Oh ik bedoelde een ijscoupe hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het maar drank is zeker?
Hoi MsMessy!
Jaja.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde een ijscoupe hoorHai
Hoezo weer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tss, nou doe maar weer zo(ik drink al een tijdje geen alcohol
)
Lalalalalalaalalalalalaajajajajalalalalalalala!quote:
quote:
1-0!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
Wat de vliegende neuk, PEC Zwolle staat gewoon voor![]()
Nee maar het vorige nummer had de zelfde melodie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die vind jij toch niet serieus goed hè?
Klopt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee maar het vorige nummer had de zelfde melodie.
Deal!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
De dag dat ik Jordy van loon oprecht tof vind mag je me geforceerd euthanaseren.
Daar valt niet mee te spotten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
Meh kak, spotje doorgebrand of anderszins overleden. En die zit op de zelfde dimmer als een ander spotje (en die blijft nu flikkeren wanneer hij aanstaat) en het zijn natuurlijk net de spotjes voor me. En heb nog wel andere E27 lampjes maar die kunnen er niet in door de manier waarop het geplaatst is.
Irritant dit.
E27 is toch gewoon een normale peerfitting. Als je dus niets had gezegd was er niets aan het handje geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Moest trouwens E-14 zijn, maar soit. Nu ben ik al gekwoot met de fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |