Tuinbroeken en overalls nog wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
leuk om wat mee te blowen/zuipen/gamen of zo. maar niet om het licht uit hun ogen te neuken, geef mij daarvoor maar een mooie vrouwelijke sexy vrouw die dito kleding draagt ipv tuinbroeken en overalls.
als ik iemand wil zien die meer zoals ik denkt bel ik mijn vrienden wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tuinbroeken en overalls nog wel.
Je hebt ook vrouwen die denken als een vent, maar waar je nogsteeds het licht uit hun ogen wil neuken hoor.
Ja maar tuinbroeken zijn zo tof.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
leuk om wat mee te blowen/zuipen/gamen of zo. maar niet om het licht uit hun ogen te neuken, geef mij daarvoor maar een mooie vrouwelijke sexy vrouw die dito kleding draagt ipv tuinbroeken en overalls.
Hoiquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tuinbroeken en overalls nog wel.
Je hebt ook vrouwen die denken als een vent, maar waar je nogsteeds het licht uit hun ogen wil neuken hoor.
Als je lichten uit zijn zou ik je nog wel doen.quote:
Ik maak meisjes-vrouwen altijd aan het huilen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik iemand wil die meer zoals ik denkt bel ik mijn vrienden wel.
neemt niet weg dat wanneer je mij zou ontmoeten je ook meteen verblind raakt door mijn verschijning. in principe hetzelfde maar dan net iets anders.quote:
Gaat niet gebeuren lieverdquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je lichten uit zijn zou ik je nog wel doen.
[..]
Ik maak meisjes-vrouwen altijd aan het huilen.Dus dat is niet zo handig voor mij.
Kunnen we bij Joysa pizza bestellen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil graag extra ham op mn pizza.
Vanwaar je zekerheid?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
neemt niet weg dat wanneer je mij zou ontmoeten je ook meteen verblind raakt door verschijning. in principe hetzelfde maar dan net iets anders.
ik niet, maar ik hoef al die suffe tv-programma's niet te zien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
Ik maak meisjes-vrouwen altijd aan het huilen.Dus dat is niet zo handig voor mij.
Heul niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar tuinbroeken zijn zo tof.
Heloef, you dissapoint mequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet.
Er kwam ooit een meisje op de middelbare school in een tuinbroek naar school, dus de hele dag maak ik grappen over dat ding. Een normale reactie zou zijn: schelden maar zij gaf me een klap op mijn kont.
En, wat deed je ermee? Je weet toch, meisjes plagen...en zoquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet.
Er kwam ooit een meisje op de middelbare school in een tuinbroek naar school, dus de hele dag maak ik grappen over dat ding. Een normale reactie zou zijn: schelden maar zij gaf me een klap op mijn kont.
http://www.gillette.nl.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef Cue_ het volgende:
Waarom ben ik niet goed met haarwil gewoon iets leuks zonder haren in mn gezicht
JAAA had dat eerder gezegd, ik ga niet nog een keer naar de winkelquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil graag extra ham op mn pizza.
Geloof er weinig van.. iedereen is ergens onzeker!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ik zo ben. ben nog nooit van mijn leven onzeker geweest.
ik kan oprecht niks bedenken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Geloof er weinig van.. iedereen is ergens onzeker!
quote:
Ze was een vreemd oversekst kind van 12, ik heb ook eigenwaarde ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En, wat deed je ermee? Je weet toch, meisjes plagen...en zo
Mensen die geen ham in huis hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAAA had dat eerder gezegd, ik ga niet nog een keer naar de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |