Je hebt zeker veel afgekeken bij Nederlands...?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
Ik had aan het eind van vorig jar gesprek met mijn mentor en zei zij dat als ik goed begon dit jaar en alles boven de 6 was ik naar hoger nivaeu mocht. dus ik sta nu een 6,3 gemiddeld.(6,6 voor nederlands 6,0 voor engels 5,1 voor wiskunde en 7,5 voor tekenen) en ik had gesprk met haar en ze zij van: ja we vinden je toch te zwak voor mavo TL omdat je mager staat voor kader bla bla bla.
Wtff? ik sta toch 6,3 zoals ze vroeg(6 of hoger) en ik kan tl zkers wel aan.
mijn moeder heeft dus school gebeld en we hebben morgen gesprek met rector en mentor.
Klacht: ze zeggen datk tl mocht doen maar toch niet
ik had goed geleerd voor mijn so nederlands. was best makkelijk hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hoe kom jij in godsnaam aan die 6.6 voor Nederlands?
reageert is kerel, je doet vrij stoer op internet, ik ben gewoon een chille jongen, waarom spreken we dan niet af inplaats van biggie te doen op een forum? gaan we jtje roken samenquote:
Ik ga niet met kneuzen zoals jij omquote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
reageert is kerel, je doet vrij stoer op internet, ik ben gewoon een chille jongen, waarom spreken we dan niet af inplaats van biggie te doen op een forum? gaan we jtje roken samen
heb je facebook?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga niet met kneuzen zoals jij om
ik ben heel slim zegt mijn mentor maar omdat het allemaal te makkelijk is kan er niet alles uit gehaald worden wat er in zit zegt mijn mentor. ze denken dat een hoger niveau mij beter past enz.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef koemleit het volgende:
Als je een 6 gemiddeld staat op je huidige niveau.. dan kun je toch niet een niveau hoger aan?
Jij voelt jezelf wel heel kalm en stoer?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
heb je facebook?
wil ik iig ff zien wie er achter deze held zit
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
ik ben heel slim zegt mijn mentor maar omdat het allemaal te makkelijk is kan er niet alles uit gehaald worden wat er in zit zegt mijn mentor. ze denken dat een hoger niveau mij beter past enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |