SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Puushquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef baswijchen het volgende:
[..]
2,3k coins en ik stuur wel ff foto van spelers welk programma gebruiken jullie? (new op fok)
Puushquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef baswijchen het volgende:
[..]
2,3k coins en ik stuur wel ff foto van spelers welk programma gebruiken jullie? (new op fok)
Hij is er weer.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
reageert is kerel, je doet vrij stoer op internet, ik ben gewoon een chille jongen, waarom spreken we dan niet af inplaats van biggie te doen op een forum? gaan we jtje roken samen
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga niet met kneuzen zoals jij om
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
heb je facebook?
wil ik iig ff zien wie er achter deze held zit
had hij jou coins gegeven toen hij had gecheat en jij had niet gecheat dingesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Topic 44 al.
Oke Lindgren., je geeft maar een gil als je behoefte hebt aan een startkapitaaltje.
Ik heb al een dealtje.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Topic 44 al.
Oke Lindgren., je geeft maar een gil als je behoefte hebt aan een startkapitaaltje.
Nee, ik denk het niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef TJV het volgende:
Lindgren. ga je season pass kopen? Is de enige reden dat EA bant he, extra geld.
Die is ervandoor met je coinsquote:
ja dinges zoiets jaquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef baswijchen het volgende:
[..]
had hij jou coins gegeven toen hij had gecheat en jij had niet gecheat dinges
Goedzo, boycotten die bitches. Mogen ze verdoemen in de hel.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb al een dealtje.Komt wel goed.
[..]
Nee, ik denk het niet.
Ja, volgens mij poste hij dat wel vandaag ergens. Geen zin om te zoeken in deze bagger.quote:
Ik zoek wel even. Neem de tijd op.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, volgens mij poste hij dat wel vandaag ergens. Geen zin om te zoeken in deze bagger.
Zonde, anders had ik nog 100k van hem tegoedquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, volgens mij poste hij dat wel vandaag ergens. Geen zin om te zoeken in deze bagger.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef x1N2ition het volgende:
Jammer, ik heb een ban. Het was te mooi en daarom heb ik het risico genomen, nu lekker op de blaren zitten.
Echt!?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef OmniRocket het volgende:
Mn nieuwe account is ook geband. Dat was het dan......
Nee om coins zeuren...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
GAAN WE NOG CLUBBEN OF WAT?!!!
ja, nog 200 woorden dan kom ikquote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
GAAN WE NOG CLUBBEN OF WAT?!!!
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef OmniRocket het volgende:
Dat vraag ik me ook af ja... Onmogelijk om er door heen te komen..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef Maver24 het volgende:
spelers voor 200 - 300 coins kopen lukt ook niet meer
heb nu 5k, wat kan ik nu doen voor de dealen,
Haan33 Meest bazige user op het forumquote:
Stoer manquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb al een dealtje.Komt wel goed.
[..]
Nee, ik denk het niet.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Stoer man![]()
Post is een foto van jezelf
idd haha wat een heldquote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haan33 Meest bazige user op het forum
huhquote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef OmniRocket het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Stoer man![]()
Post is een foto van jezelf
De markt is nu nog vrij klein hequote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja... Onmogelijk om er door heen te komen..
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Ajacied7 het volgende:
FINALLY THE KING HAS ARRIVED
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kanon klappen @ speeltuintje
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
The account your attempting to access has been banned for inappropriate behavior, please contact customer support for more information.
dat was het dan
Maar met die account heb je niks gedaan toch? Geen coins naar overgezet of zo?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Probeer net in te loggen en kreeg unappropriate behaviour bericht.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Probeer net in te loggen en kreeg unappropriate behaviour bericht.
5*skills, lage cardweight, goed schot en super dribbling. Bovendien colombiaan. Die gaat sws gehyped worden!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef Longcat. het volgende:
Hoe the fuck komen sommige spelers al rond de 20k?
Oh keihardquote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Ajacied7 het volgende:
FINALLY THE KING HAS ARRIVED
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik heb echt geen idee hoe ik nu moet gaan handelen... Krijg nauwelijks winst..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De markt is nu nog vrij klein he
Komen geen match coins in en alleen die daily gifts is ook niet heel veel.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar met die account heb je niks gedaan toch? Geen coins naar overgezet of zo?
Ja omdat er nu hele kleine winstmarges zijn. Er gaat meer geld uit de markt dan dat erin komt waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb echt geen idee hoe ik nu moet gaan handelen... Krijg nauwelijks winst..
Zeker, ik verwacht dat er met hem hetzelfde gaat gebeuren als met vicente sanchez vorig jaar. Dat hij ineens enorm gaat stijgenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh keihard
Quintero is echt beast.
bijna alles wordt ge-quicksaled waarschijnlijk..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja omdat er nu hele kleine winstmarges zijn. Er gaat meer geld uit de markt dan dat erin komt waarschijnlijk.
Heb op 1 account pakje gekocht om te kijken of het werkte. Alle spelers stonden nog op unassigned.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar met die account heb je niks gedaan toch? Geen coins naar overgezet of zo?
Ik kan er nog in, maar log voorlopig even niet in denk ik.quote:
Misschien kom ik dan even langsquote:Op donderdag 20 september 2012 22:00 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Samen biertje drinken? Ik trakteer. Eindhoven
Met het nieuwe account. Heb je daar überhaupt iets mee gedaan?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Heb op 1 account pakje gekocht om te kijken of het werkte. Alle spelers stonden nog op unassigned.
Maar die account was al gebanned toch? En toen had je een nieuwe account en die is nu ook gebanned?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Heb op 1 account pakje gekocht om te kijken of het werkte. Alle spelers stonden nog op unassigned.
Inderdaad zeg, blijven wij hier over met GJE, Dudeweiser en de rest.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
De fuck, omni kan dus niet meer fifaén, en waarschijnlijk de rest ook niet meer. Kut
dan ga ik er ook vandoor als ik alleen met GJE zit hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, blijven wij hier over met GJE, Dudeweiser en de rest.
Dit is echt pure kak manquote:Op donderdag 20 september 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
De fuck, omni kan dus niet meer fifaén, en waarschijnlijk de rest ook niet meer. Kut
1 potje futquote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met het nieuwe account. Heb je daar überhaupt iets mee gedaan?
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga ik er ook vandoor als ik alleen met GJE zit hoor
Maar was er iets wat je oude en nieuwe account gemeen hadden?quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga ik er ook vandoor als ik alleen met GJE zit hoor
Hahaha die Gifjes steedsquote:
F5quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef HulkHeld het volgende:
Maximum aantal gebruikers bereikt, godverdomme
Hé, lul. Ik geef antwoord voor Omni. Omdat ik weet dat hij op PS3 zit. Lul.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Had het tegen omni rocket lul
Sorry schatje hou van je.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hé, lul. Ik geef antwoord voor Omni. Omdat ik weet dat hij op PS3 zit. Lul.
Rice ik ben ready to clubbbbquote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Rijst het volgende:
Er is iets mis met mn account... Mn berichten komen niet door
snel geef het aan Marcie en SBquote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Rijst het volgende:
Er is iets mis met mn account... Mn berichten komen niet door
Dat zou geniaal zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
snel geef het aan Marcie en SB
Thorb moet nog 100 woorden, Mathijs is er ook klaar voor en misschien is Iwan wel bijna klaar met dealen en pimpen en kan ie ook nog gamen.quote:
xboxquote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
Als dit account ook wordt geband verkoop ik deze PS3 aan m'n zus en 'r vriend en haal ik zelf een xbox.
Oh haha...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar was er iets wat je oude en nieuwe account gemeen hadden?
Een e-mail adres o.i.d want ze gebruiken geen IP adres gaven ze al aan.
Daar zal je geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
Als dit account ook wordt geband verkoop ik deze PS3 aan m'n zus en 'r vriend en haal ik zelf een xbox.
hey is FOK!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef STING het volgende:
Mocht de hint nog niet duidelijk geweest zijn, ruzie maken doen jullie maar verder buiten Fok.
En dan koop ik een PS3quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh haha...
Email:
md_jongerius@hotmail.com - md.jongerius@gmail.com
Teamnaam FUT gewoon hetzelfde :-P
Lees: op een terras in eindhoven, bij voorkeur de vooruitgang o.i.dquote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef STING het volgende:
Mocht de hint nog niet duidelijk geweest zijn, ruzie maken doen jullie maar verder buiten Fok.
Baasquote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ben jij degene die steeds mn berichten verwijderd?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef STING het volgende:
Ik wil niet stoken hoor maar omdat je zwart bent.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben jij degene die steeds mn berichten verwijderd?
Sowieso, met QUINTERO, Muriel, Ibarbo, Olave, Guarinquote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
Eerste FUT team dit jaar wordt denk ik een Colombiaans.
Zou 3-5-2 weer een fijne opstelling worden?
Karma hittin hardquote:
Dubbelpostquote:Op donderdag 20 september 2012 22:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sowieso, met QUINTERO, Muriel, Ibarbo, Olave, Guarin
Dan zul je Armero wel lm moeten zetten
Is ook niet zo slim he lul!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh haha...
Email:
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh haha...
Email:
Zou vet zijn met Falcao ook nog in de spits natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 22:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sowieso, met QUINTERO, Muriel, Ibarbo, Olave, Guarin
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn hoofd past er maar net op
Mensen die niet kunnen quoten ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:09 schreef baswijchen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef kilozout het volgende:
Ik neem mensen die online spelen met een PS3 sowieso niet serieus.
Kut ik was te laat met lezenquote:
hardoplachequote:Op donderdag 20 september 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn hoofd past er maar net op
Daar moet ik dan nog even voor door sparenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zou vet zijn met Falcao ook nog in de spits natuurlijk.
mensen uit wijchen al helemaal nietquote:Op donderdag 20 september 2012 22:09 schreef baswijchen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef kilozout het volgende:
Ik neem mensen die online spelen met een PS3 sowieso niet serieus.
Classic Pino0, inclusief stervende familieleden.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kut ik was te laat met lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |