Hoeft nog niet eens.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Rutger moet gewoon een keer eens goed in elkaar gemept worden.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
Nu ben ik niet zoals veel FOK!kers op voorhand tegen alles wat Powned en Geenstijl doen, maar nu maken ze het toch wel erg bont. Ze weten zonder afspraak tot in het kantoor van de voorzitter van het EP te komen wat dan wel weer knap is. Dat zie ik die dikke van FOK!tv ze niet nadoen. aarna zou je verwachten dat ze met een paar goede vragen komen, maar dan krijg je "You want a Jihad in Europe"Daarna worden ze natuurlijk terecht het kantoor uitgezet. Als je geen normale vragen kan stellen heeft men wel wat beters te doen. En dan ook nog moeilijk gaan doen
En het ergste is, dit alles wordt betaald van onze belastingcenten!!!
filmpje
Hij bedoelt waarschijnlijk Stefan / SunChaser... maar niet echt aardig om Stefan dik te noemenquote:
Lolwut?quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:23 schreef PoliSplash het volgende:
Beter hadden ze Tom Staal erheen gestuurd, die kan tenminste nog een beetje inhoudelijk interviewen.
nou ja, eerlijk is eerlijk, dat deed ie natuurlijk omdat shultz hem dwong duits tegen hem te praten, koekje van eigen deeg. rutger is niet dom, wel smakeloos en niet geinteresseerd in journalistiek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:20 schreef NotYou het volgende:
Eeuwig zonde inderdaad. Tot het daadwerkelijke interview heb ik me rot gelachen om het filmpje maar dat Rutger zo'n geweldige kans om Schulz die zich te meer gezien zijn positie, toch wel heel raar uitlaat daarop aan te pakken verprutst met steenkolenengels waarvoor de gemiddelde vmbo'er zich nog zou schamen.. tja.
Welke onderwijsinstelling pakt dit op door haar vmbo-leerlingen met lesboek Engels in de hand Rutger eens een koekje van eigen deeg te laten geven?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |