SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Van de vaste poster blijven er weinig over, als ook de helers de lul zijn. dan wordt het heel veel slowchat met GJE, Marcie en SB. Ik wens Dudeweiser, Dutch en Fuszy veel plezier
Als iedereen wegvalt, dan val ik ook weg. Dan is het geen zak aan om te blijven postenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Van de vaste poster blijven er weinig over, als ook de helers de lul zijn. dan wordt het heel veel slowchat met GJE, Marcie en SB. Ik wens Dudeweiser, Dutch en Fuszy veel plezier
Tyf op mongool.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef baasvandemaffia het volgende:
iemand del bosque kopen voor maar 50.000?
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes, zullen we samen een Xbox kopen?
Als ik een ban krijg is het een dealquote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes, zullen we samen een Xbox kopen?
EN NOU GA JE OPDONDEREN KLOOTZAK.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef baasvandemaffia het volgende:
Gastquote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef baasvandemaffia het volgende:
Dat heb je elk jaar, er zijn ook genoeg Bundesliga spelers die nu 75 zijn maar ze hadden silver 74 kunnen zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 22:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jammer dat bijv. Sinclair van City 75 is, en King die snelle spits van Man Utd (in FUT 12 Hull City) 65
En Richardson die LB van Fulham 75.
Om maar wat voorbeelden te noemen..
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik een ban krijg is het een deal
Hoezo iedereen gaat fut gewoon spelen op andere accountsquote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Omni maakte een nieuw account en die werd ook gebanned.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo iedereen gaat fut gewoon spelen op andere accounts
Ja maar hij gebruikte dan ook wel bijna identieke gegevens.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omni maakte een nieuw account en die werd ook gebanned.
Laten we het hopen dat het daar aanlag. Als het toch groter is dan verondersteld, plus de helers aangepakt worden, dan blijft er echt weinig meer over. Een massale console switch zou dan een oplossing kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja maar hij gebruikte dan ook wel bijna identieke gegevens.
Pwndquote:Op donderdag 20 september 2012 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omni maakte een nieuw account en die werd ook gebanned.
Laten we hopen dat ze gewoon NU stoppenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Na de release zullen ze wel stoppen met bannen
Laten we het hopen dan!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen de Amerikanen die een season ticket hebben morgen al FUT spelen?
Als dat zo is kopen ze 's nachts weer alles wat we erop zetten
Dan gooi ik mijn Silva gewoon voor 100k erop.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen de Amerikanen die een season ticket hebben morgen al FUT spelen?
Als dat zo is kopen ze 's nachts weer alles wat we erop zetten
Kijk maar eerst of je het 24 uur met je nieuwe account volhoudt, en daarna een week, tot fifa 13 gewoon gespeeld wordt.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
PwndIk heb een nieuw account en doet het gewoon.
kun je op fut???quote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
PwndIk heb een nieuw account en doet het gewoon.
Als degene die coins ontvangen hebben ook nog een ban krijgen, dan is alleen GJE nog over in dit topicquote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat het daar aanlag. Als het toch groter is dan verondersteld, plus de helers aangepakt worden, dan blijft er echt weinig meer over. Een massale console switch zou dan een oplossing kunnen zijn.
ja, naja heb met dat account nooit fut gespeeld. Maar fifa 12 fut lukt, en kan op de web app. alleen niet echt helemaal er in want dan zegt hij dat ik eerst fifa moet kopen etc omdat ik dus nooit fut er mee gespeeld had.quote:
Lukt welquote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk maar eerst of je het 24 uur met je nieuwe account volhoudt, en daarna een week, tot fifa 13 gewoon gespeeld wordt.
En ikquote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als degene die coins ontvangen hebben ook nog een ban krijgen, dan is alleen GJE nog over in dit topic.
Ik hoop dat het er puur aan lag dat hij bijna dezelfde gegevens invulde, anders is het écht jammer.
ja dat had ik dus ook idd maar daar kom ik dus nie verderquote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja, naja heb met dat account nooit fut gespeeld. Maar fifa 12 fut lukt, en kan op de web app. alleen niet echt helemaal er in want dan zegt hij dat ik eerst fifa moet kopen etc omdat ik dus nooit fut er mee gespeeld had.
Ik ben dan ook nog over. Thorb overigens ookquote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als degene die coins ontvangen hebben ook nog een ban krijgen, dan is alleen GJE nog over in dit topic.
Ik hoop dat het er puur aan lag dat hij bijna dezelfde gegevens invulde, anders is het écht jammer.
Je kan ook niet verder. Je kan alleen eerder op de web app als je met je account voor 12 sept ooit fut 12 gedaan heb. Zo niet kom je er niet op tot de 27equote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
ja dat had ik dus ook idd maar daar kom ik dus nie verder
Die vraag ga ik stellen richting ea. Als ik fifa 13 koop kan ik dan weer online spelen met een nieuw account?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja, naja heb met dat account nooit fut gespeeld. Maar fifa 12 fut lukt, en kan op de web app. alleen niet echt helemaal er in want dan zegt hij dat ik eerst fifa moet kopen etc omdat ik dus nooit fut er mee gespeeld had.
En ik blijf gewoon terugkomen... Onkruid vergaat niet hequote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog over. Thorb overigens ook
Denk het wel met een ander email adres.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die vraag ga ik stellen richting ea. Als ik fifa 13 speel, kan ik dan weer online spelen met een nieuw account?
Prima kerelquote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En ik blijf gewoon terugkomen... Onkruid vergaat niet he
Benieuwd wat ze zeggen. Zo als het nu is kan ik dat.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die vraag ga ik stellen richting ea. Als ik fifa 13 speel, kan ik dan weer online spelen met een nieuw account?
Of je hebt ziek veel geluk, of jij staat nog in de rijquote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Reemi het volgende:
Mijn mainaccount is nog steeds niet banned, gelukje of komt het nog?
Matige Eredivisie CDM's dit jaar, dit was mijn idee:quote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef Fuszy het volgende:
3-5-2 gaan spelen met een eredivisie/dutch silver?
Voorhoede: Casta - Emnes
-----------Duarte--------------
CB's De vrij, viergever en donk?
GK Zoet, mulder of cillisen.
Wie dan op LM, RM en de 2 cdm posities
We missen fer dit jaarquote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef Fuszy het volgende:
3-5-2 gaan spelen met een eredivisie/dutch silver?
Voorhoede: Casta - Emnes
-----------Duarte--------------
CB's De vrij, viergever en donk?
GK Zoet, mulder of cillisen.
Wie dan op LM, RM en de 2 cdm posities
dat heb ik met een ander account alleen had ik geen beveilingsvraag moest ik een maken op console ik had dat dus gedaan ga ik terug vraagt hij hetzefdequote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan ook niet verder. Je kan alleen eerder op de web app als je met je account voor 12 sept ooit fut 12 gedaan heb. Zo niet kom je er niet op tot de 27e
En hopen dat je geen ban ontvangt.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef UltimateTeam het volgende:
ga dit elfal maken denk ik
benzema--falcao
---------ozil--------
villa---------di maria
--------alonso--------
alba-pique--ramos--alves
-----------cassilias-----------
ik moet alleen nog benzema villa en alves hopelijk lukt dat straks nog met de verkoop van silva en iniesta
Heb je er mee getamperd?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Reemi het volgende:
Als ze slim waren gingen ze pas na de release bannen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Na de release zullen ze wel stoppen met bannen
nee dit is een witgewassen account wil het alleen voor zekerheid nog een keer witwassen andere 2 accounts wel gebandquote:Op donderdag 20 september 2012 23:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En hopen dat je geen ban ontvangt.
Ik heb precies hetzelfde, alleen mijn tamper account heeft een ban.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Reemi het volgende:
Ik zie hem net. Leuke stats, maar hoe groot is die kerel?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:04 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
We missen fer dit jaar![]()
Kijk voor CB ook eens naar Dingsdag.
Ook wel een leuk team, al had ik die cb's anders gedaan denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Matige Eredivisie CDM's dit jaar, dit was mijn idee:
[ afbeelding ]
Bij mij was het ook witgewassen, maar account is wel dood.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:05 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
nee dit is een witgewassen account wil het alleen voor zekerheid nog een keer witwassen andere 2 accounts wel geband
ow bij mij 1 ook maar deze doet t nog steeds dus denk wel dat t lukt anders jammerquote:Op donderdag 20 september 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij was het ook witgewassen, maar account is wel dood.
Heb je snel voor mekaar gekregen.quote:
Je kan altijd:quote:Op donderdag 20 september 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Matige Eredivisie CDM's dit jaar, dit was mijn idee:
[ afbeelding ]
alleenquote:
Picquote:Op donderdag 20 september 2012 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kreeg vanmorgen trouwens een mail van ea (op het e-mail aders dat aan mijn hoofdaccount is gekoppeld) dat mijn account ge-unbanned was
Ja die eerste 2 ga ik ook wel halen. Poulsen lijkt me niet fijn..48 pace vind ik wat te traag.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Je kan altijd:
Sno, Holla of Poulsen gebruiken?
De fuck?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kreeg vanmorgen trouwens een mail van ea (op het e-mail aders dat aan mijn hoofdaccount is gekoppeld) dat mijn account ge-unbanned was
dank jequote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ziet er best goed uit als begin team
Ik had er eentje voor 3k. En toen ging ik cheatenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:08 schreef Fuszy het volgende:
Donk kost gewoon 20k op de ps3![]()
Als ik dat geweten had, dan had ik ze vanmiddag ook gekocht voor 5k
Holla weer long shot trait?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja die eerste 2 ga ik ook wel halen. Poulsen lijkt me niet fijn..48 pace vind ik wat te traag.
Ik zie er hier iets van 6 voor 6-7k BINquote:Op donderdag 20 september 2012 23:08 schreef Fuszy het volgende:
Donk kost gewoon 20k op de ps3![]()
Als ik dat geweten had, dan had ik ze vanmiddag ook gekocht voor 5k
4-3-2-1quote:Op donderdag 20 september 2012 23:10 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop een middenvelder in 532.. blijkt dat gewoon keihard rood te zijn 433.
Welke formaties zijn wel oranje voor 433?
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef diedjuh het volgende:
Mag je ook je daily gifts niet overhevelen naar je main account?
logischquote:Op donderdag 20 september 2012 23:10 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop een middenvelder in 532.. blijkt dat gewoon keihard rood te zijn 433.
Welke formaties zijn wel oranje voor 433?
Misschien hadden ze me eerst geband omdat ze dachten dat ik geld had overgezet, heb ik echter niet gedaan. Dit is de mailquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Misschien hadden ze me eerst geband omdat ze dachten dat ik geld had overgezet, heb ik echter niet gedaan. Dit is de mail[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Misschien hadden ze me eerst geband omdat ze dachten dat ik geld had overgezet, heb ik echter niet gedaan. Dit is de mail[ afbeelding ]
wtfquote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
wtf.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:13 schreef Fuszy het volgende:
Zou het lonen om nu een pakje te kopen? Heb 8k
Nee laat je niet verleiden.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:13 schreef Fuszy het volgende:
Zou het lonen om nu een pakje te kopen? Heb 8k
Niemand die dit weet?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef diedjuh het volgende:
Mag je ook je daily gifts niet overhevelen naar je main account?
Wtf is daar logisch aan? Alles met 3 middenvelders zou logisch zijn..quote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
logisch4321 en verder niks geloof ik.
Waarom zou dat niet mogen. Als je geen 20 accounts hebtquote:
Mij aan pokemon en magic the gathering.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Pakjes kopen doet me altijd denken aan LOTR
nee want 532 heeft hele rare links voor de middenvelders. Komt door die twee spitsen.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf is daar logisch aan? Alles met 3 middenvelders zou logisch zijn..
Dacht dat iemand dat hier vanmiddag zei, OmniRocket dacht ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen. Als je geen 20 accounts hebt. Verkoop die spelers en sluis het door naar je main
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:17 schreef Fuszy het volgende:
Hoe goed is Kabir nu? Pace is omlaag gegaan zie ik, maar zijn skills en WF ook?
Emnes zou ik dan CF zetten.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Emnes of Kabir CF in 4231. De ander komt dan CAM te staan.
Er zitten volgens mij ook veel meer spelers inquote:Op donderdag 20 september 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
het valt me trouwens op dat er nu echt ziek veel non rares zijn, veel meer dan in fifa 12 lijkt het.
Ja, en de non rares zijn ook veel beter gemaakt.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
het valt me trouwens op dat er nu echt ziek veel non rares zijn, veel meer dan in fifa 12 lijkt het.
Zou dit überhaupt mogen?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die vraag ga ik stellen richting ea. Als ik fifa 13 koop kan ik dan weer online spelen met een nieuw account?
Ja, er zijn zelfs accounts gebanned van mensen die er echt helemaal niks mee te maken hadden.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:22 schreef pascal08 het volgende:
Zijn er nu ook accounts gebanned waarmee niet is getamperd? Ik snap nog steeds niet waarom mijn hoofdaccount is gebanned. ;'(
Zelfde verhaal hier.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:22 schreef pascal08 het volgende:
Zijn er nu ook accounts gebanned waarmee niet is getamperd? Ik snap nog steeds niet waarom mijn hoofdaccount is gebanned. ;'(
Hoe neem ik contact op met de support? Kan dat alleen via mail en telefoon of is er ook een live chat?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, er zijn zelfs accounts gebanned van mensen die er echt helemaal niks mee te maken hadden.
Die live chat had ik wel gevonden. Was niet beschikbaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe neem ik contact op met de support? Kan dat alleen via mail en telefoon of is er ook een live chat?
Doe geen moeite, heeft geen zinquote:Op donderdag 20 september 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe neem ik contact op met de support? Kan dat alleen via mail en telefoon of is er ook een live chat?
Dat hele IP gebeuren kan ik ontkrachten, want ik heb nog accounts waarmee ik wel kan inloggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier.
Mijn hoofdaccount is waarschijnlijk gebanned omdat ik een speler voor 75k te koop zetten en iemand m van hier kocht. Of omdat ze alle account hebben gebanned die ooit op het IP zijn ingelogd van account waar mee getampered is.
Ze zijn sowieso nog niet van mij af, of ze nu willen of niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doe geen moeite, heeft geen zin
Heeft geen zinquote:Op donderdag 20 september 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Succes met chatten met een pakistaan die een word bestand met standaard antwoorden voor zich heeft en dan zegt dat hij niks voor je kan doenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso nog niet van mij af, of ze nu willen of niet.
Leuk, maar hier heb ik niks aan. Ik vraag gewoon of er een live chat is, niet of het zin heeft.quote:
Ziekquote:Op donderdag 20 september 2012 23:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoe duur zou deze wel niet worden?
[ afbeelding ]
Kayal+Brown wordt echt een goed duo op cm
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 20 september 2012 23:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leuk, maar hier heb ik niks aan. Ik vraag gewoon of er een live chat is, niet of het zin heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij zijn ze een 'onderzoek' gestart, maar weet niet hoe serieus ik dat moet nemen. Wat betreft IPs heeft pascal wel gelijk volgens mij. Ik log ook wel eens in op de account van een vriend als hij op vakantie is ofzo en hij is niet gebanned.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:28 schreef wieisboos het volgende:
YES IK HEB EEN MAIL VAN EAIk had precies de zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik maak wel autobuyers voor iedereen, dan helpen we die markt alsnog naar de filistijnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:26 schreef KrAlex het volgende:
Als we nog 1x zouden kunnen tamperen voor een volle uur. Had ik het gedaan en alles voor 200 coins erop gezet. Hele markt laten crashen. Kut hoeren tyfus EA.
Ik hoor mensen vaak over autobuyers. Hoe werkt dat nou?? Kan je dan bijvoorbeeld instellen van koop elke speler van 85 rating die onder de 4k is?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik maak wel autobuyers voor iedereen, dan helpen we die markt alsnog naar de filistijnen.
Im in.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik maak wel autobuyers voor iedereen, dan helpen we die markt alsnog naar de filistijnen.
Jup.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoor mensen vaak over autobuyers. Hoe werkt dat nou?? Kan je dan bijvoorbeeld instellen van koop elke speler van 85 rating die onder de 4k is?
Diegene die ik in FUT12 had deed het op basis van player/item id's oid.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoor mensen vaak over autobuyers. Hoe werkt dat nou?? Kan je dan bijvoorbeeld instellen van koop elke speler van 85 rating die onder de 4k is?
Hoe maak je dat dan?quote:
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Diegene die ik in FUT12 had deed het op basis van player/item id's oid.
Start kapitaal hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Dat zou wel vet nice zijn btw... Maar dan zijn je coins toch vet snel op?
Programmeren en inloggen gaat via een proxy.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe maak je dat dan?Veel van scripten enzo weten?
Lol, heb hem net voor je weggekocht.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dus deze baas wordt sws duurder?
Geen populaire nationaliteit/league dus dat lijkt me nietquote:Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt toch duizenden coins dus YOLOquote:Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je bij die auto-buyers ook weer inloggegevens ed. invullen?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Diegene die ik in FUT12 had deed het op basis van player/item id's oid.
Doen als EA het hard speelt, moeten wij dat ook doen. Dan verneuken we het maar voor allemaal.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij die van FUT12 gehad?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Programmeren en inloggen gaat via een proxy.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lol, heb hem net voor je weggekocht
Vind ik wel sneu voor de eerlijke mensen zoals DS2.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:31 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Doen als EA het hard speelt, moeten wij dat ook doen. Dan verneuken we het maar voor allemaal.
Autobuyers kan je ook acties laten uitvoeren. Dus je zou kunnen instellen: buy Ibrahimovic < 25k and sell 40k bijvoorbeeld. Dan stuur ie automatisch gekochte spelers naar de tradepile. Als je dat met meerdere accounts doet ben je binnen no-time net zo rijk als met de tamperglitch.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Dat zou wel vet nice zijn btw... Maar dan zijn je coins toch vet snel op?
Waren vorig jaar toch best veel zilveren SPL teams?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geen populaire nationaliteit/league dus dat lijkt me niet
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vind ik wel sneu voor de eerlijke mensen zoals DS2.
Waarom heb je dit dan niet vanaf het begin gedaan en toch die tamper glitch gedaan?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Autobuyers kan je ook acties laten uitvoeren. Dus je zou kunnen instellen: buy Ibrahimovic < 25k and sell 40k bijvoorbeeld. Dan stuur ie automatisch gekochte spelers naar de tradepile. Als je dat met meerdere accounts doet ben je binnen no-time net zo rijk als met de tamperglitch.
Gewoon een silveraccountje aanmaken.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:31 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet je bij die auto-buyers ook weer inloggegevens ed. invullen?
Heb er wel eens naar gezocht, maar het invullen van gegevens ben ik niet van plan
En de kans op een ban door een autobuyer in verhouding met tamperen is?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Autobuyers kan je ook acties laten uitvoeren. Dus je zou kunnen instellen: buy Ibrahimovic < 25k and sell 40k bijvoorbeeld. Dan stuur ie automatisch gekochte spelers naar de tradepile. Als je dat met meerdere accounts doet ben je binnen no-time net zo rijk als met de tamperglitch.
Ja maar zelfs de beste NIF spelers uit die league kostten niet meer dan 2kquote:Op donderdag 20 september 2012 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waren vorig jaar toch best veel zilveren SPL teams?
Klinkt als een bot die ik vroeger met Lineage 2 gebruikte. L2Walkerquote:Op donderdag 20 september 2012 23:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Silveraccountje? Xbox live bedoel je?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon een silveraccountje aanmaken.
Hij staat er in 442 voor 2K BIN op.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb hem er opgezet voor 600 coins meer dus als je profit wil kun je hem altijd kopen
Kopen!!! die is niet van mij trouwensquote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij staat er in 442 voor 2K BIN op.
Een autobuyer doet dezelfde acties die jij als speler doet. Dus tenzij je elke seconde iets koopt valt het niet op.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En de kans op een ban door een autobuyer in verhouding met tamperen is?
Ik vind het sneu dat mensen als DS2 gehersenspoeld worden door EA en nu niks anders doen dan de hele dag bronzen pakjes openen. Het is nou niet echt iets om met volle trots te kunnen vertellen later. Allemaal dankzij EA.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vind ik wel sneu voor de eerlijke mensen zoals DS2.
Héél veel werk. Tamper glitch was easy.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom heb je dit dan niet vanaf het begin gedaan en toch die tamper glitch gedaan?
Vroeger veel gedaan met Tibiaquote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Klinkt als een bot die ik vroeger met Lineage 2 gebruikte. L2Walker![]()
![]()
Als je beetje goed kon instellen dan was je na een dag rijk, vol met drops en flink hoog level (:
Maar als je er 1 voor 12 had, dan kan het toch niet heel moeilijk zijn om die ook voor 13 te gebruiken?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Héél veel werk. Tamper glitch was easy.
Ow dat is best nice dan!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een autobuyer doet dezelfde acties die jij als speler doet. Dus tenzij je elke seconde iets koopt valt het niet op.
Als ik gewoon naar de 59e minuut kon gaan had ik dat wel gedaan. Dan had ik nu wel 50k ofzo gehad.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat mensen als DS2 gehersenspoeld worden door EA en nu niks anders doen dan de hele dag bronzen pakjes openen. Het is nou niet echt iets om met volle trots te kunnen vertellen later. Allemaal dankzij EA.
Ik vind het sneu dat mensen pascal08 gehersenspoeld worden door EA en nu niks anders doen dan een spelletje willen verneuken voor andere mensen omdat hij zelf een fout heeft gemaakt. Het is nou niet echt iets om met volle trots te kunnen vertellen later. Allemaal dankzij EA!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat mensen als DS2 gehersenspoeld worden door EA en nu niks anders doen dan de hele dag bronzen pakjes openen. Het is nou niet echt iets om met volle trots te kunnen vertellen later. Allemaal dankzij EA.
Werkt niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar als je er 1 voor 12 had, dan kan het toch niet heel moeilijk zijn om die ook voor 13 te gebruiken?
Nou ja, in principe zou degene die de buyer programmeert jou gegevens naar zichzelf kunnen sturen oid en op het moment dat jij veel coins hebt in je account gaan en ze allemaal jatten. Maar meestal worden die buyers gemaakt door gasten die voor een bepaald bedrag gewoon dat programma schrijven maar verder zelf helemaal geen FUT spelers zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:35 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ow dat is best nice dan!
Maar hoe werkt dat nou met de inloggegevens dan? Het is niet de bedoeling dat er iemand met mijn account er vandoor gaat...
Ik bedoel, ik lees hier dat veel mensen meerdere accounts hebben, maar ik heb geen idee hoe jullie dat doen?
Ja, die worden dus misschien ook geband. Zie Omni.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
Stel je allemaal niet zo aan joh, gewoon nieuw accountje kopen en gas op die lollie je weet toch
gr gr
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga niet 2x gold kopen voor FIFA.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
Stel je allemaal niet zo aan joh, gewoon nieuw accountje kopen en gas op die lollie je weet toch
gr gr
DS? Je weet vast wel het antwoord hier op.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef DutchSL het volgende:
Zijn die Nederlandse bronze CB's van Chelsea en ManCity nu zero weight? Kan ze neit vinden op de markt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga niet 2x gold kopen voor FIFA.En ik heb niet getamperd met m'n main account, dus wat je had m'n verhaal niet hoeven te verdraaien. Het gaat mij om het feit dat ze dingen totaal niet onder controle hebben en nu ook mensen duperen die niks gedaan hebben. Daarbij had ik al een flinke hekel aan EA, dus dit was de druppel die de emmer deed overlopen. Ik heb genoeg vrije tijd en vind het leuk om dingen te programmeren, dus dit is wel iets om naar uit te kijken.
Goedzo, pak die flikkers..quote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga niet 2x gold kopen voor FIFA.En ik heb niet getamperd met m'n main account, dus je had m'n verhaal niet hoeven te verdraaien. Het gaat mij om het feit dat ze dingen totaal niet onder controle hebben en nu ook mensen duperen die niks gedaan hebben. Daarbij had ik al een flinke hekel aan EA, dus dit was de druppel die de emmer deed overlopen. Ik heb genoeg vrije tijd en vind het leuk om dingen te programmeren, dus dit is wel iets om naar uit te kijken.
over_hedge, waar komt jou UI vandaan?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]Ik zeg doen!
Ik wil best voor je testen, kan zo nog accountje maken
skrillexquote:Op donderdag 20 september 2012 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
over_hedge, waar komt jou UI vandaan?
Als in, wie is dat? Skrillex?
Lijkt meer op een showworstelaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
over_hedge, waar komt jou UI vandaan?
Als in, wie is dat? Skrillex?
Als je EA echt wil lastigvallen zijn er wel wat leukere dingen die je kan hacken denk ik zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga niet 2x gold kopen voor FIFA.En ik heb niet getamperd met m'n main account, dus je had m'n verhaal niet hoeven te verdraaien. Het gaat mij om het feit dat ze dingen totaal niet onder controle hebben en nu ook mensen duperen die niks gedaan hebben. Daarbij had ik al een flinke hekel aan EA, dus dit was de druppel die de emmer deed overlopen. Ik heb genoeg vrije tijd en vind het leuk om dingen te programmeren, dus dit is wel iets om naar uit te kijken.
Ik heb ook gezocht steeds maar niks gevonden.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
DS? Je weet vast wel het antwoord hier op.
Zou wel een team met die twee willen maken namelijk..
Ja, die zijn 0 weight jaquote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
DS? Je weet vast wel het antwoord hier op.
Zou wel een team met die twee willen maken namelijk..
Ik vind het wel mooi dat EA van zich afbijt, maar mensen die er écht niks mee te maken hebben horen natuurlijk niet geband te wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben geen hacker, ik programmeer alleen. Is heel iets anders.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je EA echt wil lastigvallen zijn er wel wat leukere dingen die je kan hacken denk ik zo.
Gold?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:40 schreef Thorb het volgende:
Je Gold kan je toch terugkrijgen, zag zoiets voorbij komen.
Noobies snappen nietquote:Op donderdag 20 september 2012 23:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben geen hacker, ik programmeer alleen. Is heel iets anders.
Klopt je overstaande maanden kun je in codes terugkrijgenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:40 schreef Thorb het volgende:
Je Gold kan je toch terugkrijgen, zag zoiets voorbij komen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:28 schreef wieisboos het volgende:
YES IK HEB EEN MAIL VAN EADIe had ik ook..ook van DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
http://www.futwiz.com/player-data/9484 there you go!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ [img]http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/688886.jpg]afbeelding ]
Weet er toevallig iemand de ingame stats van deze speler?
Kan hem niet vinden op futwiz
Ah, dat wil ik toch niet. Ik ga geen nieuwe account beginnen. Ik ga zo de 100.000 gamerscore aantikken. Daar heb ik lang voor gegamed en ga ik niet zomaar aan de kant schuiven voor dit voetbalspelletje.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:41 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Klopt je overstaande maanden kun je in codes terugkrijgen
Thanks man!!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/player-data/9484 there you go!
Geen probleemquote:Op donderdag 20 september 2012 23:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thanks man!!
Blijkbaar ben ik een beetje scheel
Het gaat hier vaker niet over fut dan welquote:Op donderdag 20 september 2012 23:44 schreef pascal08 het volgende:
Maar ik ga weer, want dit gaat niet meer over FUT en ik val de mensen die het over FUT willen hebben hiermee alleen maar lastig. Tot later.
Ja, en daarnaast komt hij uit een kutcompoquote:Op donderdag 20 september 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Zo bijzonder is die Kayal toch helemaal niet? Daar is zijn schot veel te slecht voor. "zou minimaal 20k moeten kosten" lees ik hier
80 pace CM, voor de rest zijn zijn stats wel heel allround (op zijn shooting na)quote:Op donderdag 20 september 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Zo bijzonder is die Kayal toch helemaal niet? Daar is zijn schot veel te slecht voor. "zou minimaal 20k moeten kosten" lees ik hier
Ja, maar voor zo iemand in Schotland is 2/3K gewoon een vrij normale prijs, tenzij hij erg rare is. Kutnationaliteit en een matige competitie..tjaquote:Op donderdag 20 september 2012 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
80 pace CM, voor de rest zijn zijn stats wel heel allround (op zijn shooting na)
Tot EA komt met een toernooi voor alleen maar spelers uit de schotse leaguequote:Op donderdag 20 september 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar voor zo iemand in Schotland is 2/3K gewoon een vrij normale prijs, tenzij hij erg rare is. Kutnationaliteit en een matige competitie..tja
Nu er een Schotse 5* skiller is komen er wel meer teams van die competitie, vorig jaar kwam ik die teams ook wel eens tegen.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar voor zo iemand in Schotland is 2/3K gewoon een vrij normale prijs, tenzij hij erg rare is. Kutnationaliteit en een matige competitie..tja
Bedankt voor deze informatiequote:Op donderdag 20 september 2012 23:52 schreef GuRBuH het volgende:
Pape Pate Diouf heeft in de EL gescoord tegen zijn echte eigenaar. Hij speelt nu bij Molde maar word gehuurd van Kopenhagen
Geen probleemquote:Op donderdag 20 september 2012 23:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie
Vorig jaar waren Schotse silvers aardig populair, dit jaar zitten er ook weer een paar goede tussen.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Probeer je hem te verkopen?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren Schotse silvers aardig populair, dit jaar zitten er ook weer een paar goede tussen.
En Kayal heeft veel kracht, goede tackle, wss veel schotkracht, kan goed koppen, goed dribbelen, is een spelmaker en ook nog redelijk groot.
Wat verwacht je nog meer?
Goed schot maar dat is erg matig bij hemquote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren Schotse silvers aardig populair, dit jaar zitten er ook weer een paar goede tussen.
En Kayal heeft veel kracht, goede tackle, wss veel schotkracht, kan goed koppen, goed dribbelen, is een spelmaker en ook nog redelijk groot.
Wat verwacht je nog meer?
Want gelinked aan je GT of?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:10 schreef GuRBuH het volgende:
Morgen maar ff FIFA11 en 12 inleveren bij GameMania dan, aangezien ik er toch niks meer aan heb.
Op de Xbox staan er heel veel. Volgens jp zijn er wel meer dan 900 spelers die mogelijk 0 weight zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:11 schreef Vijf_voor het volgende:
is Mendes da silva ook 0 weight? er staat er geen één op.
De accounts die ik daarop had zijn gebanned. Kan wel een nieuwe PSN aanmaken maar daarmee ga ik die games toch niet meer spelen.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:11 schreef Vijf_voor het volgende:
is Mendes da silva ook 0 weight? er staat er geen één op.
ok raarquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik speel ook PS3 hoor, zie screenshot + nog drie en een halve pagina vol.
Wat zijn je zoektermen dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:21 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
ok raar
Na een refresh zie ik ze nog niet![]()
Verkeerde red bulls manquote:
Snap er niks van..hele jaar krijgt hij allemaal IF's als spits en nu is hij ineens LW?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
NY Red Bulls
Ik vind het wel verschrikkelijk kut dat Henry nu een LW is
Seks met je ex.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:30 schreef DutchSL het volgende:
Mijn ex-vriendin waar ik al vijf jaar geen contact mee heb, stuurt me plots een mailtje van hoe het met me gaat.
Wtf
Ohquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee bedankt, wil er niks meer mee te maken hebben![]()
Fifa spelen is veel belangrijker.
Ik moest laatst eten bezorgen bij een ex van een aantal jaar terugquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:30 schreef DutchSL het volgende:
Mijn ex-vriendin waar ik al vijf jaar geen contact mee heb, stuurt me plots een mailtje van hoe het met me gaat.
Wtf
Ik kwam de mijne eergister ineens tegen op de uni, 5 jaar niet gezien ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:30 schreef DutchSL het volgende:
Wtf
quote:Meest bespotte voetballer van Engeland kiest voor contract down under
Vrijdag, 21 september 2012 om 00:10
Emile Heskey heeft een nieuwe club gevonden. De 34-jarige aanvaller zat na zijn vertrek bij Aston Villa zonder werkgever en werd sindsdien aan tal van clubs gelinkt. De voormalig international van Engeland heeft een einde aan zijn zoektocht gemaakt door bij Newcastle Jets in Australië te tekenen.
De bitchquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik moest laatst eten bezorgen bij een ex van een aantal jaar terugwas nogal ongemakkelijk en ze gaf geen fooi
Volgende keer ff je Onix legen in haar eten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik moest laatst eten bezorgen bij een ex van een aantal jaar terugwas nogal ongemakkelijk en ze gaf geen fooi
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:38 schreef Dudeweiser het volgende:
mentor houd me voor de gek
Dit topic___!
En wanneer komt Heskey terug in FUT?
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
reageert is kerel, je doet vrij stoer op internet, ik ben gewoon een chille jongen, waarom spreken we dan niet af inplaats van biggie te doen op een forum? gaan we jtje roken samen
Hoe doe je dat dan? Heb je nog meer accounts?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo alleen nog even Lachman oppikken en dan raak ik het niet meer aan tot zaterdag.
Ik denk dat ik hetzelfde doe..quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
De accounts die ik daarop had zijn gebanned. Kan wel een nieuwe PSN aanmaken maar daarmee ga ik die games toch niet meer spelen.
Ik snap er ook niks van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Heb je nog meer accounts?
Ik had nog een account ja, zoals gezegd 2 vd 3 hadden een ban..dacht dat ik alleen maar 5 bronzes had, maar er zaten nog wat silvers in de club en daar heb ik vanavond even deze teams mee kunnen fundenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had nog een account ja..dacht dat ik alleen maar 5 bronzes had, maar er zaten nog wat silvers in de club en daar heb ik vanavond even deze teams mee kunnen funden
Zou je daar nog wat voor terug krijgen dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik hetzelfde doe..
Bronze team kostte ook maar 2.5k in totaal ofzo, dus dat was een eitje. Het is ook helemaal geen goed team, maar ik hoop dat ik het met degelijkheid + goede spitsen en een goede keeper kan compenseren. Lekker startersteam rapenquote:
En coins binnenhengelen. Zo deed ik het ook in 12. Kandjiquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bronze team kostte ook maar 2.5k in totaal ofzo, dus dat was een eitje. Het is ook helemaal geen goed team, maar ik hoop dat ik het met degelijkheid + goede spitsen en een goede keeper kan compenseren. Lekker startersteam rapen
Jammer dat Kandji een LW is en Harris een RW.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En coins binnenhengelen. Zo deed ik het ook in 12. Kandji![]()
Gewoon een pacy spits ertussen en je loopt binnen met een 4-3-3 of 4-3-2-1quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jammer dat Kandji een LW is en Harris een RW.
Crosses die over de spits heen vliegen zijn dan ook geen probleem meerquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon een pacy spits ertussen en je loopt binnen met een 4-3-3 of 4-3-2-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |