wanneer ga je achter mij aan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:58 schreef Evie het volgende:
[..]Dat is geen optie.. dan word ik opgepakt..
Bovendien moet ik winggirl zijn, aangezien ik vast de enige vrouw ben die niet achter de mannen aan gaat
Ah nee, kleding kopen heb ik de schurft aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Kleding kopen![]()
Oeh wat zal ik vanavond eens dragen?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef STING het volgende:
Zo, weer mooi geweest deze week. Weekend
Ik ga voorlopig achter niemand aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer ga je achter mij aan?![]()
ja, en koud ook trouwens. heb het alweer de hele week koud.
Ook aan lingerie shoppen met Evie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah nee, kleding kopen heb ik de schurft aan
Shoppenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:00 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Ik ga voorlopig achter niemand aan
[..]
Ook aan lingerie shoppen met Evie?
Waarom ga je achter niemand aan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:00 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Ik ga voorlopig achter niemand aan
[..]
Ook aan lingerie shoppen met Evie?
Weet niet.. Op het moment ben ik veel te druk voor een man in mn leven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom ga je achter niemand aan?
Heb je genoeg van ons mannen?
Good for youquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet niet.. Op het moment ben ik veel te druk voor een man in mn leven.
Ben eigenlijk best gelukkig met op mezelf zijn en vrijgezel zijn![]()
Mis het niet heel erg atm, weet ook niet waarom![]()
Aan mij ga je toch niet veel hebben, ik vind alles wel prima (zolang we maar snel weer naar huis kunnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh wie zegt dat het voor jou was?
Toch niet tijdens het lingerie shoppen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan mij ga je toch niet veel hebben, ik vind alles wel prima (zolang we maar snel weer naar huis kunnen)
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan mij ga je toch niet veel hebben, ik vind alles wel prima (zolang we maar snel weer naar huis kunnen)
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee
Alleen wat sportkleding omdat ik dat nodig had
Deze man weet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Van je slonzige joggingsbroek en oude trui moet je het niet hebben hoor.
Goed gekleed = zelfvertrouwd = beter in je vel = positiever = veel aantrekkelijker.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Goed gekleed = zelfvertrouwd = beter in je vel = positiever = veel aantrekkelijker.
Dat verdient iedere vrouw iddquote:
Ik ben wel eens een paar keer met een zus van me wezen shoppen. Dat gaat dan echt op deze manier:quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch niet tijdens het lingerie shoppen?
Niet om uit te pakken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:08 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Dat verdient iedere vrouw idd![]()
om naar te kijken dan..
Ja, daar heb je gelijk in. Misschien in Januari ga ik weer kleding zoeken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Moet je ook met een leuke vrouw doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een paar keer met een zus van me wezen shoppen. Dat gaat dan echt op deze manier:
Eerst een winkel binnen lopen, 50 dingen passen en uiteindelijk niks kopen. Herhaal laatstgenoemde stappen 30 keer -_-
Voor de rest ben ik nog nooit lingerie wezen shoppen, dus weet niet of dat leuk is of niet, maar shoppen in het algemeen ben ik niet zo'n fan van
Hm tot nu toe is mijn knopje om dat te willen niet erg aanquote:
We hebben het nu ook niet over je zus he, dat is toch anders.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een paar keer met een zus van me wezen shoppen. Dat gaat dan echt op deze manier:
Eerst een winkel binnen lopen, 50 dingen passen en uiteindelijk niks kopen. Herhaal laatstgenoemde stappen 30 keer -_-
Voor de rest ben ik nog nooit lingerie wezen shoppen, dus weet niet of dat leuk is of niet, maar shoppen in het algemeen ben ik niet zo'n fan van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |