Oiquote:Op donderdag 20 september 2012 22:49 schreef espri het volgende:
Nee zeker niet, ik was ook blij dat ik de periode niet meer had maar speelden meer dingen, te intiem voorzomaar hier en moest spoedoperatie die ook uit de hand liep. Kort... Na bijna twee jaar nog steeds vreselijk litteken en pijn waar ik voor bij de pijnpoli loop
hehe, dat laatste!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef Inlognaam het volgende:
Gaat lekker bij TNTpost.
Voorheen zou 96% van de post binnen een dag bezorgd zijn, maar de laatste 2 stukken brievenbuspost die ik deze week verstuurd heb vallen beide bij die 4% die niet binnen 1 dag bezorgd wordt.
Staatslot kopen, of is TNTpost niet meer wat het geweest is?
Pff pittig! Wordt je pauze wel doorbetaald?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo dat was 11u vandaag. Zonder pauze want alleen.
Zwart van het roet :p
Zwart van het roet, zonder pauze.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo dat was 11u vandaag. Zonder pauze want alleen.
Zwart van het roet :p
Ik zag vandaag al de pepernoten in de winkel liggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zwart van het roet, zonder pauze.
Is sinterklaas nu alweer druk bezig om de weg te verkennen.
Pepernoten kunnen niet laat genoeg in de winkel liggen. Kruidnoten daarentegen kunnen niet vroeg genoeg erin liggen. Die laatste zijn namelijk wel lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zag vandaag al de pepernoten in de winkel liggen.
Vandaag pas? Die liggen er al bijna een maandquote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zag vandaag al de pepernoten in de winkel liggen.
Nope, pallets vol met producten met rookschade. Dus ik mocht poetsenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zwart van het roet, zonder pauze.
Is sinterklaas nu alweer druk bezig om de weg te verkennen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Besteldvoor M. Twijfel nu of ik m ook zal bestellen voor mn broertje zijn verjaardag.
Eennnnnnn het pakketje van billie is binnen! Met ook allemaal lekkere testers en schriften
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:08 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pepernoten kunnen niet laat genoeg in de winkel liggen. Kruidnoten daarentegen kunnen niet vroeg genoeg erin liggen. Die laatste zijn namelijk wel lekker
Ja maar vandaag struikelde ik erover omdat ze in de weg stonden.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Vandaag pas? Die liggen er al bijna een maand
Bij jou gaat de wekker ook al vroeg? Slaap lekker.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef espri het volgende:
* espri gaat haar mandje opzoeken, morgen weer vroeg op![]()
Truste!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef espri het volgende:
* espri gaat haar mandje opzoeken, morgen weer vroeg op![]()
fixed it .quote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef Inlognaam het volgende:
Gaat lekker bij TNTpost. PostNL
Voorheen zou 96% van de post binnen een dag bezorgd zijn, maar de laatste 2 stukken brievenbuspost die ik deze week verstuurd heb vallen beide bij die 4% die niet binnen 1 dag bezorgd wordt.
Staatslot kopen, of is TNTpost PostNL niet meer wat het geweest is?
jij ook een slaaptrustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |