SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 10:11:23Our team is still working on providing a stable experience for the #FUT13 Web App. Thanks for your patience. More details when we have them. reageer retweet
Whajo, dan heb je nog 5 over dus!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:12 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan met 2/7 accounts niet meer inloggen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:13 schreef OmniRocket het volgende:
KrAlex krijgt nu ook op FOK! een ban
En alleen op die accounts getamperd neem ik aan?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:12 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan met 2/7 accounts niet meer inloggen.
EDIT: 5/7quote:Op donderdag 20 september 2012 10:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Whajo, dan heb je nog 5 over dus!
Schiet ook niet op met die mensen hé....quote:Op donderdag 20 september 2012 10:13 schreef Fuszy het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 10:11:23Our team is still working on providing a stable experience for the #FUT13 Web App. Thanks for your patience. More details when we have them. reageer retweet
Ouch... Als je nog een werkende hebt, krijg je van mij je coins terugquote:
Iedereen, dus je kan best kijkenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Rijst het volgende:
ik durf niet te kijken. Hoeveel van zijn er al gebanned hier?
Allemaalquote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Rijst het volgende:
getamperd is geband. dus nu weet je of je geband bent.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Rijst het volgende:
Die getamperd hebben 100%quote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Rijst het volgende:
Nobody caresquote:
Haha! Ik zou pas gaan kijken als Fifa op de mat ligt!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Rijst het volgende:
Yeah sure..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:19 schreef Rijst het volgende:
webapp kom ik niet in maar creation centre wel
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Haha! Ik zou pas gaan kijken als Fifa op de mat ligt!![]()
Gewoon voor de rest alle ramen en deuren dicht, huis hermetisch afsluiten en hopen op het beste!!
Same here, volgens mij heb je gelukquote:Op donderdag 20 september 2012 10:19 schreef Rijst het volgende:
89,99quote:Op donderdag 20 september 2012 10:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die is wel vet man. Wat betaal je daar nou voor?
Xbox of PS3? PS3 mag je best wel delen mattie!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
met mn hoofdaccount waar ik de coins heb
Nee, alleen met de accounts waar ik niet op getamperd heb. Als er nu geen totale reset komt ga ik FUT13 niet spelen, puur uit principe.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:19 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Kun je met geen enkel account erin komen?!
Zijn nog wel accounts over toch nog om mee te gaan spelen? Zijn vast wel mensen solidair met jou door je een deel van de bedragen die je geschonken hebt terug te geven.quote:
Jah manquote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Xbox of PS3? PS3 mag je best wel delen mattie!
Ik deel wel met je Pascal, zodat je zonder achterstand begint!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, alleen met de accounts waar ik niet op getamperd heb. Als er nu geen totale reset komt ga ik FUT13 niet spelen, puur uit principe.
oja even mijn ps3 acc chceckequote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Xbox of PS3? PS3 mag je best wel delen mattie!
De webapp doet t überhaupt toch nog niet?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:19 schreef Rijst het volgende:
Haha ook direct 400k he xDquote:Op donderdag 20 september 2012 10:22 schreef KrAlex het volgende:
Voor de mensen op PS3 die er wel mee zijn weg gekomen. Ik koop 400K voor 40¤ anders steek ik het in packs.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn nog wel accounts over toch nog om mee te gaan spelen? Zijn vast wel mensen solidair met jou door je een deel van de bedragen die je geschonken hebt terug te geven.
Haha, bedankt, maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik deel wel met je Pascal, zodat je zonder achterstand begint!
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:23 schreef Toefjes het volgende:
Ga terug naar start. U ontvangt geen salaris.
EA Chat.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij de EA help chat komt, ik krijg alleen maar vage links als ik in de buurt ben
Bedankt man...quote:
Dus nu 2x Season Pass?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:24 schreef byah het volgende:
Hoerenkut Fifa, kon het niet laten en heb nieuwe xbox gamertag gemaakt, gold aangeschaft, en Season Pass gekocht.
hahaquote:Op donderdag 20 september 2012 10:24 schreef byah het volgende:
Hoerenkut Fifa, kon het niet laten en heb nieuwe xbox gamertag gemaakt, gold aangeschaft, en Season Pass gekocht.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:25 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klootzak, ik klikteben op stage.
Klopt.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:25 schreef Rijst het volgende:
Hij geeft aan dat ik mn wachtwoord verkeerd heb getypt dus ik ga van een ban uit.
Je geeft al die mensen coins, en dan moet je het terug kopen? Associaal! Gewoon donaties aannemen!quote:
Ja, sowieso.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:25 schreef Rijst het volgende:
Hij geeft aan dat ik mn wachtwoord verkeerd heb getypt dus ik ga van een ban uit.
Jij bent echt een held voor EA. Je maakt ze rijkquote:Op donderdag 20 september 2012 10:24 schreef byah het volgende:
Dan ben ik ook een kkgier. Als iemand kleinigheden wil schenken vind k het best, maar koop ze liever.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Je geeft al die mensen coins, en dan moet je het terug kopen? Associaal! Gewoon donaties aannemen!
Ik geef ze geen stuiver meer. FIFA13 kan me gestolen worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:26 schreef byah het volgende:
[..]
ja Pajeeb kon me vanmorgen helaas niet helpen op de chat, dus die SP was ik gewoon kwijt
In het vorig topic postte hij nog!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:26 schreef pascal08 het volgende:
Ben benieuwd of we HulkHeld & co nog terug gaan zien.
Van mij hoeft het niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:26 schreef pascal08 het volgende:
Haha dat was wel even ziek zoveel nieuwe mensen. Al met al gister was een dag voor de geschiedenisboeken van FUT. Maak wel een nieuw account aan en ga daar op spelen. Ik zie t maar als een frisse wind. Gister was gewoon geniaal.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:26 schreef pascal08 het volgende:
Gelukkig kom ik er met mn 2 hoofdacc wel inquote:
We gaan gewoon met zn allen aan de drugsquote:Op donderdag 20 september 2012 10:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik geef ze geen stuiver meer. FIFA13 kan me gestolen worden.
wat happent?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:26 schreef pascal08 het volgende:
Sign me in.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We gaan gewoon met zn allen aan de drugs
Ik doe ook mee!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik er met mn 2 hoofdacc wel in![]()
Heb op mn 2e acc van xbox getampont. Maar dat had ik maar 2x kunnen doen voordat de servers down waren had ook geen goede spelers. Wel 50k van iwan gekregen waarvan hij de helft krijgt als die ook geband is.
Dit?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef Luukiee09 het volgende:
Maar, de mensen die het op hun 2e account gedaan hebben. En alle spelers en coins naar hun eerste account hebben overgezet. Zijn die ook gebanned?
Nee, iemand had het met 3 accounts gedaan. Tamperen - Trade - Main en alleen dat eerste account is banned.quote:
Of naar iemand anders van FOK! zodat die het voor je kon bewaren.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef pascal08 het volgende:
Ik had echt miljoenen moeten overschrijven naar een andere account.
Dat is dus zwaar slim. :pquote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee, iemand had het met 3 accounts gedaan. Tamperen - Trade - Main en alleen dat eerste account is banned.
Zit ik alquote:Op donderdag 20 september 2012 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We gaan gewoon met zn allen aan de drugs
Dat is nog het zuurste van alles, dat sommige mensen er gewoon mee gaan wegkomen.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee, iemand had het met 3 accounts gedaan. Tamperen - Trade - Main en alleen dat eerste account is banned.
Jaa, maar wie kan je dan nog vertrouwen. Waren allemaal gieren hier die bedelden.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Of naar iemand anders van FOK! zodat die het voor je kon bewaren.
Ik heb voor iemand coins bewaard en op dat account heb ik ook een banaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Of naar iemand anders van FOK! zodat die het voor je kon bewaren.
De vaste "crew" kun je echt wel vertrouwen.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jaa, maar wie kan je dan nog vertrouwen. Waren allemaal gieren hier die bedelden.
Daarom ik baal er een beetje van dat ik te lui was om 4 accounts te activeren halverwege juli. Dan had ik op de 1e dag meer packs en gister een account gehad om mee te kloten.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is nog het zuurste van alles, dat sommige mensen er gewoon mee gaan wegkomen.
Ja ikke, en ik ben banned. Is geen probleem want ik maak gewoon een nieuwe PSN aan.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef Rijst het volgende:
Zijn er hier mensen die het op hun eerste acc hebben gedaan?
Denk je dat de mensen met enorme trade profits niet geband zullen worden?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is nog het zuurste van alles, dat sommige mensen er gewoon mee gaan wegkomen.
Schijnbaar bannen ze puur als je getamperd hebt, dus bronzen spelers voor veel te veel verkopen niet. Als we gewoon massaal geld naar elkaar hadden overgemaakt was iedereen nu rijk. Blijkbaar zijn we hier dus toch niet slim als we dachten.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Daarom ik baal er een beetje van dat ik te lui was om 4 accounts te activeren halverwege juli. Dan had ik op de 1e dag meer packs en gister een account gehad om mee te kloten.
Denk het ook wel, maar toch als het gaat om miljoenen FUT coins ter waarde van 100¤en euro'squote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De vaste "crew" kun je echt wel vertrouwen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik heb voor iemand coins bewaard en op dat account heb ik ook een banaan.
Wanneer je er gelijk weer spelers voor koopt dan is die trade profit alweer in evenwicht toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen met enorme trade profits niet geband zullen worden?
Weet niet of je mij bij "de vaste crew" beschouwd, maar ik ben er ook nog en wil graag de gene die mij gedoneerd hebben terug in het zadel helpen!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De vaste "crew" kun je echt wel vertrouwen.
Mag je bij mij beginnen Jonnsiequote:Op donderdag 20 september 2012 10:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Weet niet of je mij bij "de vaste crew" beschouwd, maar ik ben er ook nog en wil graag de gene die mij gedoneerd hebben terug in het zadel helpen!
Nee, dat het niet. Ik zei het gisteren ook al. Zolang ze geen harde bewijzen hebben kunnen ze je eigenlijk moreel gezien niet bannen. Tamperen is namelijk makkelijk op te sporen door te kijken of er verzoeken naar de server zijn gestuurd waarin packs worden aangevraagd die niet in de webapp staan.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen met enorme trade profits niet geband zullen worden?
Prima hoor!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mag je bij mij beginnen Jonnsie
PS3quote:Op donderdag 20 september 2012 10:35 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Prima hoor!Xbox toch? Zodra die weer online is moet je maar ff een spelertje erop doen
![]()
Hoeveel coins heb je dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:35 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Prima hoor!Xbox toch? Zodra die weer online is moet je maar ff een spelertje erop doen
![]()
Sowieso BDIL, die heeft 50k elke keer weggegeven. Ik 15k en nog wat mensen hebben ook gedoneerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Weet niet of je mij bij "de vaste crew" beschouwd, maar ik ben er ook nog en wil graag de gene die mij gedoneerd hebben terug in het zadel helpen!
Ja die Longcat. Had nog 8 maanden Gold en kan nu ook geen BF3 meer spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef Rijst het volgende:
Op zo'n fiets.... Gaat mij de pet te bovenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat het niet. Ik zei het gisteren ook al. Zolang ze geen harde bewijzen hebben kunnen ze je eigenlijk moreel gezien niet bannen. Tamperen is namelijk makkelijk op te sporen door te kijken of er verzoeken naar de server zijn gestuurd waarin packs worden aangevraagd die niet in de webapp staan.
Ikke, want ik had geen anderquote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef Rijst het volgende:
Dan heb je geluk ! Tot nu tenminste. Niemand zegt dat de banhammer werkloos in de hoek ligt.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:37 schreef wieisboos het volgende:
Ah mijn tweede en derde account zijn gebandhad meer over moeten zetten, m'n main account leeft nog en daar staan twee volledige teams op twv 100k ofzo
same here alleen minder van xbox livequote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ikke, want ik had geen ander
Maar boeit me niet zo erg, niet veel nuttigs op die oude GT voor Fifa zelf, behalve een hoog Level
Dit zeg ik ook elke keer weer over andere dingen. Ben verslaafd aan fifa gaat toch wel gebeuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben blij voor de mensen die er wat aan over hebben gehouden, maar koop alsjeblieft geen packs meer.Het is gewoon triest om te weten dat EA vorig jaar meer dan 200 miljoen verdiend heeft aan FUT, maar blijkbaar dit lek niet eens dicht hebben weten te houden.
Elke pack die je koopt gaat rechtstreeks de portemonnee in bij EA, niets daarvan wordt geïnvesteerd in FUT.
Plus, uit de packs krijg je toch rotzooi. Gewoon 50 a 60K per dag binnenharken met de bronze pack methodequote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben blij voor de mensen die er wat aan over hebben gehouden, maar koop alsjeblieft geen packs meer.Het is gewoon triest om te weten dat EA vorig jaar meer dan 200 miljoen verdiend heeft aan FUT, maar blijkbaar dit lek niet eens dicht heeft weten te houden.
Elke pack die je koopt gaat rechtstreeks de portemonnee in bij EA, niets daarvan wordt geïnvesteerd in FUT.
Wel raar dat ze nooit iets aan de Cheat engine hebben gedaan danquote:Op donderdag 20 september 2012 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Plus, uit de packs krijg je toch rotzooi. Gewoon 50 a 60K per dag binnenharken met de bronze pack methode
Maar ipv 3 soorten bronze packs, zijn er dit jaar maar twee toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Plus, uit de packs krijg je toch rotzooi. Gewoon 50 a 60K per dag binnenharken met de bronze pack methode
Ik heb gister stuk of 20x tamper gedaan. En het beste dat ik kreeg was Fabregas en Benzema. Nieteens Rooney, RvP, Messi of de andere zooi.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tsja, dat moet jij weten. Als jij graag investeert in niets, dan is dat jouw keuze.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:40 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook elke keer weer over andere dingen. Ben verslaafd aan fifa gaat toch wel gebeuren.
Misschien dat ze daar nu ook wel mee bezig zijn... I don't knowquote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel raar dat ze nooit iets aan de Cheat engine hebben gedaan danWerkt volgens hetzelfde principe, en is ook makkelijk op te sporen
Nee, is niet lullig, haha. Gewoon dom van mij. Ik had moeten weten dat ik m'n geld had moeten overzetten, maarja in de hectiek hè...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het lullig voor Pascal.
Ja, dat baarde me ook wat zorgen. Ben erg benieuwd of de non shiney bronzen contracten nog zullen verkopenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar ipv 3 soorten bronze packs, zijn er dit jaar maar twee toch?
Daarnaast, is de discard value van al die consumable card drastisch verlaagd.. Dus zal dit nog even goed werken?
Anders die non shiney bronze contracten over speler heen pleuren en gewoon opgepompte spelers verkopen!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat baarde me ook wat zorgen. Ben erg benieuwd of de non shiney bronzen contracten nog zullen verkopen
Ja, dat gaat makkelijk werken met de squad fitnesses en player fitnesses en healing kaarten die je toch wel kan verkopen. En er zijn weer genoeg dure bronzes dit jaar waaronder een 5* skillerquote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar ipv 3 soorten bronze packs, zijn er dit jaar maar twee toch?
Daarnaast, is de discard value van al die consumable card drastisch verlaagd.. Dus zal dit nog even goed werken?
Hij investeert in zijn plezierquote:Op donderdag 20 september 2012 10:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, dat moet jij weten. Als jij graag investeert in niets, dan is dat jouw keuze.
triest dat het fucking ea account gekoppeld is aan je xbox gamertagquote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Joodnl het volgende:
Zojuist gebeld... Ban is "zoals verwacht" onomkeerbaar.... Zelfs als ik me zoontje de schuld geef zonder mijn medeweten![]()
Reden ban: Een cheat Engine gebruikt om op een illegale manier packs te kopen via de Webbapp.
Kan een nieuw account aanmaken....En dan Fifa13 spelen....
Dus dat moeten we maar doen voor me zoonlief
Dit dus...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben blij voor de mensen die er wat aan over hebben gehouden, maar koop alsjeblieft geen packs meer.Het is gewoon triest om te weten dat EA vorig jaar meer dan 200 miljoen verdiend heeft aan FUT, maar blijkbaar dit lek niet eens dicht heeft weten te houden.
Ik zou m een flink pak rammel geven, en zonder eten naar bed sturen. En een half jaar huis arrest.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Joodnl het volgende:
Zojuist gebeld... Ban is "zoals verwacht" onomkeerbaar.... Zelfs als ik me zoontje de schuld geef zonder mijn medeweten![]()
Reden ban: Een cheat Engine gebruikt om op een illegale manier packs te kopen via de Webbapp.
Oke chill dus t minst erge van alles alleen profiel banquote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Joodnl het volgende:
Maar, hoe groot is de kans nou dat je die 5* skiller pakt?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat makkelijk werken met de squad fitnesses en player fitnesses en healing kaarten die je toch wel kan verkopen. En er zijn weer genoeg dure bronzes dit jaar waaronder een 5* skiller
Bronzen packs kopen en de gehele inhoud verkopen..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:45 schreef Maver24 het volgende:
iemand die mij kan uitleggen wat die bronze pack methode is,
Toefjes maakt je altijd wel weer aan het lachen.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou m een flink pak rammel geven, en zonder eten naar bed sturen. En een half jaar huis arrest.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou m een flink pak rammel geven, en zonder eten naar bed sturen. En een half jaar huis arrest.
Gelijk ook bestellen.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:13 schreef Maver24 het volgende:
Nogmaals, Borderlands 2 komt binnen:D, door een fout ofzo bij bol.com betaal ik voor de duurste maar 89 euro ipv van 130 euro
Aan wie heb je allemaal weggegeven? Lijkt me wel zo eerlijk als je wat terug krijgt..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Toefjes maakt je altijd wel weer aan het lachen.
Ik heb daar toch mijn bedenkingen bij...ook dit jaar moet eerst weer eens bewezen worden dat het werkt, en dat EA niet aan bepaalde knoppen heeft zitten draaien.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Bronzen packs kopen en de gehele inhoud verkopen..
Hopen op squad fitness/morale enzo
Nee dat niet. Gewoon een soort "Lektober" maar dan specifiek gericht op EA/FIFA.quote:
De non shiney verkochten vorig jaar altijd. Soms moest je ze er opnieuw opzetten, maar alleen met die dingen kon je al quitte spelen op een pakje. De rest was winst. Een geile speler, of een squad fitness betekende gewoon minstens 1000 winst op een pakjequote:Op donderdag 20 september 2012 10:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Bronzen packs kopen en de gehele inhoud verkopen..
Hopen op squad fitness/morale enzo
Dit, als iedereen gewoon wat geld teruggeeft aan degene van wie hij het heeft gehad.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Aan wie heb je allemaal weggegeven? Lijkt me wel zo eerlijk als je wat terug krijgt..
Geluid, Luukie09, HulkHeld, Bassie(nogwat), vandermar...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Aan wie heb je allemaal weggegeven? Lijkt me wel zo eerlijk als je wat terug krijgt..
Zo is dat. Een ieder gewoon solidair zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 10:47 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dit, als iedereen gewoon wat geld teruggeeft aan degene van wie hij het heeft gehad.
Lee Trundle.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef Hasjmug het volgende:
Wat is dan die bronzen 5* spelert?
Vorig jaar was Pogba zo'n beetje de duurste die ik tegen ben gekomen
Geluid en VdM zie ik wel geld teruggeven. Hulkheld denk ik ook wel, die andere 2 zul je denk ik nooit meer terug zien.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geluid, Luukie09, HulkHeld, Bassie(nogwat), vandermar...
Zou wel erg typisch zijn als je sommige van die gasten hier nooit meer terug gaat zienquote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geluid, Luukie09, HulkHeld, Bassie(nogwat), vandermar...
Nog goedkoper, omg!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met deze?
http://www.mycom.nl/Produ(...)_source=tradetracker
Niet groot, maar als ik het hele jaar bronze packs koop krijg ik hem vast wel een keer.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, hoe groot is de kans nou dat je die 5* skiller pakt?
Jeez, ja, die zou heel rijk zijn, maar is nu gewoon alles kwijt. Zuur.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Roytje had nu gewoon heel rijk kunnen zijn met zijn Lavezzi en Silva
Pascal heeft mij ook gedoneerd, heb het ook al aangebodenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geluid en VdM zie ik wel geld teruggeven. Hulkheld denk ik ook wel, die andere 2 zul je denk ik nooit meer terug zien.
Die man is echt pas kkgier.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Roytje had nu gewoon heel rijk kunnen zijn met zijn Lavezzi en Silva
Och och, ik ben zo dom geweest.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geluid en VdM zie ik wel geld teruggeven. Hulkheld denk ik ook wel, die andere 2 zul je denk ik nooit meer terug zien.
Das waar!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet groot, maar als ik het hele jaar bronze packs koop krijg ik hem vast wel een keer.
Ze gaan echt niks aan CE doen want vorig jaar kon je via The Ultimate App ook kaarten voor 150 BIN erop zetten.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Pascal heeft mij ook gedoneerd, heb het ook al aangeboden
Geniale UI, Maikon Leite lacht je uit dat je hem voor zoveel hebt gekocht (maar ja, ik heb zijn IF ook voor veel te veel gekocht vorig jaar)quote:
Op jou kan ik bouwen, Jonnsie.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Pascal heeft mij ook gedoneerd, heb het ook al aangeboden
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jeez, ja, die zou heel rijk zijn, maar is nu gewoon alles kwijt. Zuur.
We zijn een hechte gemeenschap hierop Fok!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op jou kan ik bouwen, Jonnsie.
Ik ben zeer solidair, al zeg ik het zelf;) Wanneer de web-app terug is ziet Pascal gewoon weer een deel van zijn geld terug!:)quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als 4 man je nou 20 K geven, begin je toch met 80K. Meer dan vorig jaar na een weekje web-appenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Och och, ik ben zo dom geweest.
Die man die z'n Leite heeft verkocht is wel 600k rijker, ZONDER gevolgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geniale UI, Maikon Leite lacht je uit dat je hem voor zoveel hebt gekocht (maar ja, ik heb zijn IF ook voor veel te veel gekocht vorig jaar)
400c packs zijn dit jaar gewoon weer het best. Er zijn vast wel wat non-shiny kits die iets waard zijn en er zijn ook wel goede non-shiny spelers.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Das waar!![]()
Ga dat gokje ook maar eens wagen denk ik!
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik ben zeer solidair, al zeg ik het zelf;) Wanneer de web-app terug is ziet Pascal gewoon weer een deel van zijn geld terug!:)
Direct rijkste dude op FUT...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die man die z'n Leite heeft verkocht is wel 600k rijker, ZONDER gevolgen.
Nee jonge, dat is KSI, die durven ze toch niet te bannenquote:
Hopen op Gardner/Pearce/Osbourne like spelers...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
400c packs zijn dit jaar gewoon weer het best. Er zijn vast wel wat non-shiny kits die iets waard zijn en er zijn ook wel goede non-shiny spelers.
Misschien bannen ze hem wel, om hem vervolgens een nieuw account aan te bieden met minder ofzo..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee jonge, dat is KSI, die durven ze toch niet te bannen
En dat is super triest natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zuur is alleen dat de contracten in die bronze packs de eerste week echt niks waard gaan zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 10:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hopen op Gardner/Pearce/Osbourne like spelers...Zit 1 shiney in zo'n pakje toch?
Als ze zijn 2e t/m 100e account aantreffen, bannen ze die zonder te weten wie er achter zitquote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Begin er ook niet direct de eerste weken mee.. Misschien ga ik dan zelf een lading shiney gold contracts kopen om ze vervolgens in oktober/november ze voor de volle pont te verkopenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zuur is alleen dat de contracten in die bronze packs de eerste week echt niks waard gaan zijn
pond*quote:Op donderdag 20 september 2012 10:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Begin er ook niet direct de eerste weken mee.. Misschien ga ik dan zelf een lading shiney gold contracts kopen om ze vervolgens in oktober/november ze voor de volle pont te verkopen
Zsesser is vrij bekend dat dat van hem isquote:Op donderdag 20 september 2012 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ze zijn 2e t/m 100e account aantreffen, bannen ze die zonder te weten wie er achter zit
Heb ik vorig jaar ook geprobeerd...maar ik moest wel erg veel geduld opbrengen voor die dingen wat opbrachtenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Begin er ook niet direct de eerste weken mee.. Misschien ga ik dan zelf een lading shiney gold contracts kopen om ze vervolgens in oktober/november ze voor de volle pont te verkopen
Maar je begint dan toch met een lekker kapitaal...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook geprobeerd...maar ik moest wel erg veel geduld opbrengen voor die dingen wat opbrachten
Xbox? Dan heb ik ook wel wat voor jequote:Op donderdag 20 september 2012 10:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je krijgt met een nieuwe account zeker alleen bronze flutspelers opt begin? Dan maar eerst ff die Seasons single player doen zodat ik iig iets heb aan munten om te handelen
Ja. En dat is zo vertiefd...heb echt een hekel aan spelen tegen de computer. Die demo ben ik na 2 potjes ook echt beuquote:Op donderdag 20 september 2012 10:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je krijgt met een nieuwe account zeker alleen bronze flutspelers opt begin? Dan maar eerst ff die Seasons single player doen zodat ik iig iets heb aan munten om te handelen
Ja, dat is wel sympathiek van je, maar ik wacht eerst ff af of er uberhaupt wat over blijft als de webapp weer online gaatquote:Op donderdag 20 september 2012 10:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Xbox? Dan heb ik ook wel wat voor je
Idd ja, gaaaaapquote:Op donderdag 20 september 2012 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. En dat is zo vertiefd...heb echt een hekel aan spelen tegen de computer. Die demo ben ik na 2 potjes ook echt beu
Nee. Je koopt ergens in oktober voor 10k shiny contracts. Met die 10k kun je dus in de tussentijd niet handelen, en dus ook geen winst maken. Stel dat het je een maand later 30k oplevert...dan had je beter met die 10k door kunnen handelen in andere dingen, dan heb je na een maand echt wel meer dan 30k.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar je begint dan toch met een lekker kapitaal...
Laat het maar weten als het zover isquote:Op donderdag 20 september 2012 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, dat is wel sympathiek van je, maar ik wacht eerst ff af of er uberhaupt wat over blijft als de webapp weer online gaat
Maar ik kan er ook pas weer op als ik het spel heb denk ik
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:58 schreef GuRBuH het volgende:
Zodra de webapp weer online is ga ik een autobuyer maken
Wie?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:59 schreef TheFastOne het volgende:
Ibini-Isei, de bronzen baas van FIFA 12
Lekker kapitaal... stel dat die dingen voor 300c winst per stuk verkopen, dan kun je in het optimale geval 50 contracten kwijt in je consumables, en 30 op de TP (wat al onrealistisch is, want dan kun je al 1 of 2 maanden niet handelen). In totaal dus 80 stuks. Stel dat je een maand moet wachten voordat ze winst zouden opleveren (ook een wat onrealistische termijn trouwens), dan heb je 80 x 300 = 24K winst gemaakt. Veel te weinig voor 1 maand.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar je begint dan toch met een lekker kapitaal...
@ Hulkheld: Altijd de dislect maar pesten he
Dan moet je de tijd wel een maand terugdraaien, alleen dan kon je met andere accounts nog op de webappquote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef KrAlex het volgende:
Als we de tijd konden omdraaien hadden we het helemaal anders aangepakt. Had ik mooi 4 accounts waarop ik ging kloten en tamperen.
Point takenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker kapitaal... stel dat die dingen voor 300c winst per stuk verkopen, dan kun je in het optimale geval 50 contracten kwijt in je consumables, en 30 op de TP (wat al onrealistisch is, want dan kun je al 1 of 2 maanden niet handelen). In totaal dus 80 stuks. Stel dat je een maand moet wachten voordat ze winst zouden opleveren (ook een wat onrealistische termijn trouwens), dan heb je 80 x 300 = 24K winst gemaakt. Veel te weinig voor 1 maand.
Das waar, jij wintquote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker kapitaal... stel dat die dingen voor 300c winst per stuk verkopen, dan kun je in het optimale geval 50 contracten kwijt in je consumables, en 30 op de TP (wat al onrealistisch is, want dan kun je al 1 of 2 maanden niet handelen). In totaal dus 80 stuks. Stel dat je een maand moet wachten voordat ze winst zouden opleveren (ook een wat onrealistische termijn trouwens), dan heb je 80 x 300 = 24K winst gemaakt. Veel te weinig voor 1 maand.
Inloggen op ea toch gewoon?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef Roypsv het volgende:
Boyskesss ik heb mijn lavezzi nog en silva verkochjt dus wees niet bang :]]]]]
Hoe kan ik zien of ik gebanned ben op me ander account
Proberen in te loggen op creation centre.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef Roypsv het volgende:
Boyskesss ik heb mijn lavezzi nog en silva verkochjt dus wees niet bang :]]]]]
Hoe kan ik zien of ik gebanned ben op me ander account
Dat is zeker waar... afwachten nog dusquote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef Johnbon het volgende:
@ Johnsie, Het is niet zeker dat je al die coins hebt nog he....
twitter:c0sm0fifa twitterde op donderdag 20-09-2012 om 11:01:33Let's get #FireRob trending! reageer retweet
Hij heeft al straf......quote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus, wat hebben ze je weer afgenomen?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Met mijn Lavezzi account kan ik nog wel inloggen met de ander niet
mijn ander account met thiago silva, rooney en robbenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus, wat hebben ze je weer afgenomen?
quote:
David Silva had je verkocht, en je kan nu niet op de webappquote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
die had ik gewoon uit starterspack dus niet haten
Ja david silva verkocht sorry was ik vergeten voor 25k hahaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
David Silva had je verkocht, en je kan nu niet op de webapp
voor 22kquote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
David Silva had je verkocht, en je kan nu niet op de webapp
Gardner is dit jaar silver, Pearce en Osborne zijn er nog wel ja. Maar er zijn ook veel nieuwe spelers die wel duur kunnen worden. En ja, er zit 1 shiny in maar die is soms beter dan die 3 die je in een 750c pack krijgt.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hopen op Gardner/Pearce/Osbourne like spelers...Zit 1 shiney in zo'n pakje toch?
Dat verandert de zaken natuurlijkquote:
We gunnen je gewoon het licht in de ogen niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:08 schreef Roypsv het volgende:
Mensen die haten omdat ik lavezzi legaal heb gekregen
dat weet ik jonge aarslikker dannyquote:Op donderdag 20 september 2012 11:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
We gunnen je gewoon het licht in de ogen niet.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja david silva verkocht sorry was ik vergeten voor 25k haha.
Iedereen de getamperd heeft, met zijn tamper-account in ieder geval.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:12 schreef Roypsv het volgende:
Is btw ook echt iedereen gebanned of niet ?
Internettuigquote:Op donderdag 20 september 2012 11:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]Gaat goed met jou he. Overal banned worden.
Zullen we deze hond confronteren met zijn Tupac verleden?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:15 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
http://www.linkedin.com/in/thijsbosma
Hoax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zou het komen dat die nog niet online is, denk je?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:14 schreef Roypsv het volgende:
dat ze die web app is online knallen
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:14 schreef Roypsv het volgende:
dat ze die web app is online knallen
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef wieisboos het volgende:
Voor wie een gratis minus bezorgkosten eredivisiebal wilt, ik hoef 'm nietGeheel gratis, of word je ook aan een of ander abbo vast gekoppeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mijn 3e account.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Die correcte off-topic toevoeging
Gratis, ik heb een abo en kreeg een brief dat ik zo'n bal krijg met die codequote:Op donderdag 20 september 2012 11:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geheel gratis, of word je ook aan een of ander abbo vast gekoppeld?
Voor wie een gratis minus bezorgkosten eredivisiebal wilt, ik hoef 'm nietlol, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo is dat off-topic eigenlijk?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Die correcte off-topic toevoeging
Voor wie een gratis minus bezorgkosten eredivisiebal wilt, ik hoef 'm nietHij is al gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt kan hem van de week ophalen bij een Kiala puntquote:Op donderdag 20 september 2012 11:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gratis, ik heb een abo en kreeg een brief dat ik zo'n bal krijg met die code
Totaal niet, daarom de triestigheid van tweakers.. Benieuwd of die jongen nog moest gniffelen toen hij dat intikte, en hoopte dat hij er mee weg zou komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoezo is dat off-topic eigenlijk?
Kialaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bedankt kan hem van de week ophalen bij een Kiala punt
haha , of een vlakje van de bal, hahaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:21 schreef Greenpeas het volgende:
Nu krijgen jullie beide een halve bal
Dwarsdoorsnede van de samenlevingquote:Op donderdag 20 september 2012 11:23 schreef GuRBuH het volgende:
Dit topic is echt geniaal. Zo veel méér dan alleen FUT
Inderdaad, een aantal zit hier voor de posts over FUT en anderen posten over andere dingen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:23 schreef GuRBuH het volgende:
Toch een goedmaker voor die ban. Kan nu buiten spelen met mijn eredivisie bal.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:23 schreef GuRBuH het volgende:
Wel zonde van alle lurkers.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dwarsdoorsnede van de samenleving
er staat ook nergens dat ze al klaar zijn met bannen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Gebanned, maar ik heb nog een hoofdaccount
![]()
Helaas niks overgezet. Ik dacht dat dat ook wel traceerbaar zou zijn.
Ben er wel 99% zeker van dat ze die transacties niet zodanig kunnen tracken dat onschuldige mensen buiten schot blijven.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
er staat ook nergens dat ze al klaar zijn met bannen.
Doe je goedquote:Op donderdag 20 september 2012 11:28 schreef TJV het volgende:
2e account heeft een ban, hoofdaccount werkt nog en er staat nog 600k verspreid over 4 accounts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |