25 euro per week is anders wel 1200 euro per jaar. Toch een aardig bedrag. Al helemaal als je geen geld overhebt voor sportles voor de kinderen...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef blek het volgende:
Wat is 25 euro per week ?? Dat kunnen jullie toch wel missen.
Ik denk dat hij na jouw langdurige ziekte gewoon behoefte aan rust heeft. Geef hem de tijd, hij zal het heus wel weer afbouwen naar normale proporties.
Dat doe je natuurlijk ook 'zomaar' wanneer je kleine kinderen hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef JRRY het volgende:
Verbied het hem of anders verlaat je die kostenbron.
Eh... TS moet aan alle kanten besparen, voor sportles voor de kinderen is geen geld, dus nee, ze kunnen het niet missen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef blek het volgende:
Wat is 25 euro per week ?? Dat kunnen jullie toch wel missen.
Sorry, maar wat een onzin.quote:Ik denk dat hij na jouw langdurige ziekte gewoon behoefte aan rust heeft. Geef hem de tijd, hij zal het heus wel weer afbouwen naar normale proporties.
Ja. Als de moeder alles voor de kinderen doet, en de vader alleen maar zit te blowen, dan beter zonder hem erbij dan met.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:48 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat doe je natuurlijk ook 'zomaar' wanneer je kleine kinderen hebt.
Zo simpel is dat echt niet. Natuurlijk is het een slecht idee om maar koste wat het kost bij elkaar te blijven, maar je man verlaten terwijl je samen kleine kinderen hebt en, in deze tijden volstrekt niet onbelangrijk, een huis doe je echt niet zonder eerst keihard aan het problemen te proberen te werken.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja. Als de moeder alles voor de kinderen doet, en de vader alleen maar zit te blowen, dan beter zonder hem erbij dan met.
Tsja. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Je wist waar je voor koos.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:41 schreef Kloontje79 het volgende:
Natuurlijk wist ik dit al lang.
Betekent dat hij er in ieder geval een beetje rekening mee houdt.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:50 schreef Kloontje79 het volgende:
Hij is een geweldige vader, heeft veel voor zijn kinderen over en ze zijn dol op hem!
Hij zal ook nooit blowen in hun bijzijn. Maar zodra ze in bed liggen, tja....
Ok, maar jij bent er ook nog. Heb jij nog 'plezier' met hem.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:50 schreef Kloontje79 het volgende:
Hij is een geweldige vader, heeft veel voor zijn kinderen over en ze zijn dol op hem!
Hij heeft jarenlang alleen in het weekend geblowd. Van een recreatieve gebruiker is het een chronisch gebruiker geworden. DAAR heb ik niet voor gekozenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Je wist waar je voor koos.
Behalve stoppen met blowen zodat ze naar sportles kunnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:50 schreef Kloontje79 het volgende:
Zo heb ik het lange tijd ook voor mezelf goedgepraat. Maar ik stoor me er steeds meer aan (in stilte), hij blowt steeds meer en het leven wordt er niet gemakkelijker op financieel gezien...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef dr.dunno het volgende:
Als dat het enige is wat hij zichzelf gunt, dan lijkt me dat prima. Je kinderen lijden geen honger en hij heeft kennelijk ook een uitlaatklep nodig; weinig mensen kunnen zonder als ze al de hele dag werken. Ik neem aan dat je jezelf af en toe ook wel wat gunt dat geld kost.
heeft hij ervoor gekozen dat hij de hele gezinslast op zich moest nemen?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef Kloontje79 het volgende:
[..]
Hij heeft jarenlang alleen in het weekend geblowd. Van een recreatieve gebruiker is het een chronisch gebruiker geworden. DAAR heb ik niet voor gekozen
moet hij dan de hele dag werken en mag hij zichzelf niets gunnen? de kinderen eten er toch geen boterham minder om? ze kunnen toch ook dagelijks op de fiets naar school gaan en zo hun beweging krijgen?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Behalve stoppen met blowen zodat ze naar sportles kunnen.
hou toch op man.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:57 schreef Maanvis het volgende:
dit gaat van kwaad tot erger, nog even en hij gebruikt ook coke, daarna heroïne etc!
hij is van recreatief naar probleemblower gegaan. dus coke is de volgende stap. een tennismaat van me heeft precies hetzelfde pad bewandeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |