel ga je?

Dominantie is onhandig in jouw situatie, maar ik denk dat er ook heel veel val of staat met training. Ook een onderdanige hond kan vervelend reageren op andere honden. Realiseer je dat je er ook tijd in moet investeren om hem te leren wat je van hem/haar verwacht

[..]

Waarom laat ze alle honden castreren?
Doet nogal wat met het karakter en de sociale omgang :N
Snap dat ze niet wil dat er mee gefokt wordt, maar er zijn veel goede hondeneigenaren die geen gecastreerde hond willen...
Vind het ook een beetje een vreemde website... vooral als ik de prijzen zie. Bij de meeste asiels liggen deze toch veel lager? Alsof alle honden gecastereerd zouden moeten worden. Bij katten vind ik het een ander verhaal vooral als het natuurlijk buitenkatten zijn. Anders heb je een gigantisch overschot... De enige reden waarbij ik een hond zou laten castereren is een medische... gedrags problemen moet je toch ook echt wat meer aan doen als castratie.
pi_117261793
pi_117265570
Het is toch wel handig om je toekomstige hond niet echt vrij te laten lopen, maar wel te beperken tot je erf(en de buurthonden van het erf te houden). Er kan namelijk wel meer gebeuren met een hond dan een knokpartijtje.

Hier gebruiken ze meestal draden schrikdraad net boven de grond langs de randen van het erf, dan kan de auto/fiets er wel gewoon overheen rijden, maar de hond kan er niet langs.
Ook kan je gebruik maken van een systeem met een ontvanger bij de hond, dat als hij de erfgrens over wil hij eerst een waarschuwing krijgt en evt een tik als hij toch doorgaat, maar dat reageerd natuurlijk niet op de buurthonden die die ontvanger niet dragen.

Klinkt heel zielig, schrikdraad, maar binnen no time kennen ze de erfgrenzen en het is een hele makkelijke manier om een echt groot terrein af te zetten, 1 van de weinige echt werkende manieren die ook nog te betalen is en zonder een gedegen hek neer te hoeven zetten.
Naast de in/uitgang van het erf maak je een poortje waardoor je de hond met je mee van het terrein af kan nemen en hoepla, je hebt een veilig terrein, waar je hond niet vanaf gaat en onder een auto kan komen of iets in die geest, je hebt geen ongenode honden meer op jouw terrein, geen eventuele schermutselingen tussen jouw hond en buurhonden, ideaal ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')